Hatırlatma
"Nasıl vurdum ama?" dedi gülerken. Ne yani çok mu komikti.İlk defa bir kızdan yumruk yemiştim. Suratım asıldı.
"Söylemesem demiştim! " dedi ve koşmaya başladı. Bende onu kovalamaya başladım. Nasıl kovalamıyım ? Kızın kafa olmuş 3500! Ayrıca kovalamamı istermiş gibi de bir hali vardı!
Kızı kovalarken bende onun etkisinde kalmıştım ve gülmeye başladım.Ne yapacağım ben bununla! Birkaç defa gördüğüm bu kızın adını bile bilmiyordum. Şimdi de sarhoş olmuştu ve yanında bir tek ben vardım.
Ardından bunları düşünmeyi bıraktım. Çünkü ben bunları düşünürken o eğleniyordu. Ona uydum ve birkaç gündür tanıdığım bu asi kızı kovalamaya devam ettim. Sonrasında ne yapacağımı düşünmeden , sadece bir defalığına anın tadını çıkartım...
--------------------------------------------------------------------
Araf'tan
"Neden?" diye bir soru yok. Amaç yok. Dert yok. Tasa yok. Hüzün yok. Büyüklük yok. Kötü hiçbir şey yok. Şu an sadece iyi var. Zaman dondu, insanlar yok. Sadece o var,sadece o. Sonra onunla gelen umut var . Neşe var. Çocukluk var. Saçmalık var. Kahkaha var. Huzur var.
Kaç gündür tanıyordum bu kızı? 2,3,4 belkide yıllardır tanıyordum. Bilemiyorum. Ama öyle yakın hissediyordum ki! Belki de annemden sonra en yakın!
Uçurum kenarlarında koşmuştuk. Birbirimize bağırmıştık. Bana bazı şeyler anlatmıştı. Bu kızı görmek istiyordum. Ne bileyim tuhaf bir kız işte! Merak ediyordum.
Söz vermemişti ama uçurumda karşılaşırsak yanına gidebilecektim. Şu an neredemiyiz?
Uçurumda onu kurtardığım yerdeyiz. Ayaklarımızı sallandırmışız uçurumdan. Öylece konuşmadan uçurumu izliyoruz. Onu kurtarmamın üzerinden 2 saat 13 dakika geçmişti. Evet dakikaları sayıyordum.
Sessizliğini bozarak birşeyler anlatmaya başladı. Sarhoşluğu hala üzerindeydi.
"İçimde öyle bir his varki sanki her nefes aldığımda birinin elleri boğazımı sıkıyor. Beni nefessiz bırakıyor. Sonra bir koku geliyor. O koku ben nefes alırken sıkılan boğazımdaki elleri kesip atıyor. Kurtarıyor beni!"
Ne saçmalıyor bu kız, içki kafayı fena yapmış vallaha! Ama kurduğu cümle beni tedirgin etti biri bunu öldürmeye mi çalıştı acaba? Sikerim onun belasını?!
"Ne demek istiyorsun? Anlamıyorum!"
"Anlamazsın tabi gerizekalının tekisin! Maldonaldonun önde gidenisin!" Hoppala yine gerizekalı biz olduk iyi mi?
"Maldonaldo ne be ?"
"Hani var ya Ronaldo diye biri!" Dedi kafamla onayayın devam etti.
"Hah işe o çok iyi bir futbolcu ya . Sonra karizmatik, iyi kalpli falan!"
"Kalbini mi açtın baktın adamın! Hem ben daha karizmatiğim bi kerem!"
"Kerem kim be ! Kerem bursin mi diyosun! O da çok tatlı çocuk yaa yerim ben onu!" Ohaa.
"Kimi yiyosun be!"
"Aa sanane be istediğimi yerim! İstersem keremi yerim, istersem ronldoyu yerim. Sana ne oluyor?"
"Tamam tamam yersin. Nerde kalmıştık?"
"Ha şöyle! İşte Ronaldo öyle biri sende malsın! O yüzden de adını Maldonaldo koydum."
"Lan ben kundaktaki bebekmiyim. Ayrıca o nasıl bir isim!"
"Banane ya banane ismini bilmiyorum bende sana Maldonaldo diyeceğim!" Off söylesem mi acaba, Nasıl olsa sarhoş hem bir daha hiç göremeye bilirim. Kızın aklında Maldonaldo olarak kalmaktansa Araf olarak kalayım değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADINI SEN KOY #Wattys2016
Teen FictionHİRA Başımı kaldırıp bakıyorum etrafıma. Bir uçurum var arkamda. Atlamazsam denizin, toprağın,aşkın ,yaşanmışlıkların, ölümün kokusunu koklarım. Dalgaların ve kuşların sesini duyarım. Atlarsam saydığım her şeye kavuşurum ama.....ne var biliyor mus...