1.Bölüm Sert Kız

622 141 26
                                    


Selammm...

Nasıl hitap edeceğimi bilemedim, o yüzden şimdilik böle idare ediverin.

İlk defa böyle bişe yazıyorum, normalde resim yapmaktan çok hoşlanırım o yüzden ilerde resimle ilgili bölümler olacak!! Eğer olursa kendi yaptığım resimleri de paylaşabilirim. Bilen bilir orası ayrı; )

Baya acemi birşey oldu ama yazdıkça alışıcağım diye umuyorum.

Öpüldünüzz:*

Beni seven ailem, arkadaşlarım, akrabalarımız tanıdığım ve tanımadağım herkes toplanmıştı. Ben daha ne olduğunu anlayamadan dedemin babamı tehtid edişleri ile kız isteme hazırlıkları başlamış ve ben itiraz bile edemeden babamın ortağının çocuğu ile nişanlanacaktım.

Önce kahvelerini içip kız isteyeceklermiş, almışsınız işte daha neyini istiyosunuz, sonra da yüzükler takılacakmış. Neymişte bu ortaklık şirketlerimiz için çok büyük yatırımıs, çok daha zengin olacakmışız, kimse bizim önümüzdeki laf söyleyem....

Ne dinliyosam bunları.

Annem Duru ATAHAN baya ünlü bir tasarımcı. Babamın aksine annemle aramız mükemmel. Bu da tek çocuk olmamdan kaynaklanıyor sanırım. annemle oturup abla kardeş gibi dertleştiğim çok anım var. Annem beni vermeyi nasıl kabul etti aklım almıyor.

Babam Fuat ATAHAN nam-ı değer petrol kralı.Dedem, annem ve ben hariç kimsenin sözünü dinlemez. Ahhh pardon ya ben demişim bu durumda beni pek dinlediğini söyleyemem.Babamla aramız pek iyi sayılmaz.

Anladınız sanırım tek çocuğum, peki bunu seviyormuyum tabiki de evet. Delimisiniz siz babanız petrol kralı ve istediğiniz herşey sizin tabiki de seviyorum.

Ama bi kardeş olsay.... Neyse ne boşversenize. Babamlaaram mükemmel değildi ama beni üzmemek için isteklerimi yapardı. Taki bu güne kadar...


1 gün önce


Sabah yine şu sinir bozucu alarm sesine uyanmıştım. "Biri şu alarmı sustursun! "Kim takıyo ki beni. Yataktan kalkmak benim için ölüm sanırım. Hani derler ya "uyku küçük ölüm" diye. Yok arkadaş benim için uyanmak ve yataktan çıkmak küçük ölüm.

Yüzüme soğuk suyun çarpılmasıyla ağzımı açtım bütün küfürlerimi sayacaktım ki annem olduğu görmemle ağzımı kapamam bir oldu. Ne yani abla kardeş gibiyiz dedik ama o kadar da değil.

"Hira bu kaçıncı oldu , yok sen akıl anlayacaksın " Ne dediğini anlamıştım.Ben sırıtırken annem söylenmeye devam ediyordu.

Ne zaman büyüyeceksin Hira! Okulu asmak da ne demek! Biz ne kadar para ödüyoruz biliyormusun sen! " Ne yani okulu asmaktan güzel ne olabilir ki derken iç sesim "Tabiki de yazılı varken okulu asmak " dedi.

"Sana söylüyorum Hira neden okulu sevmiyorsun? "Offf okulu kim sever allah aşkına! "Okulu sevmiyorum çünkü....... Evet hira çünkü.... çünkü sevmiyorum işte.! "Bana kızar gibi baktı ya da kızıyordu sanırım. "Hiraaaa! "Kaçmalımıyım bence evet.

Ben aşağıya inerken annemde peşimden geliyordu. Kahvaltı masasına otururken babama dönüp "günaydın! "dedim ve yanağından öptüm. Tabi hemen anladı beni canım babam nasıl da tanıyor beni.

Gülümserken"Yine ne istiyorsun cadı? " dedi. Hiç uzatmadım "annemden beni kurtarmanı!"dedi ve arkama döndüm.

Anem söylenirken babam güldü. "Ne yaptın yine bakalım? "dedi babam. Ben tam söyleyecekken annem"Sence ne yapmış olabilir? "dedi. Babam bana dönerek"okuldan kaçmış olabilir mi acaba? "dedi.

Anlamıyorum ki neden bu kadar büyütüyorlar.

Yani şöyle bi düşünürsek 18 yaşındayım ama 11.sınıfım yani bir sene sınıfta kalmıştım. Derslere zorla girer,ders dinlemek yerine resim yapmayı tercih ederdim, not da tutmazdım haliyle ,sınav zamanı da okuldan kaçardım böylelikle sene sonu karnemdeki birler ve ikiler sayesinde sınıfta kalmıştım .Aslında babamın bir telefonuna bakardı ama beni cezalandıracakmış. Bu yüzden 11.sınıfı tekrar okuyordum. ben de olsam büyütürdüm sanırım...

Kahvaltımı yaptıktan sonra izin isteyerek odama çıktım. Hazırlanmak lazım okul vardı ne de olsa. Siyah mini bir etek ve üzerine siyah sporcu atleti giydim. Takı takmazken kirpiklerini belirginleştirmek için rimel sürdüm gözlerimin dikkat çekmesi için ve hafif bir parlatıcı sürdüm ,geceden sürmüş olduğum siyah ojelerim de harika duruyordu.

Son olarak da ayakkabı odama girip tabi ki ayakkabı ve çantaların için ayrı bir odam var annem soğolsun kendi tasarımcı olunca benimle daha bi özel ilgileniyor. Yine siyah, dolgu topuklu bir ayakkabı aldım.

Çıkarken sporcu atletime bakınca ne Unuttuğumu anladım. Deri ceketimi de alınca sırt çantamı elime alıp arabamın yolunu tuttum.

15-20 dakikadan sonra okula ulaşmıştım.Sanırım bizim sınıftan olan birkaç kız gördüm onların yanına gidip"Baksana bugün sınav var mı? "İsmini bilmediğim kız evet anlamında başını sallayınca oflayarak en arkadaki sırama oturdum ve resim defterimi çıkardım.

"Ne yani ben bu konuların hiçbirini bilmiyorum ki!! " hoca bana bakınca güldü ve "dersimde resim yaparsan o konuların hiçbirini bilmezsin tabi"dedi bilmiş bilmiş.

Hahh çok da umrumdaydı. Kağıda bakıp adımı yazdım ve hocaya "Bitirdim çıkıyorum ben" dedim.

Kağıdıma bakıp"çıkamazsın! "deyince bende ona inat sınıfın kapısını sertçe açtım ve çarparak çıktım. Eminim tüm gözler benim üzerindeydi. Kim takıyo ki onları.

Park yerine gelip arabamı çalıştırdım. Yalnız ona araba dersek ona hakaret oluyor malum kendisi kırmızı bir Ferrari olur. Babamın zengin olması benim aleyhime sanırım tam bi araba hastasıyım.

Eve gidecekken aklıma gelen fikirle sırıttım.

"Ooowvvv bebek sahalara mı dönmüş ne ?"sesten anlamıştım kim olduğunu direk boynuna atladım ve sıkıca sardım kollarımla. "Çok özlemişim yaa! "dedim. "Nerelerdesin kaçak? "dedi.
Güldüm"Eee kimi döveceğim? "dedim.

"Wayyy hiç değişmemişiz. Hadi gel bakalım, üzerini değiştirip ısınmaya başla ardından buluruz birini. Senden dayak yemek isteyen çok nasılsa "dedi kahkaha atarken.

Ben yarın olacaklardan habersiz ısınma hareketlerini yaparken kaderimin dedem ile babamın ellerinde olduğunu nereden bilebilirdim ki?

Okuduysanız oy vermeden geçmeyin.
Beğendiyseniz kütüphanenize ekleyin derim;)

Gelecek bölümden kesit...

"Duru beni zorlama ben kararımı verdim. Sana sadece haber verdim ki onlar gelmeden Hira'yı hazırla diye. Sanırım kalbini kırmıştım. Zaten sürekli kalbini kırıyordum.

"Sana neden katlanıyorum biliyormusun Hira için peki o gidince nolucak biliyormusun? "Adım gibi biliyordum ama sesimi çıkarmadım.

"Seni terk edeceğim! " dedi bağırarak gerçekler canımı yakmıştı. Kızım gidince ayrılacaktık öyle mi?

"Tamam Fuat tamam yine senin istediğini yapacağım ama sakın kızının evlenmek zorunda olduğunu bana söylettirme çünkü bu kadarı hem benim için hem Hira için çok zor olur. Anladın mı beni? "Gayet iyi anlamıştım. Demek kızıma bu haberi vermek bana kaldı haa...

Bir sonraki bölümde grşrzz

ADINI SEN KOY #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin