Το σπίτι

1.1K 176 7
                                    

"Έλα μικρή προχωρα κι άσε τα σχόλια. Ε!και σεβασμός στο μεγάλο αδερφό"....

Βγήκαν ξανά στην κρύα ατμόσφαιρα της πόλης,έψαξαν λίγο  και μόλις βρήκαν το σωστό λεωφορείο επιβιβάστηκαν σ' αυτο και ξεκίνησαν για το άγνωστο.

"Λοιπόν.....όπως μας είπε κι ο οδηγός του λεωφορείου.... είμαστε αρκετά κοντά ,οπότε δεν θα πάρουμε ταξί. Νομιζω πως πρέπει να πάμε
....από δω".

"Με ξεθεωσες αδερφουλα,ελπιζω να αξίζει τον κόπο. Φυσικά θα με αποζημιώσεις...το βράδυ.....στο μπαρ....με τη ζωντανή μουσική.....".

"Ελα τώρα Τζακ,μην μου πεις  ότι γουσταρεις τη σερβιτόρα?".

"Τι έγινε , αδερφουλα,η πολύ παρέα με τον Χαμπτον σε έκανε σαν τα μούτρα του?  Μαλλον εκτός απ το ότι είναι σερβιτόρα δεν προσεξες πόσο όμορφη ήταν και πόσο ωραία και μεγάλα βυζ....".

"Ίου ,Τζακ, βουλωστο επιτέλους. Τι νομίζεις ότι είμαι κανας κολλητός σου? Και όχι...δεν με ενόχλησε το επάγγελμα της ,μπορείς να μείνεις ήσυχος ,η......παρέα με τον Χαμπτον δεν με χάλασε καθόλου".

Γρήγορα βρέθηκαν σε ένα στενό χωμάτινο δρομάκι,το πήραν και τους οδήγησε σε ένα όμορφο μικρό σπιτάκι με πέτρινο περίγυρο και ξύλινη πόρτα. Ήταν δίπατο και.....ειχε και σοφίτα όπως φαινόταν απ' έξω.
Ο κήπος ήταν γεμάτος λουλούδια ανθισμένα,περίεργο για εκείνη την εποχή αλλά και για το γεγονός ότι το σπίτι πρέπει να ήταν ακατοίκητο αφού ή γιαγιά ήταν τα τελευταία χρόνια κατάκοιτη και δεν θα μπορούσε να το επισκεφτεί.

"Σενιο,μικρή....μία χαρά δείχνει. Τι λες να μπούμε?"

Ή Μελανι έβγαλε τα κλειδιά απ την τσάντα της. Πολλά κλειδιά μαζί που κρέμονταν από ένα μπρελόκ ,έναν μικρό περίτεχνο καθρέφτη.
Άρχισε να δοκιμάζει τα κλειδιά μέχρι που βρήκε το σωστό και άνοιξε την αυλοπορτα.
Έκανε το ίδιο και με την κυρία είσοδο.

"Ουαου!!!!! είναι....... καταπληκτικό".

Το σπίτι ήταν το κρυφό όνειρο της Μελανι.
Μια μίξη από vintage και country έπιπλα στόλιζαν το μικρό σαλόνι. Ένα τζάκι πέτρινο και μεγάλα παράθυρά με  λευκές κουρτίνες. Ο ένας τοίχος ήταν όλος βιβλιοθήκη και ο διάδρομος οδηγούσε σε ένα μικρό μπάνιο και στην κουζίνα επίσεις σε στυλ country.
Όλα τα αντικείμενα που στόλιζαν τα έπιπλα ήταν μοναδικά. Μινιατούρες και κεριά μέσα σε υπέροχα κηροπήγια και ρεσο.
Το τζάκι στόλιζαν φωτογραφίες της γιαγιάς της ,σε διαφορετικές ηλικίες. Όμως σε μία απ αυτές, ήταν αγκαλιά με τη Μελανι.

The Mirror Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora