Köszönetnyílvánítás, iskola és új könyv

606 21 1
                                    

Drága Betűfalók! Te. Jó. Ég!!! El sem hiszem, hogy befejeztem! Hogy végig írtam az egészet! Túlzás nélkül mondhatom, hogy ez volt életem első, többfejezetes története, ami megélte, hogy be legyen fejezve. Igazság szerint a gépemen van vagy egy millió elkezdett történet, amiknek valószínűleg sosem lesz vége, mert sajnos én eléggé olyan vagyok, hogy jön egy hirtelen fellángolás, egy jó kis ihlet, azt elkezdem lekörmölni, aztán pár hét múlva elmegy a kedvem, új ötletem támad és abbahagyom a másik írását, újat kezdek. Abban, hogy ez a kis fanfiction nem erre a sorsra jutott, a legnagyobb szerepetek NEKTEK van, mert bevallom nem egyszer tartottam ott, hogy nincs kedvem, mindjárt vége a nyárnak és amúgy is betört a körmöm, inkább hagyom a francba, de ilyenkor elég volt elolvasni egy kommentet, vagy megnézni a szem vagy a csillag melletti számot, és máris ,,új erőre kaptam''. És ezért szeretnék nektek mindent megköszönni! Hogy olvastátok, hogy bármilyen módon támogattatok. Nagyon hálás vagyok ezért nektek!!! 

Térjünk át egy másik témára, mielőtt meghatódnék a saját szavaimtól, mert az azért ciki lenne! :D Iskola. Tudom kicsit késve írok erről, de a végére akartam tartogatni. Sajnos a sulikezdés nekem is eléggé keresztbe tett alkotás terén (csak szerdán két dogát is írunk, mert miért ne!?), úgyhogy arra gondoltam, bevezetnék egy rendszert. Ez abból állna, hogy amikor belekezdek egy új storyba, minden héten, valamelyik hétvégi napon kerülne fel az új fejezet. Természetesen, ha valami miatt ez elmaradna, pl. hét eleji témazáró, fellépés, szombati suli, verseny stb. mindenképpen jelezném valamilyen módon. És ezzel el is érkeztünk a harmadik, egyben utolsó témához.

Új könyv! Bizony, bizony a fejemben csak úgy zsonganak az ötletek és ezzel kapcsolatban lenne hozzátok egy kérésem. Lent, kommentben szavazzátok meg, hogy az original vagy a fanfiction történet érdekel e jobban titeket. Ezzel kapcsolatban leszögeznék két dolgot:                                        1. Akármelyikre is érkezzen több szavazat, mindkettő meg lesz írva, csupán az dől el ily módon, hogy melyik kerül fel előbb!                                                                                                                                             2. Csak akkor kezdem el írni, amikor már újra lesz laptopom, mert a tableten írás nálam egyszerűen nem opció! Hogy mikor lesz megint gépen, azt sajnos még nem tudom.

Mégegyszer köszönöm, hogy ilyen sokan olvastátok, remélem élvezetes volt. Millió puszi: CherryLollipopp

A Hullócsillag kívánsága [BEFEJEZVE]Where stories live. Discover now