"Μέλανι,που είσαι?".
Τον πρόλαβε στο τελευταίο σκαλοπάτι πριν αρχίσει να ανεβαίνει τη σκάλα που οδηγεί στη σοφίτα.
"Εδώ είμαι Ναθάνιελ, τι φωνάζεις?",του είπε φανερά εκνευρισμένη.
"Συγνώμη,φωνάζω πόση ώρα, νόμιζα πως σε πήρε ο ύπνος. Γιατί είσαι αναψοκοκκισμένη?",της είπε κοιτάζοντας τη παρατηρητικά.
"Ήμουν στο σκοτεινό θάλαμο",του απάντησε ξερά.
"Μπα,διαθέτει και τέτοιο το σπίτι?",της είπε με μία δόση ειρωνείας στη φωνή του.
Δεν του απάντησε,τον προσπέρασε κάνοντας μάλιστα ελιγμό για να μην τον ακουμπήσει καν και κατέβηκε κάτω.
Πήρε τη μερίδα της και έκατσε στον καναπέ χωρίς να του δώσει σημασία. Η αρνητικότητα του ως προς το πάθος της για τη φωτογραφία,της έδινε πάντα στα νεύρα. Μόνο που τώρα δεν ήταν υποχρεωμένη να κανει πίσω στα θέλω της.
Έτρωγαν χωρίς να μιλούν μεταξύ τους,μέχρι που εκείνος έσπασε τη σιωπή."Πρόσεξα όπως ερχόμουν πως το σπίτι διαθέτει σοφίτα",είπε κάνοντας τη να κοκαλώσει.
"Ναι και λοιπόν ",είπε καταβάλλοντας προσπάθεια να δείχνει άνετη.
"Δεν, χρησιμοποιήται?".
"Φυσικά, ως αποθήκη",του απάντησε όσο πιο φυσικά μπορούσε.
"Πάντα μου άρεσαν οι σοφίτες, μικρός πίστευα πως έκρυβαν μυστικούς θησαυρούς".
"Η συγκεκριμένη πάντως κρύβει αρκετά παλιόπράγματα και σκουπίδια".
"Μπορώ να σε βοηθήσω να την καθαρίσεις",η επιμονή του της έδινε στα νεύρα.
Τι στο καλό είχε πάθει ξαφνικά με τη σοφίτα. Έπρεπε να το τελειώσει εδώ να του κόψει τον αέρα."Είναι πράγματα της γιαγιάς μου Ναθάνιελ ,που δεν έχω προλάβει να κοιτάξω. Δεν είναι τόσο απλό θα το κάνω μόνη μου κάποια στιγμή".
Νόμιζε ότι τον είχε βάλει στη θέση του,σύντομα όμως θα διαπίστωνε πως είχε κάνει λάθος.
Ο Ναθάνιελ είχε βάλει στο μάτι τη σοφίτα και θα έμπαινε μέσα με ή χωρίς τη συγκατάθεση της.
Δεν άντεχε να μείνει άλλο ένα απόγευμα μόνη μαζί του,ετσι τον άφησε μόνο βρίσκοντας μία δικαιολογία και έφυγε για την πόλη.
Ο Τζακ με τη Τζώρτζια την περίμεναν να έρθει και όλοι μαζί πήγαν για ένα ποτό."Τη φοβερή ιδέα να τον φέρεις εδώ Τζακ".
"Μελάνι δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς. Έχω φοβηθεί με ότι έγινε με τον πατερα του. Όχι ότι δεν το άξιζε...".
BẠN ĐANG ĐỌC
The Mirror
Lãng mạnΌταν η Μελανι Γκαλαγουέϊ κληρονόμησε το εξοχικό σπίτι της γιαγιάς της,που ή ίδια αγνοούσε την ύπαρξη του,δεν μπορούσε να φανταστεί τι κρυβόταν μέσα στις αντίκες που βρίσκονταν στη σοφίτα . Ένας άλλος κόσμος,μια άλλη ζωή.....ο απόλυτος έρωτας, μέσα α...