Čauky. ^^ "Trošku" jsem vás nechala čekat, ale lepší pozdě, než nikdy...:D
Nečetla jsem to po sobě a psala jsem to celkem rychle, takže to možná bude úplná blbost. :D Každopádně...tohle je poslední kapitola. Jestli se dostanete na konec, zjistíte, že je otevřený, z čehož vyplývá jediné - bude pokračování. Tak. Dost zbytečných keců...
Enjoy.
★★★
"Tak...a co teď?" zeptal se Tony, když vystoupili z letadla v...
"Tohle nevypadá jako New York City..." rozhlédl se Chris.
"Ne...tohle je Rio..." Sebastian znal tohle místo více, než dobře.
"Rio?! Jako Rio v Brazílii?" Robert se nadšeně hrnul z letiště. Sebastian přemýšlel, proč je Jack poslal zrovna sem. Vybavil si moment, kdy tu byl naposledy. Z Ria pochází rodina jeho ex-manželky, takže tu byl hodněkrát. Tehdy tu ale byli jen oni dva a bylo to poprvé, kdy si mohl bez přemýšlení dělat, co chtěl. Lehce se usmál při myšlence, co v tomhle městě všechno zažil. Bylo mu pro jednou jedno, že nejsou doma. Po celou dobu jejich výletu se cítil svobodně jako nikdy předtím.
"Hele, co kdybychom si zašli koupit nový hadry a zašli na nějakou pořádnou brazilskou párty?" otoči se na ostatní s očekáváním negativní odpovědi, ale ti dva s nadšením přikývli.
"Nevím, co s váma je, ale líbí se mi to," Rob lehce pozvedl obočí a už objednával limuzínu.
***
Vystoupili před velkým obchodním střediskem a Downey zamířil rovnou ke svým oblíbeným prodejcům.
"Hele, nezdekujeme se na chvíli?" Seb lehce šťouchl do Chrise, když procházeli uličkami Armaniho.
"Víš co? Líbí se mi tyle kalhoty...jdeš si je se mnou vyzkoušet?" mrkl na něj blonďák a rozešel se k pomněrně prostorně vypadající kabince. Sebastian ho násleoval omámen jeho slovy a cestou nabral ještě pár kousků oblečení.
"Doháje..." vypadlo z něj, když otevřel dveře, za kterými před chvilkou zmizel Chris, a které taky za sebou rychle zavřel a zamkl.
"Miluju Brazílii..." přišel ke svému milenci, který na sobě neměl absolutně nic a vášnivě ho políbil. Věci, které měl v ruce spadly na zem, když ho přitáhl k sobě a narazil na stěnu.
"Hmm...takhle se mi líbíš..." poznamenal Chris a rozepl mu kalhoty, které se vzápětí přidali k oblečení na podlaze.
Někteří lidé se trošku divili, proč se ta kabinka tak třese. Asi po deseti minutách vylezl Chris (již oblečen) s kalhotama v ruce. Okamžitě se na něj snesly pohledy všech přítomných.
"Špatná velikost..." pokrčil rameny a lidé kolem něj jen chápavě přikývli a zase se věnovali svým záležitostem.
***
Downey nakoupil, co chtěl a vydal se hledat ty dva, což bylo těžší, než si myslel. Zaslechl známý hlas.
"Bože! Sebastiane! Jsi lepší, než jsem myslel..."
"Tobě to taky jde..."
"Už sis mě vzal potřetí..."
"A to ještě není konec."
Už to nemohl poslouchat. Vešel do místnosti.
"No to snad ne. Já vás tu celou dobu hledám a vy tady--...hrajete dámu?" přejel je zmateným pohledem.
ČTEŠ
TROUBLEMAKERS [CZ] Slash
FanfictionTaakže...menší AU. Sebastian se dal na práva, Downey na obchody se zbraněmi (nečekaně) a Chris...to uvidíte. Každopádně, jak se tihle tři dokážou zaplést spolu a ještě k tomu se zákonem? ♥ ★ !...SLASH...! ★ ♥