Iubire de clişeu

538 73 6
                                    

Wattpad-ul a început să dea naştre cărțile cu titlul "Iubire de liceu" şi deja au ajuns adevărate clişee. În aceste cărți se vorbeşte despre un băiat adolescent (normalus) ca oricare altul care se gândeste numai la o fată timidă şi retrasă, dar el abia a cunoscut-o. Bine, se îndrăgostesc ei şi se pupăcesc, dar ce se mai întâmplă după? Mai apare în cărțile de genul ăsta faza aia cum că măsa nu e de acord cu relația dintre băiatul respectiv şi fata ei care îi frumoasă de pici din picioare când o zărești. Normal că acțiunea cărții se desfășoară într-un liceu (lolgic că doar nu pe câmp) Cum poate fi palpitant aşa ceva?
Rămân la ideea următoare: Ceva înafară de faptul că cei doi protagonişti
luptă să fie împreună (dacă putem să îi zicem "luptă") nu se mai oaste întâmpla în cartea aia?
Răspunsul meu ar fi că aceste cărți care mai şi ajung culmea cunoscute, iar lumea dă năvală la ele că altceva nu ai ce citi decât să își ocupe timpul cu nişte cărți ca acesta când pot citi sau chiar scrise cărți cu titlul "Iubire de clişeeu" sau "Iubire de prostie". Dacă chiar vrei să te apuci să scrii aşa ceva îți recomand să te inspiri din cartea "Plec la facultate". Este cartea aia ce e bună de citit atunci când îți este greu să te caci.

Minunății ale Wattpad-ului : Firul narativ al platformeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum