Hadi benden bi bölüm daha :D Feelsli feelsli seversiniz siz XD *tüm okuyucular oylarını geri aldı*
Bölüm şarkısı: P!ATD - House of Memories
UYARI: SPOILER + DÜZENLENMEDİ + GECE GECE N'APTIĞINI BİLMRYEN BİR YAZAR
***
Hayallerin mirasına dönüştüğünde,
Bana hatıralar evinde bir yer vaad et...-Panic! At the Disco - House of Memories
***
Gundam en son ne zaman ağladığını hatırlamıyordu.
O kadar uzun zaman olmuştu ki en son bu kadar üzüldüğünde... büyük ihtimalle en son daha küçük bir çocukken evcil hayvanı öldüğünde ağlayacak kadar üzülmüştü.
Genç adam yüzünden yaşlar süzülürken mezara eğildi. Herkesin gözünde keçileri kaçırmış biri olmanın zor taraflarından biri de buydu işte; kimse yoğun duygular içindeyken sizi teselli etmeye kalkmaz, çünkü ne yapacağınızı bilemezler. Halbuki o anda en fazla havada uçan bir toz tanesi kadar zararlısınızdır... Gundam işte tam da öyle bir ruh halindeydi.
Gundam onu kaç kere uyarmıştı... ama yeteneği tehlikeli işlerle alakalı bir insan bu uyarıları ne kadar dikkate alırsa ____ da o kadar dikkate almıştı.
Ultra Ajan olarak ____ da milyon kere uyarmıştı Gundam'ı ona bağlanmaması için. İşinin tehlikeli olduğunun farkındaydı ve onu da tehlikeye atmak istememişti. Ama nafileydi... Uyarılar iki genç için de işlememişti; biri ölü, diğeri de ölü olsa da hala ona aşıktı.
Gundam hala o günü dün gibi hatırlıyordu...
_____, ikinci ölüm oynundan kurtulanlardandı. Sınıfça Mitarai'yi durdurduktan sonra yenilenmiş Gelecek Vakfı, kalan direnişin merkezini bulup içerden çökertmek için onu yollamıştı.
Gundam bunun onun işi ve de yeteneği olduğunu biliyordu ama yine de kendini karşı çıkmaktan alı koyamıyordu. Daha ölümün elinden yeni kurtulmuşken onu tekrar ölüm tehlikesi olan bir ortama yollamak istemiyordu.
O gece, beraber yatarken Gundam ____'nın biraz garip davrandığını düşünüyordu. Planlanan baskını gündeme getirdiğinde ____ sürekli konuyu değiştiriyordu ve en sonunda Gundam çok üstelemeye başlayınca uykusunun geldiğini iddia ederek uyumuştu.
İşin gerçeği, ____ operasyonu gerçekleştirecekti ve bunu Gundam'a söyleyerek onu endişelendirmek istemiyordu. 77. sınıfın geri kalanına da bunu Gundam'a söylememeleri için yemin ettirmişti.
Ama Gundam'ın haberi olmuştu.
Bunu duyunca Gundam bir vahşi hayvan ordusu toplayıp sığınağı basmıştı.
Bu da ____'nın yapabileceği en büyük hatayı yapmasına sebep olmuştu. Hislerinin işine engel olmasına izin vermişti.
Operasyon devasa bir başarısızlıkla sonuçlanmış ve Gundam'ın kurtulması için ____ kendini feda etmek zorunda kalmıştı.
Gundam bunun için kendini suçluyordu ve üstünden bir yıl geçmiş olmasına rağmen _____'nın yasını tutuyordu. Artık sadece onun ölümünden önce ne zaman ağladığını değil, en son ne zaman içinden gelerek güldüğünü de hatırlamıyordu. Diğer herkes ona artık ____ için yas tutmamasını ve onu bu halde görseydi çok üzüleceğini söylemesine rağmen Gundam kendine engel olamıyordu.
Mezarın başından ayrılmadan önce son bir kere kafasını kaldırıp yıldızlara baktı ve son bir dilek diledi.
Leydim... Lütfen... Lütfen ölü olma...
Gundam gözlerini kapayıp derin bir iç çekti.
"Eee, bayım, kaybınız için üzüldüm ama gece buralar..."
Bu ses Gundam'a aşırı tanıdık geliyordu. Hemen arkasına döndü ve (saç uzunluğu) (saç rengi) saçlı genci gördü. "...tehlike--"
"Leydim!" Gundam başka hiçbir şey söylemeden sevgilisine sımsıkı sarıldı.
Ama ortada bir sorun vardı. ____ sadece kalas gibi dikiliyordu. Hiçbirşey yapmıyordu.
Gundam nihayet kafasını kaldırıp sevgilisinin yüzündeki kafası karışık ifadeyi gördü. "Leydi ____...?"
"Beni biriyle karıştırmış olmalısınız..." _____, Gundam'ın kimseyle değişemeyeceği tek ve biricik leydisi onu... hatırlamıyordu.
Olanlar bu kadar açıktı. Ne oldu da ____ hayatta kaldı kimse bilmiyordu ama bir şey kesindi.
Eski Ultra Hayvan Yetiştiricisinin dileği gerçekleşmişti ama bedel olarak da ______ ______'ın Gundam Tanaka'yla beraber inşa ettiği hatıralar evi tarihe karışmıştı...