Prolog

1.3K 87 12
                                    

"Pane Downey. Jistě víte, že tento typ zbraní je nelegální, takže tím, že jste je odeslal, jste porušil zákon hned dvakrát," řekl mladý právník a zavřel sešit, kam si předtím něco zapisoval. "Ale pane Stane, vy jistě víte, jak mě z toho dostat, že ano," usmál se ředitel firmy 'Downey industries' a nasadil si své brýle. "Samozřejmě, že ano. Ne, teď vážně, Robe, měl by ses trošku krotit".

***

"Stůj ty parchante!" řval mladý strážník, jako by to bylo něco platné. Blonďák jen zrychlil tempo motorky, která se mu - až na typ motoru - zdála perfektní. Projel známými uličkami vražednou rychlostí a když ho to začalo nudit, obrátil směr jízdy. Přijel k velké budově, odkud si motorku 'vypůjčil', vplížil se tam stejně, jako předtím a zanechal ji tam. "Myslel sis, že tě nechytím?" překvapil ho policista u dveří a hned mu chytl ruce za zády aby mu nasadil pouta. "Ale...pane strážníku, jen jsem si ji půjčil..." zamlouval to blonďák, když už byl namáčknutý na kapotě auta a pootočil hlavu, aby mohl druhému muži věnovat nevinný pohled. Věděl, že tohle mu neprojde. "Vždyť ty jsi...Chris..Evans!" zvolal najednou policista ale sevření jeho rukou nepovolil. Chris se jen šibalsky usmál. "Jsem...a myslím, že bychom tohle nedorozumění mohli vyřešit jinak, víte...potřeboval bych si trošku povolit pásek, ale s poutama to moc nejde...nechtěl byste mi pomoct?"

***

Ráno se Chris probudil v neznámém bytě s tričkem "Pomáhat a chránit". Rychle vstal a oblékl si kalhoty. Na stolku ležel papírek s číslem, který si pro jistotu vzal a zamířil ke dveřím. Přes ulici byl nějaký bar. Na snídani dneska neměl náladu, tak zamířil tam. Jakmile si objednal pivo, všiml si známé osoby, která hleděla přímo na něj. Otočil se na druhou stranu a snažil se vypadat nezaujatě. " Hele, koho tu máme," ozvalo se za ním. "Pane Downey..." odvětil chladně. "Nemáte náhodou schůzku?" "To je můj právník, pojď, seznámím vás," nabídl Rob a Chris pohlédl ke zmiňované osobě. Vypadal dost dobře. "Fajn, ale dlouho tu nebudu," svolil a vykročil s druhým mužem ke stolu. "Tohle je můj právník Sebastian Stan a tohle je Chris Evans," řekl Rob a jmenovaní si podali ruce. "Chris Evans? Jako bych to někde slyšel," podotkl Seb a Chris si s pohledem na Downeyho přejel prstem po krku. "To asi ne, s někým si mě pletete," usmál se pak na právníka a posadil se. "Zabiju tě!" ozvalo se najednou za Robertem a ten se otočil a hned vykryl ránu. Nechápal co se děje, ale za chvilku se strhla bitka mezi ním a nějakým tlustým chlapem. Downey už toho měl dost, tak vytáhl svůj mini revolver, který ssebou nosil pro všechny případy. Všichni lidé, kromě barmana, Chrise a Seba, utekli ven. "Co blbneš?!" zvolal právník a snažil se mu pistoli vzít, čehož tlusťoch využil a utekl ven. Ti dva se o tu hračku pořád prali a i když se ozval výstřel, nezaregistrovali to. "Sakra...hej, lidi!" zastavil je hlas blonďáka. "Právě jste zabili barmana..."

TROUBLEMAKERS [CZ] SlashKde žijí příběhy. Začni objevovat