7.fejezet

99 12 0
                                    

-Anyu! Nyisd ki! Most azonnal!-csapkodtam az ajtómat idegesen.
Mivel két napig a kórházban ültem, anyu hazahozott, hogy egyek valamit, aztán még bezárt a szobámba. Szóval erre ment ki a játék!
-Anyu, nyisd ki, kérlek! Kérlek!-rogytam össze, a hangom elgyengült, és térdre rogytam az ajtó előtt. A szememből könnyek hullottak, és keserves zokogásban törtem ki. Jordan... Jordannek szüksége van rám!
-Anyu!-kiálltottam, de semmi. Felálltam, és az ablakhoz mentem, miközben a könnyeim patakokban folytak végig az arcomon. Lent semmi mozgás nem volt, csak a tulsó kertben legelésztek a lovak, és néhány munkás ládákat cipelt az istállóba.
A telefonomért nyúltam, és gondolkodás nélkül tárcsáztam a számot.
-Halló! Jean? Igen! Itt Heather! Nem. Anyu bezárt a szobámba. Jordan? Jobban van? Nem? Rosszabbul?! Mondtam, hogy nem kellett volna eljönnöm... Jó. Jó. Hívj, ha valami van!
Kinyomtam a telefont. Ekkor azonban SMS-em jött anyától. A szöveg tömör volt, és a lényegre törő:
Heather! Sajnos kénytelen voltam bezárni téged. Most inkább tanulj, az eltereli a figyelmedet Jordanről. Ne haragudj rám, de nem akartam, hogy csak fölöslegesen idegesítsd magad a kórházban! Puszi, anyu.
Ui: elmegyek bevásárolni. Hamarosan itt vagyok.
Itthagy egyedül?! Na, ne! Gyorsan S.O. S. üzit dobtam Ashleynek.
Heather:Ashley! Anyu bezárt. A kórházban a helyem! Segíts!
Ashley: Heat! Öt perc és ott vagyunk! A DelVine birtokra jöttünk Sam-ért.
És valóban itt voltak kb. 5 perc múlva. Ashley nagy kegyesen kinyitotta az ajtómat, majd látva enyhén sokkos állapotomat, úgy döntött, hogy lekísér a kocsiig. Ahol viszont elszabadult a pokol.

A rejtélyes fekete Where stories live. Discover now