Joc de matjong

259 33 15
                                    

Frumoşii din această carte s-au întâlnit cu toții la un joc matjong total normal. Silvia a noastră se revoltă cum că cică Novak şi Iulia Albu nu o prea agreează. Aceasta continuă să sară peste aceste neînțelegeri şi vor vorbi cu toții despre cărțile cu aşa zisele "probleme ale fetelor".

Novak Djokovic: -Cărțile astea cu "probleme" sunt pentru fraieri.

Iulia Albu: -Nu conțin probleme pentru că dacă esti fată şi eşti sănătoasă mintal şi fizic nu ai de ce să te plângi.

Leven Rumbin: -Mai uşor cu vorba că îmi e greu să mă cac. 

Ana: -Ce este aşa greu? Îi dai drumul şi gata sau tu eşti constipată rău?

David Henrie: -La creier sigur e constipată.

Silvia: -Şi va să zică că Harry e murat la creier?

Novak Djokovic: -Cine a mai inviat-o şi pe Silvia la noi?

David Henrie: -A vrut să meargă la WC şi era ocupat aşa că a venit la noi.

Ana: -În această carte toaleta se cheamă "tron regal" aşa că faceți bine şi folosiți acest termen.

Iulia Albu: -Faceți asta cu stil.

Silvia: -Ce tot aveți cu mine?

Iulia Albu: -Dragă Silvia, degeaba scrii cool dacă atitudinea ta nu este stilată asemeni unui Wattpadian cizelat.

Silvia: -Şi Novak e cum e, dar nu te ei de el. Tu te iei doar de mine şi Harry ăla.

Ana: -Novak e unic în a se plictisi.

Silvia: -Bene, bene, dar Iulia asta a fost băgată în cartea asta doar ca să mă facă pe mine să plâng?

Iulia Albu: -Momentan, tu nu eşti superioară nimănui. Eu măcar am experiență în a scrie şi mai sunt pricepută şi în modă. Măcar dacă scrii cum scrii taci şi tu din gură.

David Henrie: -Silvia s-a încins prea tare la creier şi abia dacă mai judecă.

Silvia: -Ce vrei tu, Iulia să fac ca să îți fiu pe plac?

Iulia Albu: -Lasă-i pe Harry cel stil şi pe Zayn cel Malițios dacă tot îți place să-i pui în sosul cărții şi schimbă atitudinea.

David Henrie: -Ar fi ceva ca autoarea acestei cărți în care noi facem ce facem să scrie ori un FF cu Mugurel, Pavel şi Silvia în rolurile principale sau chiar o carte care să se numească "Problemele Silviei".

Ana: -Nu îmi da idei că în creierul meu se amestecă toate şi nu mai iese un borş bun la gust.

Leven Rumbin: -Nu mai vorbiți că am gastrită.

Novak Djokovic: -Nu am ce să-ți fac dacă mănânci orice vezi şi după tot tu te plângi că stai pe tron.

David Henrie: -Ar trebui să dispară popularitatea din cărțile cu "probleme" ale fetelor şi să apară "Problemele Silviei" că acolo la ce să te plângi.

Silvia: -Gata. Mi-a ajuns de voi. Rămâneți cu meciurile voastre că aici doar Iulia e şefa care dictează pe toată ca să fie aşa cum este ea.

În acest moment, Silvia se retrage de la masă şi pleacă cu ochii în lacrimi.

Nota de amuzament a cărții s-a completat cu acest capitol. Pace vouă ✌

Minunății ale Wattpad-ului : Firul narativ al platformeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum