A trecut o veşnicie

150 22 7
                                    

A venit şi clipa asta. Ce e azi? Păi pe data de 7.08.2016 s-a publicat această lucrare.

Cum s-a publicat şi realizat? Şi cum a continuat?

  Eu tocmai realizam o încropitură de copertă în mirobolantul PicsArt, dau puțin PicsArt-ul în bară şi văd recomandările Watt-ului, care erau plin ochi de opere Fan Fiction cu Harry Styles pe copertă şi/sau în distribuție. Erau şi cu Zayn multitudini. Am dat în bara căutărilor de pe Wattpad cam aşa: ,,Wattpad clişee" şi abia ce am dat peste două sau trei cărți în care se pomeneau tipurile de clişeu, dar cărțile erau finalizate încă din 2015. Acum, s-au înmulțit acestea!
Atunci am zis să îmi fac şi eu o broşurică, aşa că am dat înapoi la coperta aia şi am pus primul titlu ce mi-a venit în minte, iar acesta a fost chiar cel al lucrării. Țin să spun că atunci nu m-am gândit la câte notificări voi primi din cauza acestei broşuri.
  Recunosc că am cam fuşerit capitolul cu introducerea şi partea de descriere a lucrării şi nici nu am stat mult pe gânduri că am şi publicat-o!
Încă din primele minute după publicare, am primit comentarii şi notificări. Era o senzație foarte plăcută, mai ales că nu am mai avut niciodată mai mult de douăzeci sau treizeci de notificări ca atunci.
Primele trei sau patru capitole le scriam aşa, din plictiseală şi din subiecte auzite de pe la alți utilizatori ce îsi erimau nemulțumirea în comentarii la cărți foarte cunoscute pe site.

   Apoi, am zis că trebuie să cercetez, să văd şi eu cum stă treaba

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Apoi, am zis că trebuie să cercetez, să văd şi eu cum stă treaba. Am zărit doar adoptii realizate de 1D, mafioți (că doar nu puteau fi fanarioți), beizadele prin liceu, fata tocilăreasă, iubirea cea cu pericol sau cele cu tătăiță cel arhiprotector. În timpul ăsta în care am navigat am sesizat faptul că şi această cărțulie era tot mai vizitată, iar eu trebuia să îi mai aduc câte ceva.
  Era clipa să fac ceva autentic. Doream ceva mai autentic decât o broşură în care să critic de pere şi prune prin sarcasm şi pomenesc nişte persoane ce nu apar în cărțile de pe Wattpad.
Pe parcurs am văzut că vreau şi ar fi necesar să am o carte ceva mai... serioasă decât ce fusese asta la început. Aşa că am creat acea mirobolantă distribuție în care am introdus o parte din idolii mei din domeniile modei, actoriei, muzicii şi chiar sportului. Am creat nişte personaje cărora le-am atribuit nişte trăsături ce nu le vezi în nici o carte. După aceea au țâşnit şi poreclele acelea făinuțe pentru cei din 1D.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Minunății ale Wattpad-ului : Firul narativ al platformeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum