În trecut am avut şi eu nişte minunate idei de opere literare. Vă voi prezenta şi vouă câteva idei mai vechi:
Titlu: Petale de fericire
Descriere: Clara Rogers, un supermodel international crede că faima aduce fericirea adevărată.
Pe parcurs, își va face prieteni noi și va descoperi ceea ce o face cu adevărat fericită.
La început pare ca viața Clarei este perfectă, dar cât timp va tine această 'perfecțiune'?
Va deveni o adolescentă obișnuită si va învăța că defapt ceea ce faci cu draga inima te face cu adevărat fericit!Personaje: Kelli Berglund - Clara Rogers
Sarah Hyland-Tara Jackson
Ruggero Pasquarelli- Francisco Edias
Nina Dobrev- Jessica Mayer
Miranda Cosgrove-Tania Lambre
Adam DiMarco- Gerrard MorganTitlu original: Vedete în acțiune
Titlu nou: In Action
Descriere carte: Două vedete de cinema care,în timpul lor liber sunt vedete de film,iar când nu sunt în centrul presei sunt agenți speciali ai Guvernului care salvează lumea de persoanele care vor să o cucerească. Aceste două fete sunt surori și totodată sunt și cele mai bune prietene.
Descriere personaje:
Ashley: Vedetă de cinema în timpul liber,iar când nu e vedetă, ea este agent special. Este simpatică, spontană, veselă și iubește pisicile. Când e agent special numele ei de cod este Amber.
Victoria: La fel ca și sora ei este și ea vedetă și agent special. Porecla ei este Tori,dar când este agent special i se spune Misty.
Ivan:Un geniu în tehnologie care cu invențiile lui le ajută mereu în misiuni pe Ashley și Tori. Este îndrăgostit de Asley și când sta în preajma ei nu se poate deloc concentra.
Miranda: O fată care poate să o ia razna când un băiat trece pe lângă ea, dar pe cât este ea de frumoasă,pe atât este de vanitoasă.
Pentru ea contează doar frumusețea exterioară nu și cea interioară.
Mechi: La prima vedere pare de treabă dar după ce ajungi să o cunoști nu mai pare deloc așa. Ea este rea și mereu vrea să stăpânească lumea cu așa zisul ei “geniu„.
Natalia (Naty):Este asistenta,nepoata și cea mai bună prietenă a lui Mechi (este de fapt și singura prietenă a lui Mechi),dar spre deosebire de mătușa ei,Naty, cu ajutorul lui Ashley si al lui Tori va avea foarte mulți prieteni buni.
Lane: Lucrează ca șofer pentru agenții speciali Misty și Amber. Și el o place pe Ashley, dar în cele din urmă el se va îndrăgosti de Mechi,deși nu vrea să recunoască asta.Titlu original: Super eroi VS magicieni
Titlu nou: Super magicieni
Descriere carte: Două lumi total opuse: lumea super-eroilor și lumea magicienilor. Amândouă părțile luptă pentru scopul şi interesele lor. Ei erau dușmani de viață și de moarte, asta până când un super-erou și un vrăjitor află că au acelaşi sânge.
Descriere personaje:
Victoria (Tori): Este o vrăjitoare rea care mereu încercă să rezolve orice fleac folosind magia.
Justin: Fratele Victoriei. El mereu îi repară toate gafele și ia vina asupra sa pentru ai lua apărarea surorii sale. El este dur și pare rece la exterior, dar dacă ajungi sa îl cunoști iti vei da seama ca are un suflet nobil. El crede că nu poate avea niciodată prieteni.
Rikki: Este super-erou și are puterea de a zbura repede. Ea îl va face pe Justin să își dea seama că poate avea un prieten (pe ea). Când Rikki își pune ceva în gând nu se lasă oricât de greu ar fi acel ceva.
Jorge: Este și el super-erou și are puterea de a gândi rapid. O place pe Miranda și se crede cel mai cel dintre toți ,deaceea porecla lui este Mister Blanco.
Miranda: Ea nu este nici super-erou nici magician. Ea este o muritoare obișnuită care este timidă și se lasa influențată de cei din jurul său. Tatăl ei crede că va avea succes in viata doar dacă devine campioană mondială la tennis de câmp, dar ea nu își dorește deloc asta. Vrea doar să cânte intr-o formație metal.
Skiler: Ea este cea mai mare rivală a Mirandei în ași împlini visul. Toată lumea o crede frumoasă și sexy deși nu este așa.
Toți băieții o iubesc și o consideră ca pe o regină.
Olivia: Ea este și super-erou dar și magician. Chiar dacă pare drăguță ,bârfește pe toată lumea.
Logan: Verișorul Oliviei. El vrea să ajungă cel mai mare jucător de tennis de câmp din istorie, la fel ca și tatăl sau este argonant și mereu comentează prost si fără rost. Studiind la aceiași școală cu Miranda asta il va face mult mai bun și își va împlini visul datorita Mirandei.
Will: Tatăl lui Logan și unchiul Oliviei. Mereu se face de ras în public. Nu se poate abține de la a se face de ras de unul singur. Crede că protejându-l pe Logan de vrăjitori ii face un bine fiului său, dar nu este deloc așa. Titlu: Nothing gonna stop me now
Descriere carte: Mama lui Justin a făcut o mare greșeală în trecut, dar aceasta nu vrea să îi spună fiului său că tatăl său biologic a omorât spiritul lui Justin care acum este doar un muritor, dar acesta ştie că mama lui îi ascunde ceva şi nu se va opri decât atunci când se va răzbuna pe propria sa mamă, chiar dacă asta înseamnă să cânte în public împreună cu un grup.
Personaje: David Henrie- Justin Vincenzzo
Claire Holt-Emma Gilbert
Phoebe Tonkin-Jenna Morice
Cariba Heine-Rikki
Austin North-Logan Lerman
Victoria Justice-herself
Bridgit Mendler-Jessica DawsonDescriere personaje:
Emma: Ar vrea mereu să-l facă pe fiul său să creadă că tatăl său nu mai este şi să îşi bage mințile în cap.
Jenna: Este lidera grupului "Somebody". Ei îi place la nebunie muzica și mereu încearcă să vadă binele din fiecare.
Justin: El este rece și distant decand tatal sau a murit intr-un accident de tren. Nu a avut niciodată un prieten adevărat. Viața lui se va schimba total după ce fata de care el este îndrăgostit îi va deveni soră vitregă. El ascunde un mare secret:Faptul că este vrăjitor sau cel puțin, aşa credea el că este.
Rikki: Ea îl plaace pe Logan,dar stă cu Justin doar pentru că e bogat și vrea și ea să fie populară stând în compania lui.
Logan: Este liderul grupului "The Enemy" împreună cu sora lui Victoria care este și aliata lui în tot ce face.
Victoria: Este sora și aliata lui Logan. Ea îl ajută în tot ceea ce face.
Bridgit: Ea îi va ajuta pe toți să fie un mare grup care se va numi "I Believe", deşi ceilalți i se vor împotrivi.No, păi cam astea au fost ideile mele eşuate. Dacă chiar vă impresionează o idee nu ezitați şi cer mele eți-o în comentarii doar la acest capitol! Am făcut chestia asta ca să vedeți şi voi cum gândeam în trecut.
CITEȘTI
Minunății ale Wattpad-ului : Firul narativ al platformei
AcakAceastă ,,carte", mă rog, broşură este un fel de ghid în care voi scoate în evidență greșelile care aduc clişeele pe Wattpad! În această ,,broşură" veți găsi de toate, mai ales personaje de calitate înaltă care nu sunt expuse pe site-ul portocaliu...