Втора Глава

79 15 0
                                    

- Хъх... One Direction? - тия не ги бях чувал...не, че бях в крак с модата или нещо подобно.
- Не си чувал за най-перфектното уникална талантлива прекрасна изумителна невероятна - имах чувството, че може до утре да изброява- феноменална удивителна бойбанда на света? - Ем ме гледаше все едно съм паднал от Марс!
- Ъм... Не мисля...
- Е, сега вече знаеш... Между друготослед няколко дена те имат концерт тук в Маями! но билетите са разпродадени и няма да ги видя... - изглеждаше, все едно всеки момент ще се разплаче
- Кога е този концерт?
- След 2 седмици - първо отиват в Лондон и после идват тук, в Маями.
- Ок... - очевидно не знаех как да продължа разговора.
- Ем, Марсел, вечерята е готова, слизайте - мама се провикна от стълбището. поне ме измъкна от неловкия момент.
* След 2 часа *
- Беше ми много приятно! - каза Сали, след което прегърна мама.
- Чао- Емили ми се усмихна мило...ик, определено имах грешна преценка за нея!
- Чао- отвърнаж, след което семейство Бенет излязоха.
Остатъка от вечерта прекарах с майка си, разчиствайки масата, след което гледахме някакъв драма филм, в края на който мама бе пресъхнала от водата, която пропиля, плачейки през кзминалите 2 минути.
- Лека нощ, миличък!- каза мама, след което ме целуна по челото к загаси лампата на стаята ми.
- Лека- прошепнах уморен.
Гледна точка Хари
- Остават 15 минути до концерта! - каза Марк.
Луи и Найл се състезаваха с голф колички, Зейн караше скейтборд, а аз обикалях със скутера на Луис
- Момчета оставете тези играчки и идвайте да се приготвите, едва ли искате да излезете на сцената само по боксерки!
- 1, 2, 3, 4... чакайте, как така 4! Хари, Луи, Зейн... Зейн ще се блъснеш, внимавай!.. Зейн, Найл... За бога, къде е Лиам?! - паникьосано попита Марк
- Мисли си, че играем на криеница...но никой не го търси! - изсмя се изтерично Найл.
- Лиам! Лиам! Хайде де, къде си!? - Марк крещеше и обикаляше из паркинга.
- Уоу, наистина е добър! - каза Зейн.
- А...ето го! ЛИАМ ВИЖДАМ ТЕ, ТИ ЗАГУБИ!- развика се Луи.
- ОМГ хора много съм добър, търсихте ме цял ден!- заяви гордо Лиам, след като кзлезе от скривалището си
-Да...много ни затрудни- отвърна Найл, след което и четиримата избухнахме в смях
- Ето ви и петимата! - ядосано се приближи Марк- сега бягайте в съблекалнята, имате 6 минути до шоуто!
- Ами планът с боксерките- разочаровани попута Луи
- Някой друг път - раздразнено го отряза Марк
*След 2 часа*
- Хайде качвайте се в буса и заспивайте! - изкомандори Марк.
- Не не не, първо трябва да снимаме " Where we going today Mark" и да го кача в Инстаграм! - Запротестира Найл.
- Ок, взимай телефона
- 3..2...1 снимаме! - Найл бе влязъл в ролята на режисьор. - Where we going today Mark? - това бе неговата част.
- Miami, Miami! it's already Niall's bedtime!
- Хей, това не бе част от репликите ти!
- Не ме карай да те нося на гръб до леглото, Найл! - предупреди го Марк, а Найл най- сетне се мушна под завивките.
- Приготвк се Маями, 1Д идват! - извикахме и петимата в хор, а след като получихме едно дълго "Шшшт" от Лу, която тъкмо бе приспала Лукс, се завихме и загасихме лампите.

The twinsWo Geschichten leben. Entdecke jetzt