Nu doar pe Wattpad, dar şi în România doamna "Prostie" îmbracă haine de femeie pentru a hipnotiza bărbații. Aceasta s-a întâmplat prin anul 1908 pe când mulți din zilele nostre nu trăiau. Îți dai seama imediat când te izbeşti de un om căruia îi lipsește dospeala din pielea capului.
Acum, dai de proşti cam peste tot.Prostia a prins picioare
Stăteam odată frumos şi comod în autobuz când urcă una beată bine de tot care stătea şi înjura peste tot de morți, dar nimeni nu i-a zis nimic ca să o pornească. Asta da demonstrație de prostie supraomenească, nu?
Prostia la conducere
Printre parlamentarii noştri nu prea există oameni cu carte (să-i zic aşa). Mulți dintre ei plagiază un examen pe care îsi pune numele lui de prost ce este. Nişte bune exemple din politica românească de azi ar fi Victor Ponta şi Alina Gorghiu. Fratele meu, femeia aia zici că are o voce de mâță dintr-aia pițigăiată rău, perdone, acum chiar jignim bietele şi adorabilele noastre pisici care măcar ele fac ceva pe lângă Gorghiu care stă acolo şi linge banii oamenilor împreună cu Iohannis şi alții.
Parfumieri pricepuți
Mergi pe căldură pe un drum plin de praf şi mizerie, iar tu nu ai apucat să te pudrezi de dimineață? E foarte simplu ceea ce trebuie să faci. Doar treci pe drum şi aștepți ca un golan beat turtă după viteză să treacă val vârtej pe lângă tine. Nu prea îți cauzează nici un miros, dar prostia lor pute rău de tot.
Prostia se extinde
Bă, deci vom mai discuta doar o temă legată de prostia omenirii, în general apoi trecem serios la cea de pe Wattpad!
Anul trecut s-au comandat nişte robe pentru studenții de la Liceul Lucian Blaga din București, iar pe etichetele robelor scria mare şi frumos "Liceul Vasile Blaga". Doamne cât de prost poți să fi pentru a numi un liceu după broscoi care linge banii oamenilor?
Acum...Prostia de pe maidanul Wattpadian. Jbon, după faza cu FF-urile bulversate de 1D cu Harry şi Zayn la pachet împreună cu "problemele fetelor" devin mult prea clişeeice cu tot ce apar mai multe bazate pe aceeaşi idee. Toate împreunate într-o sigură carte vor provoca un haos mai mare decât cel de de la cutremurul din 1977. Dacă ar fi cărți reale s-ar vinde mai ceva ca micii şi berea, dar din păcate, foile lor nu vor forma decât un cotor de pară, iar imediat după ce vor fi achiziționate vor sări rând pe rând foile din ea că doar aşa se întâmplă cu toate cărțile care sunt bune de gunoi. Nu prea cred că vom avea ce să reciclăm de pe urma lor.Okay, am fost plecată o zi şi o noapte, iar acum când am venit cartea continuă să crească. Mi se pare mie că îs eo prea obosită sau chiar e real?
CITEȘTI
Minunății ale Wattpad-ului : Firul narativ al platformei
RastgeleAceastă ,,carte", mă rog, broşură este un fel de ghid în care voi scoate în evidență greșelile care aduc clişeele pe Wattpad! În această ,,broşură" veți găsi de toate, mai ales personaje de calitate înaltă care nu sunt expuse pe site-ul portocaliu...