×13.×

332 33 8
                                    

Iszonyatos ez a másnaposság. De csodás módon itthon keltem. Nem tudom, hogy jöttem haza, vagy, hogy ,hogyan is botorkáltam fel a lépcsőn de legalább itthon vagyok. Ráadásul pizsomába vagyok. Hát de jó már! De ekkor hallom, hogy nyílik az ajtóm és egy Calum jön az ágyam mellé.

-Oh remek! Csipkerózsika fel szándékozott ébredni. Vedd be.-nyújtja nekem a vizet és a gyógyszert. Morogva felülök és elveszem tőle. Bekapom a bogyeszt és rá megiszom a vizet.

-Mit csináltam és ,hogy kerültem haza?-Teszem fel kérdéseim.
Leül mellém az ágyamra és combomat megsimítva ,egy komoly arccal néz rám. Na ez már most nem tetszik.

-Mikey...dugtunk.-ezt olyan full komolyan mondta. Viszont nekem szemem elkerekedett és azt hittem megfulladok itt menten.

-Mivan?!-rivallok rá ilyedten.

-Igen. Megfarkaltál tesó.

-Bazdmeg miért hagytad?!-egyre jobban megy fel a pulzusom de ő csak elneveti magát. Nem értem miért nevet ennyire. Nekem ez egyáltalán nem vicces.

-Nehogy elhidd már!-törlölte le könnyeit.-Látnod kellet volna az arcod! Huh. Lenyugszok. Amugy csak próbáltál megdugni de nem hagytam magam. Persze, hogy akarom de hát nem úgy mikor részeg vagy.

-Ez se sokkal jobb!-nyújtom ki karom de aztán csak megfogom a kispárnám ami olyna mint pikachu és az arcomba nyomom. Bele is ordítok.

-Mondtam ,hogy kiderítem milyen nemhez vonzódsz.-kuncogja.-Biszex vagy, Mikey.

-Az addig okés de miért úgy kell erre rájönnöm, hogy kishíján megfarkallak?!-morgom még mindig a párnába. 

-Nem tudom.-Rándít vállat.

-És mit csináltam?

-Részletes beszámolót akarsz?

-Igen!

...

Visszaemlékezés

Calum Hood

Michael meg Ashton eléggé bebasztak, mit ne mondjak. Ashton konkrétan azt kiabálta félmesztelenűl az utcára miközben idebent ordít a zene ,hogy "Szeretem a cicákat!!!" Na meg énekelt. Mikey meg minden erejével rajtam akaszkodik. Tetszik de azért nem hagyom ,hogy megdugjon...amikor részeg. Mondjuk a smárolás jó vele még így is.
Berángatott az ölébe lovaglóülésbe és mit ne mondjak. Elég heves ha józan de ha részeg...egy igazi állat.
Kezét a nadrágomba vezetve markolt a hátsómra.

-Dugni akarok.-motyogja ahogy áttér nyakamra.

-Én is, de részeg vagy.

-Kit érdekel?

-Engem. Részegen nem fogok szexelni veled.

-Miért nem?-néz rám kiskutya szemekkel. Máskor azt mondanám, hogy aranyos de most épp azon vagyok, hogy lerázzam. Vagyis ezt a kanosságát.

...

Michael Clifford

-Ezután hazahoztalak nagynehezen. Menni alig bírtál szóval konkrétan a karjaimba hoztalak ide.-Rándít vállat ismét.

-Jézusom. Nagyon gyász vagyok!-temet arcom a tenyerembe. Most ordítani tudnék.

-Ha nem lettél volna bebaszva...talán hagytam volna.-ül szemből az ölembe. Automatikusan derekára helyezem kezem.-Hm...már rutinosan jön mi?-utal a kezemre.

-Csak talán?-hajolok közelebb hozzá. A zavarom kezd elpárologni.

-Hm...nem. Biztos ,hogy hagytam volna.-egy perverz mosoly jelenik meg arcán.

-És ha azt mondom, hogy full józan vagyok és most akarom?-már csak egy centi választott el minket.

-Benne vagyok.-lehelte.

Egy mozdulattal magam alá gyűröm de előbb lekapom róla a pólóját. Annyira jó teste van ,hogy az valami hihetetlen. Lekapom pizsama felsőm majd elkezdem puszikkal halmozni nyakát. Álkapcsán folytatom majd elérem az ajkait. Ott nem szarozok, egyből ajkaira vetem magam. Szinte tépem azokat a telt ajkait. Kezét a hajamba vezeti és rá is markol tincseimre.
Érzem ,hogy ott lent kezdenek gondok akadni. Viszont meghallom a telóm csörgését az éjjelin. Próbálok nem arra figyelni de nem megy. Csalódottan nyögök fel ahogy a telóért nyúlok.

Na baszki, anyám hív. Calum meg itt van alattam.

-Szia. Mi újság anya?-próbálok normálisan beszélni de elég nehéz ha valaki épp a farkadon ügyködik.

-Szia. Arra gondoltam ,hogy átjöhetnél kicsit. Rég voltál nálunk.

-R-rendben. És...ah...mikor gondoltad?-francba is már! Belenyögtem a kibaszott telefonba. -Várj egy pillanatot.-befogtam a teló mikrofonját majd a hátamra feküdtem és Cal meg befurakodott a lábaim közé.-Igen?

-Valami baj van kicsim?

-Nem...dehogy iiiis.-nyögök fel ahogy Calum leveszi a nacim és anyagon keresztül megpuszilja hímtagom.-Tudod mit anya. Később még beszélünk. Szia, pu-puszi.

-Szia.

Ezzel leraktam a telóm és Calum vállát megragadtam. Felhúzom magamhoz, aztán hevesen kapok ajkai után.

-Ha lebukok anyám előtt az a te hibád.-motyogom.

-Vállalom a felelősséget.-harapta be kissé alsóajkam és meg is húzza kicsit.-Annyira jó szád van.

Ismét változtatok a helyzetünkön ,hogy Calum legyen alul. Felsőteste minden négyzetcentijét feltérképezem ajkaimmal.

-Voltál már...

-Alul is, szóval nem kell aggodnod, cicám.-Puszilja meg a nyakam.

Ezek után egészen belendültünk. Mondjuk mostmár tényleg nem tudom tagadni senki előtt a dolgokat mert tiszta szívásnyom a nyakam, a hátam piros csíkos és Cal se van máshogy. Szép ki lila nyomokat hagytam mellkasán és nyakán. Na de még mielőtt belé hatoltam volna...na mi történik? Persze, hogy kopognak az ajtómon. Morgok egyet majd nagyon nagyon csalódottan elkezdek felöltözni. Calum sincs máshogy. Egyszer akarok egy sráccal dugni, akkor se jön össze mert valaki mindig megzavar.

...

Nyugodtan kommenteljetek. Valahogy olyan igy mintha olyan szar lennek hogy meg kommentre se meltattatok. 😂😂😂 na meg nem harapok. Csak ha ok nelkul basztatnak akkor xd
Mondjuk en meg vagyok elegedve a sztoryval mert eddig ugy alakul ahogy en akarom xd
Remelem tetszett nektek is.

Luv ya gyermekeim ❤

My Idiot (Szünetel)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang