Poveste de cancer

240 37 3
                                    

Ia sedeți voi blând că yo am să vă istorisesc o povestioară.
Stați calmi că nu vă voi povesti cu bunicu' mieu a murit de ăsta boală ci doar vă zic de la ce şi cine a pornit cancerul care s-a transformat în ebola.

Începutul

Păi totul a început odată cu Violatta aia care a fost trasă de cur bene de către Leon şi Diego, da' asta tot cu Leon s-a băgat în pătuț. Serialul ăsta e atât siropos şi cu prea multă muzică. Îmi plac doar actorii din el, că în rest de varză cu păstârnac.

Cuprinsul

După ce fetili s-au lăsat de "cărțile" cu Vilu nici bene nu a trecut o bucată de vreme că fetele s-au apucat de de scris cu Miraculous şi cu Harry cel stilat şi trupa lui şmeşcheră. De ce nu scriem şi despre Iohannis, Adi Minune sau chiar Silvia că doar şi ăştia sunt globali, no?
(Ştiu că trebe' un cuprins mai bogat, dar vă plictisiți dacă scriu romane)

Încheierea

După astea cu ce credeți că au venit fetițele? Hai că zîc yo că au venit cu Lunita că doar nu puteau să o lase în Argentina sau chiar sus pe cer unde ea trebuia să fie? Fetele astea scriu ele frumos povestioara Lunicii pe care o face de prăpăd Amber (ador numele Amber) şi patinează cu Simion (E Simon, da' las' aşa).

No, gata şi cu povestea pentru somnic. Poveste neindicată celor care habar nu au ce îi aia ironie!
Gata basmul şi totodată gata cu cartea asta minunată. Me-a plăcut să scriu la ea, mulțam vouă pentru toate lecturile, comentariile şi urmăririle date mie datorită "priceperii mele" la scris. Sper că ați băgat măcar ceva la cap din astă carte şi sper că ceva din logica mea de copcil de 13 ani v-a rămas la corazon. Buonsua popor wattpadian!

Minunății ale Wattpad-ului : Firul narativ al platformeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum