Дванадесета глава

45 8 0
                                    

Гледна точка Хари

- С госпожата по физика организираме екскурзия за три дни! Струва 125 долара и който се интересува, нека вдигне ръка!- учителката взе пакетче с листовки и раздаде на почти целия клас, включително и на мен.

- Да не ти се ходи на екскурзия?- чух Мак да казва зад мен и се обърнах.

- Да, защо? Проблем?

- Не, просто мислех, че не си падаш по тези работи. До сега винаги си отказвал и да...- извъртях очи и се обърнах отново...Имах перфектен план.

Трябваше да ида за няколко дни в Англия и да говора с майка ми. Налагаше се да заблудя майката на Марсел и да си мисли, че съм на екскурзия, защото не ми се вярва да пусне детето си ей така. А и бе крайно време да дам възможност на мама да ми обясни какво бе това с близнаците. За момент се разколебах- доказано е, че на земята човек има около 7 човека, изглеждащи като него. Ами ако Марсел бе просто обикновенно момче? Но няма начин да сме като две капки вода, а да нямаме нищо общо...Точно, за да получа отговор на тези въпроси, трябваше да отида вкъщи. Липсваха ми майка ми и Джема...странно, до сега винаги съм мислил, че си имам само Джема, а сега и тя, и аз имаме брат! Дали тя щеше да се зарадва? Но щом Марсел не е живял с нас, значи има причина, не ми се вярва майка ни еи така да даде сина си за осиновяване.

- Мамо, прибрах се!- извиках, щом се прибрах от училище.

- Марсел! Как мина днес?- жената ме прегърна и целуна по челото.

- Ами супер...Казаха ни за една тридневна екскурзия, може ли да отида?

- Разбира се! До сега никога не си изявявал желание за такива работи! Но щом искаш, отивай.

- Благодаря ти!- извиках на бързо и се качих в стаята си.

Отворих лаптопа и влязох в интернет. Първо проверих Туитър, Инстаграм и Vine. Имаше качени видеа от концерта предната вечер. Отоворих първото- видео, на което замерват Марсел с обувка...Мислел си е, че животът ми е перфектен- е, да види какво е да те замерват с телефони, обувки и сутиени! Следващото видео беше на момчетата, пеещи Midnight Memories. Очудвам се как феновете вярваха, че това наистина бях аз, та той дори не плюеше вода като фонтан...След като се посмях още малко, реших да резервирам билета си за Англия. Само след 2 седмици щях да видя семейството си...

По едно време телефонът ми извибрира- бях получил съобщение от Емили! Може би се чудите защо се интерсувах толкова от нея. Просто исках да видя, дали мога да спечеля момиче, без да съм Хари Стайлс. Исках да разбера дали момичетата ме харесваха заради това, което всъщност бях, или заради славата ми и парите. Това с Емили бе нещо като експеримент за мен. Трябваше да разбера, защото иначе никога нямаше да мога да се доверя и да започна връзка, знаейки, че момичето ме харесва заради характера и държанието ми. За това сега една от мисиите ми бе да накарм Емили да ме хареса.

The twinsحيث تعيش القصص. اكتشف الآن