Gânduri de inspirație

503 66 43
                                    

Majoritatea scriitorilor de pe platforma Wattpad se inspiră pentru cărțile lor din seriale şi filme precum: The Vampire Diares, Pretty Little Liars, Shadowhunters şi alte seriale populare. Înțeleg, şi eu le urmăresc, dar chiar doar aceste seriale există în ziua de azi?
Din toate câte seriale şi filme există  în  vremurile noastre, noi ne ferim să folosim şi alte seriale/filme pe care le urmărim şi ne plac.
Că eu sunt bună şi generoasă cu voi vă voi da câteva exemple de seriale pe care le puteți folosi ca modele de inspirație.
Putem aborda frumuşel şi cu stil ceva inspirat din stilul Western (mă lupt eu cu ideile şi inspirația să scriu aşa ceva, dar nu cred că ar merita) nu trebuie totul să fie despre liceu şi liceeni, păi da' no că noi scriem FF-uri că doar sunt la modă. Tot la fel de frumos putem scrie o carte în genul Polițist/Thriller bazându-ne pe serialul "Aquarius".
Filmele "Radio Rebel" sau "16 Dorințe" le putem aborda frumuşel dacă scoatem partea cu liceul şi plasăm acțiunea în alt loc.
Vă mai puteți inspira din filmul "The Longest Ride" pentru o poveste despre un campion care s-a accidentat şi luptă pentru a reveni în competiție sau doar pentru a descoperi ceva mai important decât a fi tot timpul în competiție.
La tema Horror sau chiar SF (dacă mai sunt autori care scriu aşa ceva că mai toți sunt pierduți în era FF) puteți cu stil să vă inspirați din filmul "Suicide Squad".

Vorbitul acelaşi cu scrisul?

Atunci când deschidem gura să vorbim, deşi suntem agitați încercăm să luăm aer în piept şi începem să expirăm vorbele. Păi la scris nu expirăm vorbele ci dăm drumul la scrierea gândurilor şi a sentimentelor într-o ciornă.

Timizi în scris?

Când eşti prea timid e acolo cineva care îți zice să te aduni frumuşel şi să să expiri pe gât vorbele. La scris sunt acele persoane timide care nici măcar nu au curajul să îşi publice opera de frică să nu iasă ceva de căcat. Mno, şi persoana mea a fost aşa de timidă. Abia vorbeam pe rețele sociale şi scriam eu frumos cam 300 de cuvinte la capitolul unei cărți (dacă o pot numi asfel) la care puneam următorul capitol după abia 1 an de zile. La şi eu țineam în ciorne o carte de frică să nu "prindă" opera mea a mirosi a ouă clocite, iar voi să nu vă atingeți de carte. Orice ar fi, trebuie să ştii să accepți şi criticile că doar alea nu pică din gura cuiva aşa că doar persoana care critică nu are ce face.

De unde se inspiră omenia

După temele foarte discutate din FF cu profesori, băieți răi şi fete timide, dar cu sânii Nicoletei Luciu şi fața de moartă a Monicăi Tatoiu omenia de Wattpad bagă o melodie în  titlul lor. Cele mai folosite melodii sunt alea de dragoste faine rău cu titlu în engleză că doar melodiile Românești sunt de tot râsul. Am şi eu 2 cărți cu titlul unei melodii, dar eu am folosit doar titlul melodiei în stil inspirațional că după titlul ăla mă bazez şi la ideea principală a cărții. Nu zic că-i chair aşa clişeu să bagi o melodie în titlu, dar de ce nu băgăm şi melodii mai vechi sau chiar romaneşti?
Bă, Adele este cunoscută. De ce nu băgăm titlul unei melodii cântate de ea în titlul unei cărți? Haide, să vă aud.

Minunății ale Wattpad-ului : Firul narativ al platformeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum