10.Bölüm Normal bir Hira Atahan

224 83 53
                                    

Keyifli okumalar😘

Hatırlatma

Güzel bir cafe idi burası. Çok lüks bir yer değildi. Gaye ile birillikte cafeye girdik. Çetin neredeydi acaba! Gaye biraz arkamda kalmıştı. Arka taraflara bakmak için hızla yürüdüm. Birisi elini kaldırdı. Hah sonunda.

Çetin elini kaldırmış gelmem için işaret yapıyordu. Ben de bir dakika dedim. Arkamı döndüm ve geride kalan Gaye 'yi almaya gittim. Gaye ile birlikte Çetin'in oturduğu masaya doğru ilerledik.

Masaya vardığımızda Çetin'in gözleri kocaman olmuştu. Ne var yani hiç mi kız görmedin Çetin?

Gaye'ye doğru bir bakayım dedim. Ama Gaye de de durum aynıydı.Daha ben tanıştırmadan bunlar konuşmaya başladı.

"Gaye!!?" dedi Çetin şaşkınlıkla.

"Çetin!? " diyerek karşılık verdi Gaye. Ne oluyor allasen?

---------------------------------

Gaye ile Çetin'in birbirlerine seslenmelerinin ardından masamız ölüm sessizliğine bürünmüştü. Gaye gitmeye çalışmış ama çetin gitmesine izin vermemişti. Şimdi de masada oturuyorduk. Kimseden ses çıkmıyordu. Ben konuşuyordum, sorular soruyordum ama bir türlü cevap alamıyordum. Bunlar önceden tanışıyor muydu? Tanışıyorlar ise nereden? 14 dakikanın sonunda Çetin konuşmaya başladı. Tabi ben de dinlemeye.

"Neden? Neden gittin? " dedi. Lan ne oluyor ben hala bir şey anlamıyordum. Gaye sessiz kalmayı tercih etti. Çetin Gaye'den ses çıkmayınca tekrar konuşmaya başladı.

"Neden Gaye neden? Neden terk ettin beni? " Oha lan bunlar önceden sevgili miydiler? Çetin bana hiç anlatmamıştı. "Çetin ile ne zamandır görüşmüyorduk nasıl anlatsın? " dedi iç sesim. Haklıydı. Onunla bir süredir görüşmüyorduk. Aslında Gaye birini sevdiğinden ama bebeğini öğrenince terk ettiğinden bahsetmişti. Şimdi neden konuşmadığını anlıyordum. Ağzım bir karış açılmıştır herhalde!

"Gaye susma! " dedi Çetin. Lan kız nasıl hamileyim desin? Şaşkınlığımı üzerimden atmaya çalışarak lafa girdim.

"Çetin lütfen biraz sakin olur musun? " gerçekten sakın olması gerekiyordu. Ayrıca Gaye'nin hamileliğinden haberi yoktu. Gaye söyler mi bilmiyordum. Ama öğrenince daha çok sinirlenecekti. Şu an ki sinirine bakarsak Gaye'yi gerçekten seviyor olmalıydı.

"Nasıl sakin olayım Hira! " dedi.Ben konuşmak için ağzımı açtım ama o beni susturarak tekrar konuşmaya başladı.

"Çok güzel bir ilişkimiz vardı. Eğleniyorduk. Geziyorduk. Bazen gülüyor, bazen de ağlıyorduk. Ne gizlimiz ne de saklımız vardı. Herşeyi beraber yapıyorduk. Birbirimizi sevdiğimizi söylemiyor hissettiriyorduk. Sonra ne oldu biliyor musun Hira? " dedi.

'Terk edildin! ' diye geçirdim içimden. Ama bilmiyordun ki neden terk edildin! Bilmiyorsun ki bu kız neler çekmiş! Ve hala neler çekiyor?

"Sonra geldi ve dedi ki'Çetin ayrılmamız lazım! ' cümleye bakar mısın? Ayrılmamız lazımmış? " dedi. Bilsen de böyle davranır mıydın? Yoksa daha mı çok sinirlenirdin? Gaye'yi ayıplar mıydın? 'Kirlisin' de der miydin?

Gaye'ye çevirdi bakışlarını. Bakışlarıyla yakıyordu resmen. Gaye buna nasıl dayanıyor. Bu kadar severken, sevdiğinin bu sözlerine, bu bakışlarına nasıl dayanıyordu? Eminim ki Gaye oturmasaydı kesin bayılırdı. Elleri titriyordu. Hafif de terlemişti. İyi değildi. Bir süre o yakıcı bakışları ile Gaye 'ye baktı.

"Neden Gaye? Neden ayrılmamız lazım? " Yapma be Çetin! Gaye bunları hiç hak etmiyor! Gaye sessizliğini bozdu. Söylediği şeyler beni çok etkiledi.

ADINI SEN KOY #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin