...Vay canına ;-; yeni isteğin gelmesi bu kadar uzun sürmemeli diye düşünüyodum ama eski bölümleri okuyunca biraz (hatta baya) batırdığımı gördüm. İnşallah gelişme göstermişimdir...
[3. Kişi anlatımı]
Bi bitmediniz...
Naegi, Byakuya, ____, Kyoko ve diğerleri ölüm oynundan yeni kurtulmuştu ama bunların onlara göz açtıracağı falan yoktu. Tam Junko belasından kurtulduk diye sevinirken bu sefer market promosyonu gibi Monaka'nın takımı ve işi gücü teröre sarmış ultra umutsuzluklar etrafta cirit atmaya başlamıştı. Bunlar da insana keşke Junko'yu idam ettirmek yerine sırayla dinlene dinlene dövseydik diye düşündürtüyordu.
"____-san,-"
"Ultra Umutsuzluk Peko Pekoyama Osaka üssümüzü mü bastı?"
"E-evet."
Biliydim böyle olcağnı. ____ sırıttı. İşte şimdi yaktım çıranızı! "Naegi."
"Efendim?"
"Dediğim gibi destek istedin mi?"
"Evet."
"Güzel." O an. İşte o an Byakuya anlamıştı bu sırıtmanın hayra alamet olmadığını. "Hiçbir yere gitmiyorsun ____."
"E ama-"
Byakuya iç çekti. "Aması maması yok. Eski ultra strateji uzmanı olarak bize tek parça lazımsın."
"Çok geç eski ultra velet, emir büyük yerden." ____ manyak gibi gülüyordu. Strateji konusunda kimse eline su dökemezdi ama bu kadar zekanın yan etkisi olarak biraz kafadan kontaktı işte... Ama bu kafadan kontaklık Touko'nunki gibi değildi çok şükür. ____ çılgınlığın iyi tarafındaydı. "Şimdi toplayın pılınızı pırtınızı, umutsuzluk avına çıkıyoruz!"
Byakuya ağzını açamadı. Kyoko'ysa hafif kaşlarını çatmıştı. Planın işe yarayacağından emin değil gibiydi ama o ikisi dışındaki herkes plana tam destek olduğu için birşey demedi.
Bir saate kalmadan özel birlikler Ultra umutsuzlukları çepeçevre sarmışlardı ve neredeyse herkes yakalanmıştı. Tek kişi dışında, İzuru Kamukura.
____ en az Junko ve İzuru kadar zekiydi. Biliyordu iki kıytırık askerin koskoca İzuru'yu durduramayacağını. O adam sıkıntıdan öle öle saniyesinde herkesi silip süpürürdü. Bu yüzden Byakuya'yı sinirden çıldırtçak bir şey yaptı. İzuru'ya pusu kurdu, çok önceden kaçacağını bildiği kuytu köşeye konuşlanmıştı. İzuru'yla ____'nın arasındaki fark da buydu işte. İzuru'nun beyni tıpkı bir bilgisayar gibiydi. Şaşmaz ama tahmin edilebilir. ____'ysa şaşmazı tahmin edebilmek gibi bir yeteneğe sahip olduğundan daha satrancı öğreneli bir hafta olmadan dünya şampiyonu olmuştu. Böyle bilgisayarlar ona vız gelirdi.
İzuru terminatör gibi geliyordu. ____ tepede saklandığı yerden İzuru'nun gelmesine 1 metre kala kendini aşağı salıverdi ve İzuru'nun üstüne elinde elektroşok cihazıyla resmen balıklama atladı ve CIZZZ. Tavadan sıçramaya çalışırken üstüne tencere kapağı kapatılmış balık misali İzuru pert. Byakuya onun bu kadar tehlikeli bir şey yaptığını öğrenince ona Allah bilir ne biçim kızacaktı.
Byakuya'nın _____'nın yokluğunu fark etmesi neredeyse hiç vakit almamıştı. Onu etrafta göremeyince itiraf edemeyeceği kadar çok korkmuştu. Birkaç dakika eyrafta krize girmiş gibi onu aradıktan sonra telefonuna bir mesaj geldi. "Terminatörü yakaladım. Gerisi ellerinden öper." Fotoğrafta ____'nın elleri kolları bağlı baygın halde yerde yatan İzuru'yla selfiesi vardı. Bu neden kendini ısrarla öldürmeye çalışıyor?!!!
Togami neredeyse dumanlar tüterek yanında sakinleştici bulunan birkaç askerle ____'yı bulmaya gitti. Herkes onun nereye gittiğini bildiğinden kimse onu durdurmaya çalışmadı. Hagakure bile Byakuya'nın yüzündeki ifadeyi görünce nereye gittiğini anlamıştı. O derece sinirliydi. (Y/N: At this moment ______ knew, s/he fücked up X'D )
____'dan Togami'nin yüzündeki ifadeyi tanımlaması isteseydi büyük ihtimalle Prometheus'un insanlara ateşi verdiğini duyan Zeus derdi. Yüzünün hali o ifadeye cuk oturuyordu. Askerler az kalsın İzuru'yla beraber Togami'ye de sakinleştirici verecekti. ____'ya sıkıca sarıldı. "APTAL! Beni ne kadar korkuttuğunu biliyor musun sen?!!"
"Nefes...ala...mıyorum...Toga...mi..." Az kalsın ____'nın eceli geliyordu. Çok şükür beyaz ışıktan elini uzatıp "Bana gel..." diyen beyaz sakallı dedenin peşinden gitmemişti. Bazen Byakuya cidden gücünün farkında olmuyordu.
Byakuya sarılmayı bıraktı ama bu seferki hedefi farklıydı. Bu sırada ____'nın beyni error verdi. "Evet baylar bayanlar, Bya___ shipimiz canon olmuştur. Nihayet gemimiz yüzüyor!!!"
Asahina.
(Y/N: Freaking Asahina X'D )
"Tebrik ederim ____-san."
Naegi. Hadi Asahina'yı anladım da, sen de mi Brütüs?
"Ooo, hayırlı olsun Togamicchi."
Hagakure. Zamanı gelmişti.
"Öhöm, herkes size bakıyor, öhö."
Kyoko. Tek normal insan evladı.
Byakuya kızaran yüzünü yana çevirdi. "Bir-bir daha beni bu kadar korkutma." Eski ultra veledin içinden tsundere çıktı be. ____ onun yanağını öptü. "Denerim."
Byakuya ona öyle bir bakış attı ki bir an için ____ da sırf o bakıştan kurtulmak için ultra umutsuzluklarla Neo Dünya Programına mı gitsem acaba diye düşündü. "Tamam, tamam, korkutmam."
Buraya kadar herşey iyiydi güzeldi de... olanları duyunca Genocide Jack ondan resmen kıyma yapacaktı... Well... s h i t.
Kusura bakmayın arkadaşlar, sınav haftasıydı oydu buydu derken bu kadar kısa bir bölüm yazmak bile baya zaman aldı :( Ama merak etmeyin Touko x Okuyucu bölümünü yarıladım sayılır :) Onun gelmesi bu kadar uzun sürmez.