"Επιλογος"

1.4K 190 145
                                    


Έτρεχε πίσω του μα δεν τον έφτανε. Φώναζε το όνομα του μα δεν την άκουγε.
Τον έβλεπε να απομακρύνεται όλο και πιο πολύ,τον φώναζε όλο και πιο δυνατά και μετά ο καθρέφτης, μπροστά  τον έφτανε, εκείνος έφτανε στον καθρέφτη γύρισε,την κοίταξε, "μη, Όχι",ήθελε να φωνάξει μα η φωνή δεν έβγαινε απ' το στόμα της.
Μπήκε μέσα και τότε ήρθε ο άλλος κοίταξε τον καθρέφτη και μετά εκείνη. Της χαμογέλασε, "όλα τελειώνουν εδώ",της είπε και έσπρωξε τον καθρέφτη.
"Οχιιιι. Τζέραλντ?".

"Μελ. Μέλανι", ένιωσε κάποιον να την ταρακουνά. Άνοιξε τα μάτια της κοίταξε γύρω της.
Το μπλε των ματιών του ήταν το πρώτο που ήθελε να βλέπει όταν ξυπνάει και το τελευταίο πρωτού κοιμηθεί.
Ναι τώρα ήξερε, ήξερε τι ήθελε. Ήθελε εκείνον για πάντα.

"Ας μην χωρίσουμε ποτέ",του είπε αγκαλιάζοντας τον κι εκείνος την κράτησε σφιχτά πάνω του χωρίς να έχει καταλάβει το σκοπό της.
Με τη δικαιολογία ότι έχει κάποια δουλειά στην πόλη έφυγε.
Θα συναντούσε τον Τζακ και τη Τζώρτζια.

"Καλημέρα sis, πως σου φάνηκε το live χθες? Δεν σε πρόλαβα έφυγες...".

"Ήσασταν καταπληκτικοί όπως πάντα άλλωστε άστα αυτά όμως Τζακ. Θα γίνεις μπαμπάς!".

Ο Τζακ πέρασε τα δάχτυλα του μέσα απ' τα μαλλιά του,ξεφυσώντας.

"Τι έγινε. διακρίνω κάποια αγωνία δεν πιστεύω να μην.."

"Όχι ρε Μελ,έχω τρελαθεί απ' τη χαρά μου. Είναι που φοβάμαι λιγάκι".

Η Μέλανι τον αγκάλιασε τρυφερά χαϊδεύοντας τα μαλλιά του.

"Δεν πρέπει να φοβάσαι Τζακ,δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεσαι πατέρας ".

Γύρισε απότομα και την κοίταξε, εκείνη έπιασε το χέρι του και το έφερε στην καρδιά της, "έγινες μπαμπάς για μένα Τζακ. Με φρόντισες καλύτερα απο εκείνον, ήσουν τρυφερός υπέρ προστατευτικός,ήσουν ο τελειότερος μπαμπάς που θα μπορούσα να έχω. Είναι τυχερό αυτό το μωρό Τζακ,πριν ακόμα γεννηθεί είναι τυχερό".

"Όλα έγιναν γρήγορα Μελ με τη Τζώρτζια,  θα δουλέψει?".

Αυτή λοιπόν ήταν η αγωνία του η ανασφάλεια του. Δεν ήθελε η σχέση τους να καταλήξει όπως των γονιών τους.

"Η Τζώρτζια​ είναι η γυναίκα της ζωής σου ,το κατάλαβες απ' την πρωτη στιγμη,όπως ο Τζέραλντ είναι ο δικός μου άνθρωπος. Θέλω να ζήσω μαζί του,για πάντα με οποιοδήποτε κόστος".

Τα μάτια του σκοτείνιασαν,ήρθε κι η Τζώρτζια,τον είδε συννεφιασμένο και κατάλαβε πως η Μέλανι του το είχε πει.

The Mirror Donde viven las historias. Descúbrelo ahora