Loviți de orice

146 26 5
                                    

Toți cu siguranță ne-am săturat la culme să tot citim cărți pe acest site unde părinții personajului principal sunt morți în tragicul şi clasicul accident de maşină. Să nu mai zic că mereu se nimerește de moare mama că aşa-i mai palpitant. Ei, nu e chiar aşa! Înțeleg că e inspirată din realitate, dar e prea uzată şi ce e prea uzat nu va mai fi citit că lumea vrea descopere noi cărți, da' de unde noi cărți când de izbim de aceleași idei mai mereu.

Bun, loviți la cap sigur nu pot fi, dar câinele autoarei ce scrie cărți cu părinți morți în accident de maşină poate fi lovit în cap de un trăznet ce l-a tâmpit. Cred că până şi cățelul lui Donald Trump s-ar gândi la astfel de idei.
Loviți de inspirație se poate realiza, dar cu chiu cu vai şi doar dacă ne punem serios pe treabă de o carte ce ştim că ne vom ține de ea până la capăt!

De ce oare nu pot trăi ambii părinți şi să fie ceva cu happy end? Unii din voi veți fi ca Iordache, răspunzând scurt şi zicând vorba lui deja uzată numită "Altă întrebare".

Chiar dacă îți faci părinții morți măcar să moară şi tata măcar odată şi poate moare într-un război.

Bine, singurul lucru care mi-ar satisface inimioara ar fi ca pe copiii ăştia să fie loviți puternic cu o carte de gramatică în cap că poate aşa chiar îşi schimbă vocabularul şi poate o să aibă nişte opere literare mai originale.

Minunății ale Wattpad-ului : Firul narativ al platformeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum