Replicile personajelor

233 33 4
                                    

La categoria Fan Fiction găsesc mai tot materialul ce vi l-am prezentat în majoritatea capitolelor astei cărți, iar eu m-am dus acolo să văd ce replici grozave şi fainoşag are o carte cu "anonimul" în componență.
Unu îi zice la tipa cu care vorbește:

Anonimul: "- Pisi rea, îmi place de tine, te prezinți şi tu puțin ca să te pot cunoaşte?"
Fata: "- Idiotule, nu am chef de glumele tale. Lasă-mă în pace."

Hai că vă mai întind ceva pe tavă.

Fata: "-Cred că ai greşit numărul."
Anonimul: "- Este numărul corect, scumpo."
Fata: "- Nu vreau să te cunosc. Cine ştie ce pedopfil se ascunde dincolo de ecran."

Aşa cum fata şi acest "anonim" sunt personaje ce trimit mesaje şi a mea Silvia este un personaj. Eu am testat-o pe ea să vedem ce va vorbi ea cu "anonimul" ăsta.

Silvia: "-Tu mă invidiezi pe mine."
Anonimul: "- Tu nu eşti normală la cap, femeie."
Silvia: "- Nu mai primeşti livechat ca să îmi vezi puişorii."
Anonimul: "- Tu ştii ce frumusețe se ascunde dincolo de ecran. Ah, nu ştiai că eu sunt Harry."
Silvia: "- Tu ai uitat că de la mine ai primit în loc de block la mesaje un Bravo, n-ai stil!?"
Harry este offline că s-a plictisit de Silvia.

Ziceți acuma voi care discuție e mai faină.

Minunății ale Wattpad-ului : Firul narativ al platformeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum