"Τόλμησε"

962 177 12
                                    

"Μέλανι....", η φωνή της Τζώρτζια ακούστηκε από πιο κοντά αυτή τη φορά.

"Εδώ είμαι... Τζώρτζ.....είμαι"...,την συνάντησε λίγο πριν ανέβει στη σοφίτα.

"Ω!Θεέ μου Μελ,εδω είσαι?,κόντεψα να ....πάθω συγκοπή",είπε με λαχανιασμένη φωνή,καθώς ανέβηκε δύο δύο τα σκαλιά.

"Καλά είμαι ανέβηκα να πάρω τη μηχανή μου.Είχε πέσει εδώ όταν λιποθύμησα".

Κατέβηκε τις σκάλες με άνεση αφού πρώτα κλείδωσε τη σοφίτα, πίσω της. Η Τζώρτζια την ακολούθησε μην έχοντας κανένα λόγο να μην την πιστέψει.

"Σου αρέσει η φωτογράφιση ε? Ο Τζακ μου είπε για την έκθεση που θέλεις να κάνεις. Πολύ ενδιαφέρον.....".

Ο Τζακ είχε μιλήσει στη καινούργια του φίλη, για εκείνη. Αυτό και μόνο έδειχνε πόσο πολύ την αγαπούσε.
Κούνησε το κεφάλι της,επιβεβαιώνοντας τα λεγόμενά της.

"Είναι το όνειρο μου",της είπε μόνο.

"Και αυτές οι φωτογραφίες  είναι​ της γιαγιάς σου?"

"Φαντάζομαι πως ναι. Δεν ήξερα, κανείς μας δεν ήξερε πώς της άρεσε η φωτογράφηση. Και για το σπίτι δεν ήξερε κανείς".

"Κοιτούσα τις φωτογραφίες της της προάλλες και μου έκανε εντύπωση ο άντρας ",.... Η Μέλανι τσιτώθηκε,αλλα η Τζώρτζια δεν κατάλαβε και συνέχισε "ήταν συγγενής σας".

"Αλήθεια Τζώρτζια?δεν έχω ιδέα. Για όσα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό δεν έχω ιδέα".

Η Τζώρτζια την άφησε στο δωμάτιο της και κατέβηκε να μαγειρέψει και να διαβάσει. Αν και προσφέρθηκε η ίδια να μαγειρέψει, η Τζώρτζια είχε άλλες εντολές.
Έκατσε πάλι στο κρεβάτι περιμένοντας να τη φωνάξει  για φαγητο. Αυτό δεν θα το διαπραγματευόταν. Οχι άλλο φαγητό στο κρεβάτι. Ένιωθε αρκετά καλά ώστε να κατέβει κάτω να φάει στο τραπέζι σαν άνθρωπος.

            **********************

Τις επόμενες μέρες η Μέλανι έψαχνε ευκαιρία να ανέβει στη σοφίτα ,όμως η Τζώρτζια ήταν συνεχώς μαζί της.
Την έβδομη μέρα για καλή της τύχη ,έπρεπε να φύγει γιατί έδινε κάποιο μάθημα, οπότε θα έλειπε αρκετές ώρες.
Ήταν πλέον τελείως καλά,ειχε μιλήσει με το Τζακ ο οποίος θα ερχόταν σε δυο μέρες και τον είχε επιβεβαιώσει πως ήταν περδίκη οπότε ίσως έφευγε με τη Τζώρτζια και έμενε μόνη στο σπίτι κάτι που  επιθυμούσε διακαώς.

Μετά από τόσες μέρες άνοιξε το κινητό της και βρήκε δεκάδες μηνύματα απ'τον Ναθανιελ....όπως και κλήσεις.
Είχε ανησυχήσει που δεν την έβρισκε αν και κάποια μηνύματα του έδειχναν οργή.
Σχημάτισε τον αριθμό του δεν ήθελε να τον αφήσει έτσι, άλλωστε ήταν δύο χρόνια μαζί.

The Mirror Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang