×15.×

257 30 3
                                    

-Ne csikizz már!-már fulladozok a röhögéstől. Calum fogta magát és a derekmra ülve elkezdett csikizni.
Már a könnyeim is kicsordultak a nevetéstől.

-Dede!-ezzel csikiz is tovább.

Ha valako bejönne, azt hihetné ,hogy járunk pedig nem. De jó is lenne! Mi? Nem! Szóval...ezt a cuki légköri vattacukros, mézes-mázas, undorítóan nyálas hangulatot a telóm jelzése szakította meg. Megnéztem ki írt miután elvettem a telóm a polcról. Cloe írt. Cal kíváncsian vizslat miközbem még mindig a derekamon ül.

Cloe: szia ☺

Michael: szia! Mizu szepseg? 💕

Cloe: nem vagyok szep. Es at tudnal jonni kicsit beszelni. Ugy erzem muszaly valakivel megosztanom ezt de ez nem telefon tema.

Michael: legalabb csak annyit mondj el mivel kapcsolatos. 😯

Cloe: a hugom...

Michael: maris megyek ✋

Kinyomom a telólt majd megkérem Calumot, hogy száljon le a derekamról. Szó nélkül el kezdtem átvedleni valami jobb ruhába. Calum értetlen fejet vágva nézi ahogy öltözök. Mondom neki, hogy Cleo-hoz megyek, elég durca fejet vágott de hát most na. Cloe fontos nekem szóval megyek. Cal mintha féltékeny lenne de hát ez van. Ezt kell szeretni. Egyszerre indulunk el, csak én Cloe-hoz, ő meg haza fele.

...

Kopogok és Cloe nyit ajtót. Elég lepukkant állapotba van szegény de hát nekem még így is gyönyörű. Szóval bementem a kis házba és bemegyünk a konyhába. Leülök az egyik székre és ő meg megáll velem szembe. Haja zilálat, szeme, ha jól látom kisírt és ruhái is ilyen szakadtasak és koszosak. Összefacsarodik a szívem ahogy ilyen állapotba kell látnom őt.

-A hugom...-kezd bele.-Az orvos hívott...

-Jézusom! Mi van vele? Jól van vagy...-nem fejeztem be mert látom, ahogy összetörik előttem. Sír, zokog. -Ugye...ugye nem...?

-De. Nem bírta tovább. A rák legyürte őt!-zokog fel. Egyből felpattanok és szoros ölelésembe zárom a zokogó lányt. -Mamám is teljesen magába roskadt.

-Semmi baj.-simítom meg hátát.-Itt maradjak?

-Igen.-motyogja vállamba.

Szüksége van most rám. Felkapom olyan menyasszonyosan és elkezdem a szobályába cipelni őt. Oda érve, finoman az ágyába rakom és betakarom őt. Bebújok mellé és hagyom, hogy úgy öleljen engem ahogy csak akar. Átkarolom majd a feje búbjára nyomok egy csókot.

-Sajnálom.-motyogom.

-Nem a te hibád.-kez el apró kezeivel köröket rajzolni a mellkasomra.

-De akkor is.

-Mamám azt akarja ,hogy költözzek hozzá.

-Akkor jobb lenne, nem?

-De igen, de ahhoz el kell adnom a házat. Valahogy megoldom.

-Segítsek?-őszint3n szeretnék rajta segíteni, hisz most eléggé nehéz helyzetbe van.

-Nem kell. Köszönöm. Ez nem a te problémad. Na meg mamán nem tudja mit vállaltam azért, hogy legyen pénzem.

-Istenem, Cloe.-szorítom magamhoz.

-Ugye nem zavartam meg semmit azzal ,hogy áthívtalak?-aggodva fordítja az arcát könnyes arcocskáját. Még ilyenkor is képes miattam aggodni mikor a huga meghalt. Szívem összeszorul teljesen.

-Nálam volt a...-dugó pajtim.-...Haverom. De semmi baj. Most fontosabb vagy mint az a majom.

...

Este eljöttem Cloe-tól, bár nem nagyon akartam egyedül hagyni de aztán nem tudtam vitatkozni vele tovább. Szóval nehéz szìvvel de otthagytam. Nagyon sajnálom szegényt mert szabályosan összetört szegény lány. Amugy csodálom, hogy kibírja amugy a sok pasi dúrvaságát.

Este van mire hazaérek és egy gyors zuhanyzás után felveszek egy pólót és boxert. De viszont ez a póló nem az enyém. Nekem nincs nirvanás pólóm ,ácsi! Nem is szeretem a Nirvanát! Azt Ash szereti...meg Cal. Ash pólóját biztos nem venném fel meg amugy is neki keskenyebb a válla. Rám se jönne a pólója. Ez tuti Calumé. Akkor ő meg az én pólóm csórta be. Ha járnánk, azt mondanám ,hogy cuki de így csak szimplán fura.

...

Nem a leg osszeszedettebb resz es eleg rovid es hebrencs de egynek most elmegy. 😂😂😂

My Idiot (Szünetel)Where stories live. Discover now