3.Bölüm Nişan

301 117 11
                                    

Toplaşın toplaşın gene ben geldim. Yeni bölümle karşınızdayım.

Multi medya Hira ' nın kız istemedeki hali.

Normalde ben wattpad den kitap okurken buraları hiç okumam.

Sizde okumaya bilirsiniz .Zaten önemli bir şey olmadıkça bu kısımda 'iyi okumalar 'derim. Multiden bahsederim. İthaf yaparım.

Nese bu bilgi paylaşımı yeterli .

Önceki bölümün hatırlatmasını okuduktan sonra yeni bölüme geçebilirsiniz.

Yorum yapmayı unutmayalım. :)

............Hatırlatma............

"Alo babacım nasılsın? " Kahretsin yine babacım dedim. Okuldan kaçtığımı anlamaıştı yine, ben azar atmasını beklerken o sakin bir şekilde "Akşam yemeğinde evde ol, önemli bir konu konuşacağız. " dedi.

Bende "Ne ile ilgili babacığım? " deyince yine babacım dediğimi kendime hatıralatırken babamın dediği ile düşüncelerimden sıyrıldım.

"Seninle ilgili ,akşam konuşacağız. " diyerek telefonu surtıma kapattı
Şimdi okuldan kaçtığımı anlayıp birşey denemesine mi takılayım, benimle ilgili ne konuşacağımıza mı takılayım yoksa telefonu suratıma kapatacak kadar sinirli olduğuna mı takılayım. Ben bunları düşünürken Berk'i Unuttuğumu anladım ve yanıma baktım ama o da gitmişti. Ne yani bi hoşçakal demeden mi gitmişti benim taş bebeğim!!?

3.Bölüm

Eve ulaştığımda ortam korkutucu derecede sessiz ve yine korkutucu derecede gergindi. Valla ne yalan söyleyeyim tısrtım doğrusu!

Dedem ,baş köşede oturmuş. Karşı tarafındaki 4'lü kanepede annem tek başına oturmuştu sanki ağlamıştı yada ortamdan dolayı ben öyle düşünüyorum. Babam ise annemin karşısındaki 2'li koltukta tek başına otururuyordu.

"Ben geldim !"dedim ortamdaki sessizliği bozarak. Annem bana bakmazken ,dedem ve babam bana bakıyordu.

Dedem "Gel otur şöyle" dedi babamın yanını göstererek ."Babanın sana söylemesi gerekenler var, değil mi Fuat? " son kelimelerinden bir tehditkarlık farkettim ama fazla takmamıştım.

"E-evet kızım ama önce yemeğimizi yiyelim." neden kekeledi ki babam?

Yemek masısına otururken ortam gergindi, yemek de aynı şekilde geçince ben de haliyle gerildim. Ne olmuşu acaba?

Yemek masasından kalkıp aynı şekilde kanepelere oturduk.

"Baba söyleyecekmisin artık? "

"Benim iş yaptığım bir ortağım vardı. Anlaşamadık ve büyük bir miktarda para kaybettik"ben hala anlamadım bunun benimle ilgisi neydi ki!! Demez olsaydım bundan sonra duyduklarım şok etkisi yaratmıştı. Oturmuyor olsam kesin duramaz bayılırdım.

"Deden onları ikna etti tekrar ortak olacağız ama bir şartları var. Oğluyla evleneceksin! "

Ben bir süre tepki vermezken annem iç çekişlerini duyuyordum ama hala tepki veremiyordum. Ne olmuştu bana böyle !?Tam itiraz etmek için ağzımı açacaktım ki..... Yine ve yine....

Dedem sinirle "İtiraz etme hakkın yok. Yarın seni istemeye gelecekler .Defol odana hazırlanmaya başla. Duru sende şunu yalnız bırakma kaçmaya kalkışmasın.!!"

Ne yani bir ortaklık yüzünden satıyorlar mı beni ? Gerçekten itiraz etme hakkım yoktu dedem denecek pislik küçükken ne zaman dediğini yapmasam bir tokatla sustururdu. Çocuk aklı işte daha çok itiraz ederdim ama daha çok dayak yerdim. Bu yüzden dövüş kurslarına gitmeye başlamıştım ama yinede korkuyordum bu şerefsizden!

ADINI SEN KOY #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin