16.Bölüm Depo

110 27 137
                                    

Keyifli okumalar😊

Hatırlatma

"Hepsi bu kadar mı? " beğenmeyen gözlerle bana bakıyordu. Yumruğumu beğenmemiş ve daha fazlasını istiyordu. Bende ona istediğini verecektim o zaman!

"Bunu sen istedin! " diyerek ona tekrar yumruk atacakken bir ses beni durmaya zorladı. Kumsal sonunda gelebilmişti. Ama ne demeye çalışıyordu bu kız? Hiçbir şey anlamadım!

"Demek tanıştınız!?"

******

"Nerelerdesin kızım sen? " bana vuran kızın Kumsala'a karşı böyle konuşması kendimi yabancı hissetmeme neden olmuştu. Arkadaş olmalılardı. Kumsal'ın yanına gidip ona, boğarcasına sarıldı.

"Boğuluyorum lan! " diyerek geri çekildi Kumsal. Bu kadar samimi olacaklarını tahmin etmemiştim.

"Alt tarafı 2 gündür görüşmüyoruz Hayal! " ismini duymamla birlikte beynimde şimşekler çakmaya başladı. Bu kız Kumsal'ın en yakın arkadaşlarından biriydi ve ben onunla kavgalı olarak tanışmıştım. Halbuki ki Kumsal iyi anlaşacağımızı söylemişti. Bu kıza gıcık olmuştum. Ama Kumsal ile çok iyi anlaşıyorlardı. O kız yüzünden Kumsal ile aramın bozulmasını istemiyordum.

"O kadar oldumu ya! Gel bir daha sarılayım! " az önceki sinirli kızdan eser kalmamıştı. Kumsal'ı görünce nasılda değişmişti böyle?

"Dur tamam tamam! Bugün seni yeni arkadaşımızla tanıştıracaktım. Ama anladığım kadarıyla siz çoktan tanışmızsınız? "

"Kendisi benim işime burnunu soktu. Ben de ona haddini bildiriyordum!" Allah allah kızı öldürüyordu resmen! Haddimi bildiriyormuş!

"En son ben sana haddini bildiriyordum ama! " Kumsal gelmese bir yumruk daha atacaktım.

"Hadi ya! Kolaysa bildir! " dedi bana doğru birkaç adım atarak. Bende ona doğru birkaç adım attım. Aramızda kalan Kumsal birden iki elini kaldırıp bize doğru tuttu. Aramızda bariyer oluşturdu.

"Sakin olalım! " ne sakini ya! Kızın dediğine bak! Kolaysa bildirmiş! İkimizde birbirimize öfke ile bakıyorduk.

"Bak Hayal bundan sonra Hira da bizden biri o yüzden anlaşmak zorundasınız! " Kumsal'ın beni savunması ve beni aralarına alacak kadar yakın görmesi sevindirsede Hayal ile anlaşmak kulağa çok komik geliyordu.

"Ne demek oluyor bu? " Hayal beni istemiyordu! Hoş bende onu istemiyordum. Çalan zil sesi ile yukarı çıkmamız gerektiğini anladım. Ama ne Kumsal ne de Hayal kılını kıpırdatmıyordu.

"Derse girmiyoruz anlaşılan? " diye bir soru attım ortaya. Ama ona da yeterli veriyorlardı. Gitmem gerektiğini anladım.

"Kumsal ben gitsem iyi olacak! "

"Aynen! "

"Kal! "

Kumsal kalmamı istesede Hayal'in benim gitmemi istemesi gitmem için en büyük sebeplerden biriydi.

"Sizin konuşacaklarınız vardır! " Hayal bu sefer sessiz kalmayı tercih etmişti.

"Tamam o zaman sen derse git!" Hayale dönerek devam etti. " Bizim ne zaman geleceğimiz belli olmaz!" Arkamı dönüp merdivenlerden çıkmaya başladım. Hayal'in bağıran sesini duyabiliyordum.

"Ne yapmaya çalışıyorsun sen? " şimdi de benim yüzümden kavga ediyorlardı. Sanırım gittiğim her yere bir bela götürüyordum. Sınıfın olduğu koridorun başına gelmiştim. Sınıfın kapısının önündekileri görünce ister istemez durdum. Bu Devrim'di. Peki ya yanındaki?

ADINI SEN KOY #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin