Pe Wattpad există titluri penibile pe care nu o să înțeleg niciodată rostul acelor cărți cu titlurile pe care vi le voi prezenta.
Dangerous
Au în compoziție periculos în engleză la care adăugăm love, atraction sau music. Ce este periculos în dragoste, muzică şi atracție? Nu văd logica acestor tipuri de titlu.
Ceva nou
Sunt acele titluri de genu': "Fata nouă", "O nouă viață", "În lumea mea", "Un nou început/ sfârşit". Habar nu am de unde au pornit astea, dar nu sunt noi, ci doar stupide şi bune de aruncat în tomberonul din curte lui Mugurel Dumitru.
Tăticu' nostru
La cele "Daddy" chiar nu le înțeleg rostul pe acest site. Ce întâlnieşti în astfel de cărți: Mama la una moare şi ea profită de asta ca să se culce taică-su care se nimereşte a fi Harry cel cu stil. Acesta vine la fata lui şi îi zice cam aşa: "Puiu' lu' tati, vi la pat că îmi e dor de o partidă de dragoste şi tu eşti atât de sexy." Mămică, astea trebuie să dispară!
Cu fratele/ sora vitregă
Am vorbit şi despre clişeele astea, no? Hai să mai vorbim de ele că sunt faine rău. De data asta fata nu se pune cu tătici în pat ci se culcă cu fratele ei care se nimereşte mai mereu să fie vitreg. Ce are dacă au acelaşi sânge? Iese cumva un copchil strâmb? Hai vezi să nu. Indiferent că e de frate vitreg sau frate din același sânge tot frate e că doar nu o fi un boschetar. Hai să nu ne mai culcăm pe ureche cu acest gen de cărți.
Tabăra
Tabele astea, ce ne facem cu ele oare? Ba că e de vară, sau de muzică sau nuj ce se găsește ce tipu' ăla de acolo care e superstarul după care toate fetele leșină a fost trimis acolo ca să ia lecții de ceva anume, dar creierul lui îi zboară spre o fată atât de sexy încât nu mai rezistă că face infarct dacă nu o vede. Oh, hai să chemăm ambulanța că avem un caz mai grav decat apendicita sau gripa aviară. O văd că vine şi medicul e gata să resusciteze pacientul. Diagnosticul: Nu are nimic grav. E doar sindromul down al iubirii umane. No, bine că sănătos, dar cărțile astea nu sunt bune, cu excepția uneia care chiar merită.
Mulțam că ați fost aici ca să deluşim titlurile cărților minunate. Pace vouă ✌
CITEȘTI
Minunății ale Wattpad-ului : Firul narativ al platformei
RastgeleAceastă ,,carte", mă rog, broşură este un fel de ghid în care voi scoate în evidență greșelile care aduc clişeele pe Wattpad! În această ,,broşură" veți găsi de toate, mai ales personaje de calitate înaltă care nu sunt expuse pe site-ul portocaliu...