Keyifli okumalar.!
Multi; Araf
----------------------------------------------------
Araf'tan
Her zaman ki gibi uçuruma gelmiştim. Burayı seviyordum. Beni rahatlatıyordu. Sabah sporumu yapmadığım için uçurumda dolaşıyordum. Okuldan da çok bunalmıştım. Güneşin batmasına yarım saat kadar bir zaman vardı. Biraz da şu yukarılara koşayım diyerek daha yukarılara çıktım.
Normalde uçurumlarda koşmazdım ama burası bana iyi geliyordu.
O kız ne yapıyor lan! Daha önce bu kızı buralarda hiç görmemiştim. Öff öff öff bayağı efkarlıyız dedim kıza doğru yaklaşırken. İçtiği sigarayı nasıl da havalı üflüyor be!
Sigarayı bitirip telefon ile oynadı. Ardından önündeki deftere birşeyler karalamaya başladı. Bende genelde birşeyler karaladım ve çizdiğim sürece mutlu olurdum. Resim her zaman ilgimi çekmiştir. Şimdi de şarkı söylemeye başladı. Sesi de bayağı güzelmiş. İlgimi çekmişti. Kıza biraz daha yaklaştım.
Parmaklarının arasındaki kalemi ustaca hareket ettiriyor. Bir şeyler çiziyordu. Ne çizdiğin anlamaya çalıştım ama arkasında olduğum için pek göremedim. O yüzden biraz daha yaklaştım. O ufacık ince uzun parmaklarındaki kalemi tutuşunu ve hareket ettiğini izledim. Tam başının üzerinden bakıyordum. Emre aydını severdim.. Kızın sesi resmen beni benden almıştı. Aynı şarkıyı tekrardan söylemeye başlayınca telefonumu çıkarttım ve sesini kayıt etmeye başladım.
Sevgilisi var mıydı acaba? Oha Araf kız sadece şarkı söylüyor. Ama söylediği şarkı çok anlamlıydı ve sevdiğim bir şarkıydı. 10 dakikadan fazla olmuştu ama ben hala kızı dinliyordum. Yüzünü pek göremesemde sesi çok hoşuma gitmişti. Yerinde kıpırdandı sanırım izlediğimi anlamış olmalıydı. Kaç oğlum kaç!
Uzaklaşırken ses kaydımı açıp kulaklığımı taktım ve koşmaya başladım. Birazdan etrafına bakardı zaten.
Ben ne zaman resim yapsam odaklanırdım ama etrafımda beni rahatsız eden birşey oldu mu çizemezdim. Kalemimi hareket dahi ettiremezdim.
Ben her ne kadar ressamlık istesemde babam kendisi gibi doktor olmamı istediği için Özel bir okula gidiyordum. Okula bir yıl geç başlamıştım. 18 yaşında ama 11.sınıftaydım.Gerçekten okul kadar berbat bir yer yok.! Aslında sınavlarda başarılıydım. Tabi öğretmenler odasından yazılı kağıtlarını çaldırsanız sizde sınavlarda başarılı olurdunuz! Ne yapayım ders mi çalışayım? Kısa yoldan yüksek not almak varken neden inek gibi çalışayım?
Benim için tek önemli olan resimdi. Kime ne okuldan ,dersten? Siktiğimin silik okulu olmasaydı öğlene kadar yatıyor olacaktım! 'Her zaman geç gidiyorsun! ' diyen iç sesimi pek takmadım.3.dersin sonunda gidiyordum bence bu kadarı yeter de artar bile.!!Ne var yani okul dedemin okuluymuş. Ben de bunu kullanıyorum. Aslında dedem ile bir arkadaşının okuluymuş ama arkadaşını bizimle hiç tanıştırmamıştı.
Eve gidip duşa girdim. Saçlarımı kurutmadan bir eşofman altı giydim. Üzerime birşey giymeden yatağıma uzandım. Bugünkü kızı düşünüyordum. Ne derdi vardı acaba? Sigara içerken çok havalıydı. Şarkı söylerken de çok etkileyiciydi. Sonra resim yaparken.......... Lan ne oluyor? Bana ne ki elalemin kızından?
Yarın pazartesiydi. Iyyyyy yine okul. Bir şey olsa da okula gitmesem keşke. Müziklerini açtıktan sonra kulaklığımı taktım. Parmaklarım dinlemek için müzik ararken ses kaydına kaydı gözlerim ve kendime engel olamadım birden kendimi onun sesini dinleken buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADINI SEN KOY #Wattys2016
Fiksi RemajaHİRA Başımı kaldırıp bakıyorum etrafıma. Bir uçurum var arkamda. Atlamazsam denizin, toprağın,aşkın ,yaşanmışlıkların, ölümün kokusunu koklarım. Dalgaların ve kuşların sesini duyarım. Atlarsam saydığım her şeye kavuşurum ama.....ne var biliyor mus...