Την επόμενη μέρα ο Τζακ έφυγε,αφου πρώτα έδωσε ένα σωρό οδηγίες στα δύο κορίτσια, σπάζοντας τους τα νεύρα.
Μείναν οι δυο τους με την αμηχανία μεταξύ τους, εμφανή τις πρώτες μέρες.
Ή Μελανι ήταν αρκετά καλά, είχε δυναμώσει,οι οδηγίες όμως που είχε αφήσει ο Τζακ και μάλιστα τις είχε γραμμένες σε χαρτί και κολλημένες στο ψυγείο, ήταν να μην σηκωθεί απ' το κρεβάτι αν δεν κλείσει μία εβδομάδα και δεν πέσει τελείως ο πυρετός.
Η Τζώρτζια ήταν ανένδοτη σ'αυτο....δεν ήθελε να απογοητεύσει το Τζακ.
Μόνο που δυστυχώς θα έπρεπε να το κάνει γιατί φαίρνοντας τα πράγματά της ξέχασε ένα βιβλίο στο οποίο έδινε εξετάσεις σε τέσσερις μέρες και...δεν είχε διαβάσει τίποτα."Μελάνι πως νιώθεις?".
"Έχουν περάσει τέσσερις μέρες,εχω λίγα δέκατα μόνο και θέλω απελπιστικά να σηκωθώ..... Τζώρτζια έχει πιαστεί ο κολος μου τόσες μέρες ξαπλωμένη στο κρεβάτι...".
Ή Τζωρτζια την κοίταξε με κατανόηση.Ok! Ο Τζακ ήταν υπερβολικός. Φαινόταν πολύ καλά και είχε ξαναβρεί το χρώμα της.
"Μελ.....θα πρέπει να λείψω για κανα δύωρο μόνο.....",δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει και η Μέλανι είχε πεταχτεί απ'το κρεβάτι......
"Να πας.....είμαι μία χαρά.. Τέλεια...κοίτα με?"
Η Τζώρτζια χαμογέλασε διστακτικά,ο Τζακ ήταν το θέμα και η Μέλανι το ήξερε καλά.
"......και δεν θα πω τίποτα στο Τζακ.....θα μείνει μεταξύ μας",της είπε κλείνοντας το μάτι πονηρά.
Ένιωσαν κι οι δυο σαν μικρά παιδιά που έπρεπε να κρύψουν την αταξία που θα έκαναν . Αυτό προκάλεσε το γέλιο και στις δύο.
Θα τα πήγαιναν πολύ καλά οι δυό τους. Σύμμαχοι ενάντια στην "τρέλα" του Τζακ!!!Η Τζώρτζια έφυγε τελικά με τα από λίγο και η Μέλανι ένιωσε ανακούφιση. Σηκώθηκε έκανε ένα καυτό μπάνιο και έλουσε τα μαλλιά της.
Φόρεσε φόρμες κι έκατσε στον καθρέφτη να χτενίσει τα μαλλιά της.
Στο μυαλό της είχε μόνο ένα πράγμα. Κι αυτό δεν μπορούσε να περιμένει.Σηκώθηκε πήρε μία βαθιά ανάσα και ανέβηκε στη σοφίτα.
Η πόρτα ήταν ανοιχτή. Δεν την είχαν κλείσει από όταν τη βρήκαν λιπόθυμη εκεί.Το φυσικό φως έλουζε κάθε γωνιά της. Έριξε μία ματιά τριγύρω και έπειτα στάθηκε μπροστά στον καθρέφτη.
Έβλεπε μόνο τον εαυτό της και τίποτα άλλο. Είχε απογοητευτεί και σκεφτόταν ότι ίσως τελικά τα φαντάστηκε όλα, λόγο του πυρετού.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Mirror
RomanceΌταν η Μελανι Γκαλαγουέϊ κληρονόμησε το εξοχικό σπίτι της γιαγιάς της,που ή ίδια αγνοούσε την ύπαρξη του,δεν μπορούσε να φανταστεί τι κρυβόταν μέσα στις αντίκες που βρίσκονταν στη σοφίτα . Ένας άλλος κόσμος,μια άλλη ζωή.....ο απόλυτος έρωτας, μέσα α...