Η Διαθήκη

2.1K 204 41
                                    

"Στην εγγονή μου Μελάνι αφήνω το σπίτι στο Εδιμβουργο,με την επιθυμία να μην το πουλήσει ποτέ όπως και ότι περιέχει αυτο....".

Για μία στιγμή σαστισε. Σπίτι .....στο Εδιμβουργο? Μα πως στην ευχή ή γιαγιά της είχε ένα σπίτι στη Σκωτια για το οποίο η ίδια δεν είχε ακούσει ποτέ?
Γύρισε και κοίταξε τον Τζακ, τον μεγάλο αδερφό της. Εκείνος με μία γκριμάτσα και ένα κούνημα του κεφαλιού της έδωσε να καταλάβει πώς ούτε εκεινος, είχε ιδέα για την ύπαρξη αυτού του σπιτιού.

Όταν ο συμβολαιογράφος τελείωσε όλοι ,όσους περιελάμβανε η διαθήκη με σειρά ,έβαλαν την υπογραφή τους αποδεχοντας έτσι Ότι τους άφησε ή γιαγιά.

"Τυχερούλη,το καβατζοσες τελικά το αυτοκινητακι της γιαγιας".

"Ξηγημενη ή γιαγιά έτσι? Αλλά κι εσύ αδερφουλα δεν φάνηκες λιγότερο τυχερή. Σπίτι....στο ... Εδιμβουργο!!!....".

Ή Μελάνι κοίταξε το δρόμο και πέρασε γρήγορα απέναντι.
Έσφιξε το σακάκι πάνω της,το φθινόπωρο είχε μπει για τα καλά. Ή πόλη είχε ντυθεί με τα καφε-πορτοκαλί της χρώματα, φύλλα που κουνιοντουσαν στο ελαφρύ αεράκι σαν να χόρευαν σε  ρυθμό βαλς.

"Είναι τρελό που δεν το ήξερε κανείς,δεν βρίσκεις?"

Ο Τζακ εξυσε το κεφάλι του. Και γι αυτόν ήταν πολύ περίεργο όλο αυτό.

"Βιαζεσαι,παμε για έναν καφέ?"

"Πολύ δουλειά σήμερα στο γραφείο,αλλα για σένα θα κάνω μία εξαίρεση".

Μπήκαν στην πρώτη καφετέρια που συνάντησαν ,γιατί είχε ήδη αρχίσει να βρέχει.

"Λοιπόν,ποτε  θα πας να το δεις?".

Ή Μελάνι τον κοίταξε με απορία,"τι έννοεις?"

"Το σπίτι Ντε? Πάντως αν θες ερχομαι μαζί σου. Εκτός κι αν προτιμας να πάρεις μαζί σου τον ξενερωτο φίλο σου".

Μία φαπα στο σβέρκο τον έκανε να γελάσει δυνατά.

"Τι έγινε ...στον προσβαλαμε?"

"Δεν τον πας με τίποτα έτσι? Δεν σου φτάνει που αγαπάει τοοοσο πολύ τη μονάκριβη αδερφή σου?".

"Αυτός την αγαπάει......Ή αδερφή μου,όμως?"

Ή Μελάνι στριφτηκε πάνω στην καρέκλα της. Ο Τζακ την ήξερε τόσο καλά όσο κανένας,η παραδοχή της αλήθειας όμως ,στο συγκεκριμένο θέμα δεν της ήταν και πολύ εύκολο. Μαζί του είχε την ασφάλεια που πάντα επιθυμούσε σε μία σχέση. Εκτός αυτού το να δουλεύει στο γραφείο του ήταν ή μοναδική της ελπίδα να πραγματοποιήσει το μεγάλο της όνειρο.

The Mirror Where stories live. Discover now