KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN ^_^ ^_^ ^_^
ARKADAŞLAR BU BÖLÜM GEÇMİŞ VE GELECEK ARASINDA. SONUNDA FİLM ÇEKİMİ BAŞLIYOR. ÇİFTLERİMİZ HENÜZ KENDİ DUYGULARIYLA SAVAŞIYOR. NE HİSSETTİKLERİNİ ANLAMAYA ÇALIŞAN, UMUTSUZ OLAN, MUTLU OLAN VE KORKAN YANLARINI BU BÖLÜMLE OKUYACAKSINIZ. NEYSE BEN SİZİ DAHA FAZLA TUTMAYAYIM. SİZ OKUYUP DÜŞÜNCELERİNİZİ BENİMLE PAYLAŞIR MISINIZ? İYİ OKUMALAR :D
******
EREN SANCAK
Hayatta söylenmemiş birçok sözler vardı. Yarım kalan birçok aşk, masal, umut...
Herkes gittiğinde ateş başında gitarımla ben kalmıştık. Uzun uzun yanan aleve baktım. Ruhumu oralarda bir yerde kaybettim. Sanki yıllar önceye dönmek ister gibiydim. Sinem yanımdaki yastığa çöktüğünde yutkundum ama ona dönüp bakmadım. Bakamadım...
"Eren, neden bana kızgınsın?"
Nedenler çok açıktı oysa. Ben bu kıza âşıktım. Çok geç fark etmiş ama onu erken kaybetmiştim.
"Kızgın değilim Sinem." Dedim tok sesimle. Sinem sustu bir süre. Sora dizlerini büküp iki eliyle sarmaladı. Yandan baktığımda, o ateşe bakıyordu.
"Can'ı düşünüyorum Eren. Beynim patlayacak gibi. Ondan vazgeçmekte yine zorlandım. Ama mecburum." Dediğinde şaşırdım. Yanlış duymadım değil mi? sinem Can'dan vazgeçmişti.
"Söz konusu Can olunca kalbim dinlenmeyi unutuyor. Hiç durmadan atıyor. Canımı acıtıyor. Ama ben vazgeçtim. Artık bitti."
"Emin misin?" dediğimde derin bir nefes alıp dışarı bıraktı.
"Eminim. Zaten imkânsızdık. Annesinin zorlamasıyla bir ilişkiye başladık."
"Bunu anlamana sevindim Sinem. Artık Can Dilay ile mutlu olur." dediğimde duyduğum sır beni darma dağın etti.
"O biraz zor Eren. Dilay Eda'nın kardeşi."
"Ne?"
"Ne?"
Bizden farklı birinin şaşırma sesiyle ikimizde arkamıza döndük. Rüya?
"Rüya?" dediğimde sırıtarak bize yaklaşan eski sevgilime baktım.
"Demek yeni kız Eda'nın kardeşi. Vay be pembe dizi gibi..."
Öfke ile ayağa kalktım.
"Rüya bu bir sır! Kimselere söylemeyeceksin. Hem senin burada ne işin var?"
"Burada tatile geldim Eren. Sizli bir şey yok. Ama bu büyük sırrınızı öğrendiğim iyi oldu. Bir gün işime yarayacak."
Sinirlendim. Sinem öfke ile "Rüya kes şunu! Yine başlama!" dedi. Rüya başını iki yana salladı.
"Ne oldu Sinem? Eda ile dost olduğunu mu hatırladın? O yüzden kardeşini mi koruyorsun?"
"Ben Eda ile dost olduğumu hiçbir zaman unutmadım Rüya! Unutan sensin!"
"Evet, unutan benim. Nedenlerim var."
İkisinin tartışmasının arasına girip "Rüya, hiçbir şey duymamış gibi çekip gider misin?" dedim.
Rüya ukalaca güldü.
"Tamam tamam... Şimdilik gidiyorum. Ama yakında karşınıza çıkacağım." dedi ve karanlıkta kayboldu. Öfke ile Sinem'e baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZIM
Romance15.11.2015 Kitabımın yayına başlama tarihi! Genç bir kız bir yıldıza aşık olursa ne olur? Peki ya onu kaçırırsa? Karşınıza bol komedili ve küçük dramın olduğu bir hikaye sizi beklemektedir. ARTIK SİZLERLE... NOT: LÜTFEN YORUM ATABİLİR MİSİNİZ?