4. fejezet

145 13 0
                                    

Azon az este boldogan aludtam el. Pamelával rengeteget kacagtunk, de szomorú részleteket is megtudtam az életéből. A szülei meghaltak, így ő neveli a két testvérét, ami elég nehéz lehet.
Anyu és apu is boldogan aludhattak el, mert miután Scott hazavitte Pamelát (két órás út Denverig este tízkor…), hallottam anyu és apu egy beszélgetését. Már épp lefeküdtem volna, mikor meghallottam, hogy rólam beszélnek. Kinyitottam hát résnyire a szobám ajtaját, és... hallgatóztam.
-Ma annyit kacagott, zengett tőle a ház, pont, mint régen!-magyarázta anyu izgatottan.
-Igen! Ez a Pamela lány jó hatással van rá!

Másnap reggel arra ébredtem, hogy valaki erőteljesen kopogtat a szobám ajtaján.
Idegesen húztam le a fejemről a takarót, és odapillantottam az órára a falon. Reggel nyolcat jelzett, ráadásul szombaton!
A valaki az ajtóm előtt megelégelte a várakozást, és benyitott.
Az ajtóban Taylort és Ashleyt pillantottam meg, a legjobb és egyben egyetlen barátnőimet. Ashley vidáman huppant le az ágyam szélére, és láthatóan rengeteg mesélnivalója akadt.
-Monjad, ne kímélj!-húztam újra a fejemre a palant, és a fal felé fordultam.
-Képzeld, Jordan és Kerrie az este fogadtak, hogy ki meri Mr. Moylar kocsiját hamarabb megdobálni paradicsommal- mesélte, mire én döbbenten bújtam ki a takaró alól.
-Jordan? Már megint Jordan? Vagyis... Megint milyen hülyeséget csinálnak azok öten?-sóhajtottam fáradtan, mire  Ashley halkan kuncogni kezdett, és Taylor, aki a szekrényemnek támaszkodott, mosolyogva lesütötte a szemét. Hmmm, gyanús ez nekem...
-Ashley...?-kérdeztem gyanakodva, és felhúztam a szemöldököm.
Ashley továbbra is kuncogva felállt az ágyamról, hogy így én ki tudjak szállni a meleg paplan alól és fél tudjak öltözni.
Sötétszőke hajamat laza konytyba fogtam, és "otthoni" cuccot vettem fel. Egy snoopy-s pólót és egy I❤Colorado felíratú sportnadrágot.

A rejtélyes fekete Where stories live. Discover now