Ortografia noastră
Da, bă să continuăm să ne minunăm de cărțile care sunt prea full de greșeli de ortografie atât în titlul cărții cât şi în conținutul acestora. Pe dragul nostru maidan Wattpadian există unele cărți în proză scurtă cu tema aplicațiilor ale căror autori scriu cam 50-70 de cuvinte într-un capitol şi nici măcar nu se deranjează să corecteze acele cuvinte. Pur şi simplu publică cartea aşa cum este. Frate, dacă sunt câteva cuvinte poți să arunci un ochi peste ele că doar nu-i mare filozofie.
Teorema emoticoanelor
Nouă ne este lene mare să descriem reacția personajelor în cărțile noastre. De lene ce ne este introducem emoticoanele nostre dragi şi iubite. Unii mai pun şi prescurtări sau scot din peisaj scumpa noastră linie de dialog.
Cam în ultimul timp, linia noastră de dialog a devenit o fantomă.
Cum să nu scri:
Tamara: M-am întâlnit cu fratele Mihai <3
Cum să scri:
-Astăzi m-am întâlnit cu iubitul meu frate Mihai, zise Tamara bucuroasă.Ne mirăm în continuare
Pentru a mă ajuta pe mine să mă minunez mai departe puteți să scrieți o carte urmând următoarele reguli:
-să fie musai un FanFic
-bagă un Harry sau ceva din rasa 1D pe copertă
-eventual, îl întindem şi Liam Payne pe pâine
-dă-i un titlu pe măsură
Exemple de titluri: "Pungaşă pentru 1D", "Tomberonieră pentru 1D", "Hoață pentru 1D" sau "Totul pentru a fi cu 1D"
-limita de vârstă pentru a scrie cartea este de maxim 10-12 ani.
-cartea să conțină scene de violență fizică/verbală şi/sau scene cu limbaj licențios
-emoticoanele să predomine
-lasă cartea aşa cum e cu toate greşelile de ortogrfie
-publică carte, iar succesul îți va fi asiguratToate astea mă vor face să urăsc dea dreptul fasolea şi brânza de burtuf în timp ce mă voi minuna în continuare de cliseele apărute şi existente pe plaiul Wattpadian. Luați aminte şi mirați-vă cu mine.
Cum ne mirăm cu talent atunci când ne izbim de clişee:
CITEȘTI
Minunății ale Wattpad-ului : Firul narativ al platformei
De TodoAceastă ,,carte", mă rog, broşură este un fel de ghid în care voi scoate în evidență greșelile care aduc clişeele pe Wattpad! În această ,,broşură" veți găsi de toate, mai ales personaje de calitate înaltă care nu sunt expuse pe site-ul portocaliu...