"Γνωρίζω το μυστικό.."

766 155 8
                                    

Οι επόμενες μέρες ήταν ήρεμες ,ο Τζέραλντ είχε συνέλθει και ο Τζακ με τη Τζώρτζια είχαν επιστρέψει στην πόλη.
Κανένα σημείο ζωής απ' τον Ναθάνιελ. Όχι όμως για πολύ.
Ένα πρωί χτύπησε το κινητό της,ο αριθμός ήταν άγνωστος, απάντησε και η φωνή που άκουσε την τάραξε πολύ.

"Τι θέλεις από μένα Ναθάνιελ,δεν σου έφτασε ότι έκανες...?".

"Πρέπει να με βοηθήσεις ακούς?",ο τόνος της φωνής του ήταν βαρύς και απειλητικός.

"Δεν ξέρω τι ψάχνεις όμως δεν το έχω εγώ,αν το είχα και μπορούσα να σε ξεφορτωθώ μία και καλή με αυτό πίστεψε με θα στο έδινα. Τώρα παρατά με ήσυχη και μην με ξανά ενοχλήσεις..".

"Αν το κλείσεις, Μέλανι θα έρθω ξανά εκεί κι αυτή τη φορά θα ολοκληρώσω ότι άφησα στη μέση την προηγούμενη φορά....".

"Μην τολμήσεις με ακούς. Μην τολμήσεις να πατήσεις το πόδι σου ξανά εδώ θα πάρω την αστυνομία", του είπε τελικά μέσα απ' τα δόντια της ήξερε πώς κάτι τέτοιο θα τον εξοργίσει.

"Τότε μπορώ απλά να σπάσω τον καθρέφτη",της είπε αφήνοντας τη άναυδη.
Ήξερε,μα πώς ήταν δυνατό?

"Μην με ξαναπάρεις  τηλέφωνο",του φώναξε και του το κλείσε.

Ο Τζέραλντ ακούγοντας τη φωνή της κατέβηκε να δει τι συμβαίνει.

"Πες μου, πως μπορούμε να γλιτώσουμε από όλο αυτό, πώς?",του είπε πέφτοντας στην αγκαλιά του.

"Τι συμβαίνει Μελ ποιός ήταν στο τηλέφωνο? Ήταν εκείνος, ήταν ο Ναθάνιελ. Τι σου είπε?".

"Φοβάμαι για σένα, μόνο για εσένα".

"Ότι ήταν να κάνει σε μένα το έκανε, δεν θα ξαναγυρίσει για αυτό".

Έκλεισε τα μάτια της ,τα έσφιξε και κούνησε το κεφάλι.

"Θα ξανάρθει, τώρα που ξέρει θα ξανάρθει".

Είδε το σώμα του να τσιτώνεται. Τα φρύδια του να σμίγουν κι η ανάσα του να βγαίνει βαριά απ' το στόμα του.

"Δεν έπρεπε να το μάθει κανείς".

Ένιωσε σαν να της έριξε το φταίξιμο κι αυτό,την πόνεσε πολύ.

"Εγώ φταίω,έχεις δίκιο".

"Άκουσε με καλά Μελ, δεν μπορώ να το ρισκάρω, ο κόσμος μου δεν μπορεί να φανερωθεί".

"Τι λες? Τι μου λες Τζέραλντ ? Φεύγεις,μ'αφήνεις? Αυτό μου λες?"

Γνώριζε την απάντηση και γνώριζε πως αυτό έπρεπε να γίνει,όμως δεν μπορούσε να το δεχτεί.

The Mirror حيث تعيش القصص. اكتشف الآن