Tipuri de Fan Fiction

1K 118 41
                                    

Fiecare FF are un fel de categorie care trebuie discutată cu atenție şi seriozitate:

Minunata tabără de vară

Era mai bine înainte când existau doar câteva cărți cu acest titlu. Acum există mii şi mii de cărți care au bombardat Wattpad-ul. Mai toate au în compoziție cel puțin membru din 1D în rolul personajului principal.

Metoda anonimului

Cărțile care au în ele un "anonim" nu sunt mai mereu ceea ce par fi. Să o luăm pe motoda băbească şi să ne gândim că un tip ce are numărul tău de telefon sau adresa ta de e-mail nu poate fi considerat anonim. Nimeni sănătos mintal nu îți trimite un mesaj ca să fiți împreună dacă nu te cunoaşte. Acest anonim tot va fi un membru din 1D în cele mai multe cărți de acest gen.

Adoptată de 1D

Am mai vorbit şi în celelalte capitole de cărțile astea care mie mi se par o pierdere vreme. De ce o trupă cunoscută ar apărea din senin ca să adopte o necunoscută şi să o ia din cocina de porci doar ca ea, mai apoi să se îndrăgostească de unul dintre ei sau chiar de toți patru (sau câți naiba cartofilor sunt)? Asta e întrebarea care cred că mulți şi-o pun când dau peste cărți cu aşa ceva. Oricum, în mod omenesc şi legal nu se poate căsători cu toți patru, no?

Bona şi dansatoarea

Normal că acestea două conțin 1D în compoziție totală. Nu ştiam că cei din 1D au talente ascunse precum baletul. Fain e să ai talente ascunse sau doar un mic hobby pentru a cuceri o prezență feminină.

Vampirii noştri

Vă spun doar că vampirii au ajuns virali pe Wattpad datorită faptlui că Harry e pe copertă cam el face toată cartea, în mare parte.

Personaje şi actori lăsați în voia sorții

La această categorie ar intra în primul rând Miley Cyrus. Înțeleg că s-a schimbat mult din anul 2010 şi până acum, dar asta nu ne dă dreptul să o marginalizăm chiar dacă nu mai aşa precum o adoram în filme ca "The Last Song" şi "So Undercover".
Debby Ryan ar mai putea intra în această categorie. Am văzut pe Wattpad foarte puține cărți cu ea şi ştiu că posibil din cauza răspândirii molimei 1D. Deasemenea, şi Bridgit Mendler e scoasă peisajul nostru de personificare pentru o carte pe Wattpad. Mai sunt şi alți actori sau vedete lăsați pe balta lacului Cişmigiu.

Ar mai fi o mulțime de tipuri la categoria FF dar persoanei mele îi e prea lene să mai bage la coada vacii încă câteva.

Minunății ale Wattpad-ului : Firul narativ al platformeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum