3. Tři odstíny šedi

838 57 9
                                    

Omlouvám se, o víkendu jsem se ke psaní moc nedostala, ale mate to tu. ^^

Pořád píšu místo 'Robert' 'Tony'. Prostě si na to nezvyknu. -.- :D

Enjoy. :]

------------

Ani nestačili zavřít dveře a Chrisovo tričko už leželo na zemi. To Sebastianovo letělo hned za ním a mezitím i jedna bota. Nevšímali si, jak je pokoj krásný. Byli tu z jediného důvodu. Nepřestávali se líbat, zatímco se snažili couvat k posteli, která byla vážně velká. Chris shodil Seba na postel a zalehl ho, načež ho tmavovlasý převalil pod sebe se slovy: "Tak to ne," a začal mu sundávat pásek. Chris se opět dostal nahoru. "Tak to jo," taky mu sundal pásek a rozepl kalhoty. "Řekl jsem, že ne". Po mnoha bojích o pozice skončil Seb nahoře. Sklonil se nad Chrisem a políbil ho na krku, přičemž blonďák úplně stuhl. Tmavovlasý se škodolibě usmál a lehce ho kousl, což zabránilo veškerým dalším pokusům Chrise o protesty. Od té chvíle to bylo jako lavina. Nic je nezajímalo a všechno bylo spontánní, stejně jako celý tento večer. Sebastian hrubě políbil Chrise a sundal mu trenky, stejně tak, jako pak ty jeho. Z kapsy vytáhl kondom, který tam měl samozřejmě jen tak pro jistotu. Nasadil si ho a znovu políbil svého spolupachatele. Ten přejížděl rukama po jeho zádech a vášnivě mu oplácel polibky. Blonďák intuitivně pokrčil nohy, aby měl druhý lepší přístup. Sebastian byl úplně v koncích z jeho čokoládového parfému. Než sem přišli, chtěl být jemný, ale to s ním prostě nešlo. Už to nemohl dál prodlužovat, protože by se zbláznil. Přirazil trošku prudčeji, než chtěl, ale k jeho překvapení se od blonďáka dočkal pozitivní reakce. Pokračoval v poměrně rychlém tempu, protože nemělo cenu ani smysl, držet se na uzdě. Kdyby to alespoň bylo možné...
Chris se prohýbal proti němu v naději, že to nikdy neskončí. Na to, co za svůj život zažil, tohle byla úplně jiná úroveň. Nezaregistrovali vázu, která spadla ze stolu ani ten obraz a knihy vypadávající z knihovny. Blonďák mírně zakláněl hlavu. Přivřené oči se mu leskly touhou stejně, jako ty Sebastianovi. Dravé polibky tlumily jejich steny, které šli i tak dost slyšet, ale jim to bylo jedno. Chris zaryl své nehty do Sebastianových zad. Tmavovlasý se jen usmál. Věděl, že už mu moc nezbývá a on byl na tom stejně. Prudce ho políbil a ještě zrychlil tempo, což ještě přidalo na intenzitě. Netrvalo ani pár vteřin a byl v nebi. Blonďák ho hned na to následoval.

***

"Tohle byl nejlepší sex mého života," přiznal Chris, hledíc do stropu. "Vážně? To bych si měl pogratulovat," zasmál se Sebastian. "Hele, tolik jich zas nebylo," "Dobře, dobře, promiň. No...musím uznat, že jsem na tom stejně. Tohle bylo fakt neuvěřitelný," usmál se Sebastian a přivinul si blonďáka k sobě.

***

Tentokrát se vzbudil jako první Chris. Chvilku koukal na Sebastiana a pak se rozhodl jít do koupelny. Vstal nejtiššeji jak mohl a v tu chvíli se dostavila reakce na dnešní noc. Bylo to trošku horší, než čekal. Matně vzpomínal, kolik toho vypil. Když došel do koupelny, rovnou vešel do sprchového koutu a nechal na sebe téct studenou vodu. Trošku přidal teplotu a vzal z poličky sprchový gel, který pomalu roztíral po svém těle. Pořád na sobě cítil jeho ruce...jeho rty. Vždyť to byla jen jedna noc, tak proč mu to přišlo tak neobyčejné? Usušil se a ručník si omotal kolem pasu. Když přišel do pokoje, Sebastian ješte spal. Oblékl se a zkontroloval mobil, na kterém bylo pár nepřijatých hovorů od Downeyho a právě přišel další. "Proč mi voláš?" zašeptal Chris a odebral se do koupelny. "Pojď na chvilku ven z hotelu," ozvalo se z mobilu. Blonďák jen protočil oči a rychle se vydal ven. "Takže až tak?" byla první Downeyho věta. "To tě nemusí zajímat, co chceš?" zeptal se rovnou Chris. "Co myslíš...?" "Je mi jedno, co mu řekneš, s tímhle končím," řekl blonďák a mířil zpět do hotelu ale Rob stačil zachytit jeho ruku a otočil ho k sobě.
"Tohle není na tobě. Jsi můj".
"Byl jsem tvůj před lety. Teď už je pozdě," Chris se vysmekl z jeho sevření.
"Ne. Nikdy jsem tě neměl. Je to tvé prokletí,"
"Tak si najdi někoho jiného. Je tu spousta chlapů,"
"Ty to nechápeš, to není o tomhle,"
Chris se zarazil a chvilku přemýšlel.
"To je blbost. Toho bys nebyl schopnej," ukončil to a vrátil se do hotelu.

***

Když vycházeli z pokoje, prošli kolem nich dvě dívky, které se při pohledu na ně zvláštně usmívali. Chris zamkl dveře a klíče dal Sebastianovi, který je zanesl pánovi za pultem. "Joo...tak to jste vy..." řekl mladík. "Přijďte zas," usmál se. "Zdá se mi to, nebo celý hotel ví, co jsme včera dělali?" chtěl se Chris ujistit. "Nezdá," zasmál se Sebastian a gentlemansky otevřel vchodové dveře. Když vyšli ven, stáli tam dvě limuzíny. "Která je ta naše?" zeptal se Seb a Chris vykročil k černé. "Nevím, ale tahle se mi líbí víc". Když blonďák zaklepal na okénko řidiče, z auta vystoupil muž v bílém obleku a přehodil mu přes hlavu nějakou látku, přičemž mu svázal ruce za zády. "Půjdete s námi," řekl a odvlekl ho do auta. Než stačil Sebastian zareagovat, z bílé limuzíny vystoupil muž v černém obleku a praštil ho do hlavy. Skácel se k zemi a muž ho naložil do bílého vozu a odjel.

***

"Dobrý den, pane Evansi," usmál se muž sedící naproti němu v limuzíně. "Dáte si víno?" zeptal se. "Ne? Já si dám," nalil do dvou pohárů průzračnou tekutinu a položil je na stoleček uprostřed. "Kde to jsem?! Kdo jste a co jste udělali se Sebastianem?!" zavrčel Chris výhružně. "Ale, ale nemusíte se hned rozčilovat. Pan Stan se má stejně dobře, jako vy. A kdo jsem, vám teď bohužel říct nemůžu, tak se uklidněte. Všechno se včas dozvíte. Hrajete karty?"

***

"Co jste sakra udělali s Chrisem?!" ptal se Sebastian, když se probral. "Nebojte se, nic se mu nestane, stejně jako vám," usmál se muž v černém, který právě kouřil doutník. "Všechno se včas dozvíte. Povězte, jak se vám líbí Londýn?" "Teď už nic moc," odsekl Seb. "Dáte si čokoládu?" zeptal se neznámý.

***

Tři limuzíny přijeli k nádherné vile, uprostřed přírody. Široko daleko žádné město. Nejdříve vystoupil Chris a muž v bílém obleku ho zavedl do jeho pokoje. Byl prostorný a světlý. Měl vlastní balkón. Potom muž v černém obleku odvedl Sebastiana. Jeho pokoj vypadal stejně, jako ten Chrisův. Nakonec z poslední limuzíny vystoupil muž v šedém obleku s Robertem, kterého ubytovali rovněž ve stejném pokoji, jaký měli ti dva.

***

"Omlouvám se, že jsem vám vzal váš telefon, ale bylo to nezbytné. Nechám vás tu odpočinout. Za těmito dveřmi máte vlastní koupelnu. Za hodinu pro vás přijdu a setkáte se s vašimi přáteli," dokončil muž v černém svůj monolog. Chris jen kývl na souhlas. Byl ještě stále zmatený. Ostatní dostali stejné instrukce jako on. Za hodinu si pro ně přišli a zavedli je do velké místnosti, bez oken, kde byli jen tři křesla a naproti nim stůl, za nějž si sedl muž v šedém obleku. "Posaďte se," pokynul rukou směrem ke křeslům a Chris vykročil oním směrem. Downey a Seb byli stále trošku zaražení, ale pak taky poslechli. Muž v černém a muž v bílém si stoupli za šedého, každý z jedné strany. "Takže," začal muž v šedém obleku. "Nejdřív se chci omluvit za způsob, jakým jsme vás sem dostali. Bylo to ovšem nutné. Tak. Teď proč jste tady. Možná vám to přijde zvláštní, ale sledovali jsme vás. Každý váš pohyb, každý krok..." "Mě to přijde spíš úchylný," poznamenal Downey. "Nechte mě prosím domluvit. Tehdy v tom baru. Byl tam jeden z mých mužů. Chtěli jsme vědět, jak se zachováte. Podle toho, co jsme viděli jsem se rozhodl, že vy tři budete ti nejlepší muži pro jeden velice důležitý úkol. Zatím vám neřeknu o co jde, ale je to správná věc, to vám říkám rovnou jen...zahrnuje pár nelegálních činností. Musíte se rozhodnout, jestli do toho půjdete. Pak vám řeknu podrobnosti," řekl muž a tázavě se na ně podíval. "Jak se máme rozhodnout, jestli do něčeho půjdeme, když ani nevíme, o co jde?" nechápal Sebastian. "Nerad to říkám, ale tady pan Murdock má pravdu," dodal Downey a schytal od Seba vražedný pohled. "Já jdu do toho," ozval se překvapivě Chris. "Chrisi, jsi si jistý? Jsou to úplně neznámí chlapi," zkoušel ho zastavit Sebastian. "Stejně jsme v tom už namočení. Navíc...nějaká ta akce by bodla a s tím bílím chlápkem jsem si po dlouhé době fakt dobře zahrál poker," obhájil si Chris své rozhodnutí. "Jestli jde Chris, jdu taky," prohlásil Downey. Sebastian protočil oči. "Tak fajn...přemluvili jste mě," rezignoval nakonec. Muž v šedém obleku se usmál. "Jsem rád, že jste se rozhodli spolupracovat. Dobrá tedy. Náplní vaší mise bude..."

TROUBLEMAKERS [CZ] SlashKde žijí příběhy. Začni objevovat