Το ταξίδι

1.3K 173 29
                                    

"Αλήθεια τώρα αδερφουλα, με τρένο? Τι έγιναν τα αεροπλάνα?".

"Να ευχαριστεις Τζακ που σου έκανα δώρο το εισητήριο......Άλλωστε ξέρεις πόσο μου αρέσουν τα ταξίδια με τρένο.."

"......και πόσο φοβάσαι τα αεροπλάνα....".

"Είσαι βλακας,Τζακ. Εγώ φταιω που σε πήρα μαζί μου...",είπε ή Μελανι με παραπονιαρικο ύφος πριν ο Τζακ περάσει το χέρι του απ το λαιμό της και αφήσει απανωτά φιλιά στα μαλλιά της.

"Αφού ξέρεις πόσο μ'αρεσει να σε πειραζω ..... μικρή....! Αντε πάμε να δούμε τι σπίτι σου άφησε ή γιαγιά".

Ή Μελάνι για πρώτη φορά μετά από χρονια αισθανόταν....... ελεύθερη. Φορούσε το αγαπημένο της τζιν,με ένα πουλόβερ και τα μποτάκια της. Έβλεπε έξω απ το παράθυρο του τρένου την όμορφη θέα,και αρκετές φορές τραβούσε φωτογραφίες με την αγαπημένη της canon μηχανη, που είχε περασμένη με δερμάτινο λουράκι απ το λαιμό της.

Ο Τζακ που αδιαφορουσε  για τη θέα,διάβαζε ένα βιβλίο μυστηριου περιμένοντας να περάσουν οι 4ωρες ταξιδιού.

"Που ακριβώς είναι το σπίτι είπαμε?".

"Δεν είπαμε, ο συμβολαιογράφος μου έδωσε έναν φάκελο με όλες τις πληροφορίες".

"Ωραία....αλλά πριν από οτιδήποτε θα πάμε για έναν καφέ,δεν λέει να ανοίξει το μάτι μου....".

"Παιζατε κάπου χθες?".

"Όπου παίζουμε το τελευταίο μήνα ,στο Rock , φυσικά δεν μας έχεις κάνει ακόμα την τιμή να μας δεις....τι έγινε ο φιλαρακος ακούει μόνο κλασική μουσική?".

"Ω! Τζακ ,σταμάτα να τον σχολιαζεις συνεχώς, έλα τώρα δεν τον συμπαθείς ούτε τόσο δα"....έδειξε το μικρό της δαχτυλακι...."εκείνος πάντως σε συμπαθεί"...

Ο Τζακ σήκωσε το φρύδι του,δείχνοντας περιέργεια. Ο Χαμπτον τον συμπαθούσε......καλό κι αυτό.....
Πάντα σχολίαζε αρνητικά τη δουλειά του.....ήταν κιθαρίστας σε ένα συγκρότημα,έπαιζαν  alternative rock μουσική σε διάφορα μπαράκια και  club. Ο......μεγάλο δικηγόρος Χαμπτον θεωρούσε 'δουλειες του ποδαριου' οτιδήποτε δεν είχε πτυχίο πανεπιστημίου.
Κάπως έτσι έβλεπε και το πάθος της Μελανι για τη φωτογραφία. "Ανόητο και.....χάσιμο χρόνου",όπως συνήθιζε να λέει.
Ο Τζακ απορουσε πως καθόταν ακόμα μαζί του ή Μελανι. Ή πάντα αντισυμβατική και αντιδραστική με ολα και με όλους , Μελανι.

Το ταξίδι ήταν σχετικά ήρεμο αν εξαιρέσει κανείς την κύρια με τα δίδυμα αγόρια που έκατσαν  απέναντι τους.
Μάλωναν μεταξύ τους σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού,τσιριζαν και στο τέλος έπεφτε και ξύλο. Ή μάνα τους απ την άλλη έπαιζε στο ταμπλετ ένα παιχνίδι και αδιαφορουσε για το τι έκαναν και αν ενοχλούσαν τους γύρω τους.

The Mirror Donde viven las historias. Descúbrelo ahora