Erkek!Mikan Tsumiki x Sarhoş!Okuyucu x Sarhoş!Kız!Hajime Hinata - Alkol Çilesi

541 16 15
                                    

Arkadaşlar herkesin bayramı mübarek olsun ^-^ Kafanız karışmasın, bu bölüm için istek atan olmadı ne yazık ki (ve de biraz kısa oldu) -_- İstek atmakta çekinmeyin, merak etmeyin insan yemiyorum :D *istek gelmeyen ama yaşadığı bilinsin isteyen yazarın dramı* Ha bu arada, artık (S/İ) yerine ____ koyucam inşallah böyle daha iyi olur, iyi okumalar! ^-^ (Şşşt çaktırmayın gecenin bir yarısı bölüm atmak nereden aklıma geldi ben de bilmiyorum :D )

* * *

Tsumiki, o gece, elinde olsaydı ____'nın içmemesi için elinden geleni yapardı. Ultra Cerrah,  bir sarhoştan beklenmeyecek bir isabetle zavallı garsonun kafasına nereden bulduğu kimsenin bilmediği ama bayağı kallavi ağırlıkta olduğunu herkesin bildiği koca koca pamuk kutuları fırlatıyordu. Aslında bu ona göre iyi sayılırdı, neyse ki neşterlerini ve diğer kesici aletlerini yanında taşımamayı huy edinmişti. "_-____-san! Du-durun lütfen!" 

"Sanağneğ yağ!" Sarhoş yetişkin, kendisine yapışmış Mikan'ı üstünden atmaya çalıştı. Tabii kendisine Japon yapıştırıcısı gibi tutunmuş Mikan'ı bir yerden sonra takmamaya başladı ve ultra cerrah bilincinin karanlık dehlizlerinden zavallı garsona gökkuşağı renklerinde "güzel sözler" saçmaya başladı ki bu Mikan'ın ondan acaba aynı zamanda Ultra Küfürbaz mı? diye şüphe etmesine sebep oldu.

Ne yazık ki sarhoş olan sadece ____ değildi. İkisinin de ortak arkadaşı "Bayan Ahoge" Hinata da içkiyi biraz fazla kaçırmıştı ne yazık ki. Hajime tek kolunu Mikan'ın omzuna attı. "Naağğğbeeğrr Mikağn-chağmaaağğğğ!!!" Ve ne yazık ki ____ Mikan'la Hinata'nın ağırlığını kaldıramayıp yere yığıldı. 

Garson olan aklını belli edip olay yerinden hızla uzaklaşırken Ultra Cerrah da iki arkadaşının altından çıkmaya uğraşıyordu. "BU NE BEĞ?!! BUĞNDAN DAHAĞ HAFİĞF CESEĞT GÖRDÜM YAĞ BEĞN!!!" 

Hajime sarılma terapisi modunu açmış olmalıydı ki Mikan'a annesini bırakmak istemeyen çocuklar gibi asılmıştı. Bu arada arkadaşlarından kurtulmuş ____'ın "GARSOĞN BEĞY?!!! NERDESİNİĞZ SİZİĞ DAHA GEBERTİCEKTİĞM BEN YAĞ?!!!" naraları belleklerde yer edecek gibi duruyordu. Neyse ki akıllı garson ____'ın görüş alanına girmedi.

* * *

Durum hiç de parlak değildi. ____ garsona yine nereden bulduğu belirsiz asit şişeleri fırlatıyordu (ki kapaklarını açmayı unutması ve şişelerin şaşırtıcı bir ölçüde sağlam olması büyük bir rahatlıktı), Mikan ağlana sızlana Hinata'nın sarılma terapisinden kurtulmaya çalışıyordu ama Hajime pek de yakın zamanda bırakacakmış gibi değildi. 

Birden yolunu şaşırmış bir asit şişesi Hajime'nin görüş alanına girdi. Film kopuyordu...

*Teknik bir arıza çıktı, lütfen bekleyiniz*

Danganronpa One ShotlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin