Tadááá! Je tu další díl, ^^ bohužel kvůli brigádě to jde pomaleji, než jsem myslela, takže další kapitolu čekejte až mi brigáda skončí +- pár dní - tzn. cca za týden a něco a to platí i u ostatních povídek. :/
Každopádně...tohle je jedna z posledních částí TRBLMKRS (budou asi ještě dvě). Je to takové...dějově nic moc, ale je to nezbytné pro konečnou kapitolu. Velkou část jsem napsala o přestávce při noční směně (03:00)...
(Ano, to má být výmluva. :D )
Jej...trošku slohovka...no nic. :D
Enjoy.
★★★★★★★★★
"Jacku, co...tu děláš?"
"Otázka je, co tu děláš ty," usmál se muž, který vešel do kuchyně a zavřel dveře.
"Poslala tě Marlene?" zeptal se Sebastian a položil na stůl druhý hrnek s čajem.
"Věř nebo ne, jsem tu čistě náhodou, ale vážně by mě zajímalo, proč jsi zrovna ty v tomhle vlaku. Já cestuju pracovně...děkuji," usmál se Jack, posadil se na volnou židli a přisunul si hrnek blíž k sobě.Dveře se mírně pootevřeli a hned na to vstoupil do místnosti rozespalý Chris.
"Tady jsi...probudil jsem se a ty jsi tam nebyl, tak jsem si myslel-- emm...co vy tady děláte...?" podivil se, když si všiml muže u stolu.
"To tady máte párty beze mě?!" ozval se zpoza dveří další hlas a už tu byl i Robert.
Sebastian se napil čaje a chvilku přemýšlel, co má říct.
"Chrisi tohle je Jack...je to...bratr mojí ženy," rozhodl se pro pravdu.
"Moment...asi jsem se přeslechl. Řekl jsi "mojí ženy"...?" Chris na něj nechápavě pohlédl s přesvědčením, že za to může tahle nekřesťansky pozdní hodina.
"Ano. Jsem ženatý Chrisi," řekl Sebastian naprosto vážně.
"Aha...a já jsem měl výčitky z toho, co se stalo s ním..." blonďák stočil svůj pohled k Robertovi a pak se podíval zpět na Sebastiana neurčitým pohledem. Ještě si nestihl pořádně uvědomit, co se právě dověděl, ale rozhodně tu nechtěl zůstat. V místnosti panovalo poněkud trapné ticho. Otočil se k odchodu.
"Chrisi--" Seb se rozešel za ním.
"Počkej," zastavil ho Rob.
"teď tě nebude poslouchat, jdu za ním sám," dodal a chystal se opustit kuchyň, když ho vyšší chytl za paži.
"Downey...jestli se ho jen dotkneš..."
"Klídek...zvládnu to," mrkl na něj RDJ a zavřel za sebou dveře."Nebyl to Chris Evans?" prolomil to konečně Jack.
"Znáš ho? To vyhýbání se médiím asi nebylo až tak úspěšné," podotkl Sebastian a konečně se napil svého čaje.
"Znám ho osobně...víc, než osobně."
Sebastian vyprskl čaj, kterého se právě napil a šokovaně na něj pohlédl.
"Jak to myslíš, ty...jsi..."
"S ním spal? Jo, po tom, co ses se mnou rozešel. Chtěl po mě, abych se přimluvil u ministra obrany...už ani nevím, co to bylo, ale i ty dobře víš, že jsme nejlepší přátelé, takže to pro mě nebyl problém. Věděl, jak mě přesvědčit, abych ho nenechal přesvědčit ho nezávisle na mě a já jsem zrovna něco takového potřeboval," usmál se Jack.
"Už mě to ani nepřekvapuje."
"Vy spolu něco máte?"
"Doufám, že víc, než něco," povzdechl si Seb a položil svůj hrnek do umyvadla.
ČTEŠ
TROUBLEMAKERS [CZ] Slash
Fiksi PenggemarTaakže...menší AU. Sebastian se dal na práva, Downey na obchody se zbraněmi (nečekaně) a Chris...to uvidíte. Každopádně, jak se tihle tři dokážou zaplést spolu a ještě k tomu se zákonem? ♥ ★ !...SLASH...! ★ ♥