În înaintare

273 31 44
                                    

După 2 zile în care au stat cu Silvia aia care tot te cicăleşte la cap şi cu Novak care se plictiseşte oriunde ar fi tot s-au obişuit cu toții să critice ce-i rău pe Wattpad. Tema lor de discuție de azi sunt cărțile cu atracție sexuală şi mrobolantele cărți cu titlul "Daddy".

Silvia: -M-am săturat la culme de cărțile cu Daddy. Sunt nişte porcării în toată regula.

Novak Djokovic: -Nu mă pot concentra nici la citit că iar se revoltă Silvia.
Silvia: -De parcă ai citi tu vreo dată în viața ta. Tu eşti ăla care mai mereu se plictiseşte. Cum de nu te-ai plictitsit de alea?

Novak Djokovic: -Nu mă pot plictisi de vreme ce eu scriu una.

Iulia Albu: -Să ghicesc, personajul principal al cărții tale e logic Harry cel cu stil.

Novak Djokovic: -Nu. E Zayn cel Malițios.

Iulia Albu: -Oh, nici nu ştiu care-i diferența că tot doi cântăreți sunt. Nu prea se pot numi oameni.

David Henrie: -Dar tu te poți numi Iulia Albu?

Iulia Albu: -Eu măcar fac ceva cu viața mea. Nici nu vreau să îmi închipui cum va fi pe Wattpad când Harry şi Zayn vor muri.

Leven Rumbin: -Va fi doliu mai ceva ca la regină.

David Henrie: -Eu voi face pomana.

Silvia: -Eu o voi mânca că doar sunt foarte slabă.

Ana: -Silvia, de ce trebuie să fi aci'?

Silvia: -Tu m-ai băgat în carte. Ai vrut una cu personalitatea ta. Una gura mare aşa ca mine.

David Henrie: -Mai las-o pe Silvia în  carte că doar ea personajul principal.

Iulia Albu: -Şi eu ce-s?

Leven Rumbin: -Tu eşti criticul în tot ceea ce priveşte clişeele pe Wattpad.

Silvia: -Cărțile cu Daddy sunt idioate rău  de tot. Cum de o fată de vreo 16-17 ani (că  mai mult no avea) se culcă cu a.k.a. taică-su?

David Henrie: -Ce să-i faci dacă vrea să şi-o tragă şi nu are cu cine.

Leven Rumbin: -Chiar sunt penibile. Voi nu vă gândiți că acele fete ce scriu cărți de genul ăsta vor chiar ele să şi-o tragă cu Harry sau Zayn?

Novak Djokovic: -Eu sunt băiat şi scriu aşa ceva.

Iulia Albu: -Măcar să îşi găsească ceva de făcut ca să nu ajungă ca Nole. El are bani, soție şi tot ce îi poftește inima şi tot se plictiseşte.

Silvia: -Eu sunt de părere că acele fete din cărțile cu "Daddy" vor musai să şi-o tragă în miez de seară sau se plictisesc.

Iulia Albu: -Când te plictieşti imaginația ta te depăseşte total şi o ia pe altă cale.

Silvia: -Limita logicii mele e depășită total de când am citit o astfel de "operă literară".

David Henrie: -Wattpad-ul se duce în jos în loc să exceleze.

O altă discuție incitantă. Dacă aveți o propunere pentru tema de discuție nu ezitați să o propuneți. Orice idee e bine venită. Aceste capitole de acest gen din această carte sunt făcute special pentru a pune umor în cartea asta că nu prea este umor în ea.

Minunății ale Wattpad-ului : Firul narativ al platformeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum