Part - 15

4.5K 451 17
                                    

" Baek..Baekhyunna! ေတာင္းပန္ပါတယ္..ငါ မသိလို႔ပါ။ နင္ အဲ့ကေလးကို အဲ့ေလာက္အေလးထားမွန္း..ငါ ငါ့ကို ခြင့္လႊတ္ပါ..ငါ..မ..မွား သြား ပါ တယ္ "

ေနာက္ဆံုး အဆံုးသတ္ စကားလံုးမွာ အဖ်ားခတ္တုန္ယင္သြားပီး အဲ့စကားလံုးေလး ထြက္လာဖို႔ တုန္လႈပ္ေနတဲ့ သူမ။

" မာန္တက္ေနတဲ့မိန္းမ! "

ေခါင္းငုံ႔ေတာင္းပန္ေနတဲ့ သူမကို ခြင့္လႊတ္ဖို႔ေဝးလို႔..သူမကို ေအးစက္စက္ စိုက္ၾကည့္ရင္း သူ႔ပါးစပ္​က ထြက္က်လာတဲ့ စကားသံက သူမအတြက္ အဆိပ္ျဖစ္ေစတယ္။

" နင္ဟာ ဘယ္လိုအသိဥာဏ္၊ဘယ္လိုဦးေႏွာက္မိ်ဳးမွ မ႐ွိတာလဲ..နင္ အသိဥာဏ္႐ွိမယ္ဆိုရင္..ေတာက္!!! "

ခြင့္လႊတ္ဖို႔ ေတာင္းပန္ေနတာကို စိတ္မေျပတဲ့အျပင္ ေျပာရင္းေျပာရင္း ေဒါသတႀကီးျဖစ္လာတဲ့သူ႔ေၾကာင့္ သူမ အထိတ္တလန္႔ ေနာက္ဆုတ္လိုက္မိတယ္..

" Baekhyun..နင္!! "

" သူ႔ရဲ႕ ပါးတစ္ခ်က္တန္ဖိုးက နင့္ပါးစပ္က ​ေပါ့ပ်က္​ပ်က္​ ထြက္လာတဲ့ ေတာင္းပန္စကားေအာက္မွာ ေၾကပ်က္သြားလိမ့္မယ္လို႔ ထင္ေနတာလား..ဟက္!!
အဲ့ေလာက္မလြယ္ဘူး။ နင္ေပးဆပ္ရမယ္..Channie ရဲ႕ ပါးတစ္ခ်က္တန္ဖိုးအတြက္.."

" နင္ ငါ့ကို႐ိုက္ခ်င္ေနတာလား..႐ိုက္လိုက္။ ငါေက်နပ္တယ္..နင္အဲ့လိုလုပ္မွ စိတ္ေျပႏိုင္မယ္ဆိုရင္.."

မ်က္လံုးစံုမိွတ္ပီး သူမပါးကို ႐ိုက္ဖို႔အသင့္ ထိုးေပးလိုက္တာမို႔ သူ အသာရယ္ေမာမိသြားတယ္~

" ကိစၥက အဲ့ေလာက္႐ိုး႐ွင္းမယ္ ထင္ေနလား..မာန္တက္ေနတဲ့မိန္းမ!! "

သူ႔စကားေၾကာင့္ သူမ မ်က္လံုးေတြ အံ့ျသျခင္း အစံုနဲ႔ ပြင့္လာတယ္။

" နင္ ငါနဲ႔ ဘယ္ေတာ့မွ မပက္သက္နဲ႔! ငါ့မိသားစုနဲ႔လည္း ပက္သက္စရာမလိုဘူး..အဲ့ဒါ နင္​့အတြက္​ ျပစ္ဒဏ္ပဲ။ နင္ ငါ့အေပၚမွာ ထားတဲ့စိတ္ကိုလည္း ငါသိတာမို႔လို႔ အဲ့ဒါ နင္​့အတြက္​ ႀကီးမားတဲ့ ျပစ္ဒဏ္ျဖစ္မွာ..အဲ့ဒါေၾကာင့္မုိ႔လို႔ နင္ ငါ့ကို ယုတ္​မာတယ္​ ထင္ထင္၊ ေယာက်ာ္းေကာင္း မဟုတ္​ဘူး လို႔ ထင္ထင္ ဂ႐ုစိုက္မွာမဟုတ္ဘူးဆိုတာလည္း သိထားပါ..ဟက္!!! "

Baby Park & Teacher ByunOù les histoires vivent. Découvrez maintenant