Keyifli okumalar:*
İyi ya da kötü yorumlarınızı bekliyorum:)
Hatırlatma
Nasıl sıkıyor lan bu ağzımı allahım sapıkla karşılaşmaya tamam da ya bu sapık bana saldırırsa??? Birden aklıma binlerce düşünce geldi.
'Flaş haber hastanede gözetim altında kalan Hira ATAHAN tuvalette tecavüze uğradıktan sonra ölü bedeni morga kaldırıldı!'
'Geçirdiği astım krizinden sonra tuvalet sapığı yüzünden tecavüze uğrayan ardından da defalarca bıçaklanan ünlü petrol kralı Fuat ATAHA'ın kızı Hira ATAHAN öldü'
Allahım sen koru yarappim!! Aminnn.
Çırpınmayı bırakıp aynaya baktım ve gördüğüm manzara karşısında şok oldum.
Neden mi??
7.Bölüm
Aynada gördüğüm kişi beni astım krizine sokan ve krizden kurtaran kişi olunca bırakında şok olayım di mi?
Hastahanede ararken tuvalette bulmak bu olsa gerek!!!
O benim çikolata bulaşmış ağzıma elini mi koyuyor!! Kalp! Sana ne oluyor!Şaşırması gereken benim.Bir dur ya!
"Borok bono!" anlamadı salak.Anlasa şaşardım zaten . Hem salak, hem kıt zekalı, sonra bezelye beyinli ohooo... Sen neymişsin be gizemli meteor? Şimdi de sapıklığa mı başladın?
"Boroksono bono" bu sefer elini çekti bezelye beyinli gizemli meteor.
"Bırak diyorum sana neresini anlamıyorsun acaba?"
"Kızım bıraktık ya!" Bak bak! Havalara bak! Bide kızımlar falan.
"Ya senin kızlar tuvaletinde ne işin var? Hayır anlamadım git birilerine çarp sonra kriz geçirttir falan, salaklık bitti de sapıklığa mı başladın?"
"Asıl senin erkekler tuvaletinde ne işin var ? Hayır anlamadım sen git acı çek , birilerini takip et! Bencillik bitti de sapıklık mı başladın?" dedi beni taklit ederek.
Sinir şey işte. İlla tepem atacak !?
"Ne diyosun sen ya! İyi ki elimi yüzümü yıkayayım dedim!"
"Yaa! Îyi ki yıkayayım demişsin yani bütün çikolatan elime sıvandı! " dedi sinirle karışık bir tebessümle.
Bence şu an çok komik görünüyordu.Aman 'Nasıl görünüyorsa görünüyor sana ne?'
Öff iç ses sende sussan olmuyo di mi?"Ben mi dedim gel ağzımı kapat diye?" Elini yıkamak için çeşmeye koydu.
"Kızım kapatmasaydım tüm hastahaneyi akşam akşam ayağa kaldıracaktın!"
Elini yıkadıktan sonra bana döndü ve "Eee manzaran nasıl?"dedi. Ne manzarası be! Ne diyor ....ayy ben iki saattir bunu mu izliyordum rezil oldum.
"Kızım erkekler tuvaletindesin ve ne kadar farkındasın bilmem ama beni izliyorsun.Hayır beni izlemende bir sorun yok ama her an bir erkek işemeye ya da sıçmaya gelebilir yani anlatabildim mi?
Oha be ne kadar uzun konuştu bu.Bir de onu izlemem de sorun yokmuş pis sapık, şenpanzevi yaratık! Durun durun ne dedi o erkekler mi?İşemek sıçmak mı? Iyyy iğrenç!
"Bak bakalım buraya, kızlar tuvaletini ayakta mı yapar yoksa bu sadece sana özel bir durum mu?"
Allahım ya bu çocuk internetten Hira ATAHAN ' a nasıl laf sokulur diye mi yazıyo ne ? 'Ne diyorsun hira çocuk senin adını bile bilmiyor!' dedi iç sesim. Diğer iç sesim de .... Lan benim kaç iç sesim var böyle? 'Salak seni o götürmedi mi hasta odasına sormuştur muhakkak.'dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADINI SEN KOY #Wattys2016
Novela JuvenilHİRA Başımı kaldırıp bakıyorum etrafıma. Bir uçurum var arkamda. Atlamazsam denizin, toprağın,aşkın ,yaşanmışlıkların, ölümün kokusunu koklarım. Dalgaların ve kuşların sesini duyarım. Atlarsam saydığım her şeye kavuşurum ama.....ne var biliyor mus...