"Slečna Vanderwallová!" zvreskla po mne profesorka Sandersonová. Nevnímala som.
"Slečna Vanderwallová! Nebudem to opakovať trikrát. Nespite mi na mojej hodine. Čo ste robila celú noc?!"
Zdvihla som hlavu a otvorila oči. Človek si jednoducho nemôže aspoň nachvíľu odpočinúť.
"Asi mala rušnú noc." ozvalo sa z poslednej lavice na druhej strane triedy. V triede sa ozval šum.
"Pán Sullivan! Hovorili ste niečo?" upozornila Ethana profesorka.
"Nemusíš závidieť Salli!" osopila som sa na Sullivana. Iba zavrčal. Neznáša to ako mu hovorím, no mňa to baví.
Práve niečo išiel povedať no profesorka Sanderska ho zastavila : " To by už stačilo! Vyriešite si to po vyučovaní."
Uchechtla som sa smerom k Sullivanovi. Ten akoby išiel vybuchnúť.
"Aká drsná!"
On si proste nemohol zavrieť hubu!?
"Do riaditeľne! Obaja a hneď!" zavrčala Sanderska.
Ako sme išli po chodbe, medzi nami dva metre odstup, som naňho jednoducho musela zhúknúť : "Ty si uplne úžasný, počúvaj!"
"Toho som si vedomý." uškrnul sa.
Hhhh. Neznášam ten jeho pekný ksicht!
• • • •
"Slečna Vanderwallová, už ste tu znova?! A vy pán Sullivan, dávno som vás nevidel. Kedy to naposledy bolo?? Ahá už si spomínám. Včera!"
Hahaha. Náš riaditeľ by sa mohol živiť v komediálnej šou. -_-
Po strášne dlhej prednáške ako sa máme správať nám udelil tresty.
Dnes po škole budeme musieť upratať knižnicu a dva týždne sme poškole.Úžasné Salli! Vďaka tvojej vysokej inteligencii tu budem tvrdnúť ešte hodiny navyše!
Kým som sa dotackala do triedy, zazvonilo na poslednú hodinu.
Algebra.
Napodiv som v nej bola naozaj dobrá. Jediný predmet ktorý mi ide. No teraz som bola unavená ako nikdy. V noci som totiž nespala. Naši sa zas hádali.
Nie som asi jediná, kto si myslí že má otec milenku. Otec má pocit, že mama niečo tuší a tá ho začne podozrievať. Potom otec kričí a mama plače. A toto je u nás úplne bežné. Začalo to už vtedy, keď sme sa presťahovali . Čiže pred dvomi rokmi. Ja a Aiden -dvojvaječné dvojčatá- sme mali vtedy len 16 a pokaždé ako sa začali hádať sme sa snažili zapchať si uši aby sme to nepočuli. Teraz? Teraz mi tie hádky prídu ako neodmysliteľná súčasť nášho rodinného spolužitia. A popravde je mi to jedno či sa rozídu alebo nie. Možno by to tak bolo aj lepšie. Aiden to tak nevidí. Nečudo, veď jeho mali vždycky radšej. Pretože je ich prvorodený synáčik. A ja som tá zlá a pritom som sa narodila len niekoľko hodín po Aidenovi.Pribehla som do triedy. Už tam sedela moja najlepšia kamoška Darina a držala mi miesto.
"Čavec zdarec Kim!!" zakričala na mňa z úplne poslednej lavice. Všetci čo už boli v triede sa začali otáčať. Rýchlo som sa k nej dovalila a obdarila som ju nepekným pohľadom.
"Jáj, sorry zabudla som." so sklopeným pohľadom odvetila. Ano presne tak! Moje druhé meno je Kim čiže Kimberlee. Nikto zo školy okrem nej to nevie. Teda ešte okrem Ethana. On to vie len kôli môjmu tupému bráškovi čo sa kapánek preriekol . A dúfam že nikto iný to nezistí.
Neznášam to meno a tým končí aj táto debata."Tak nezabúdaj. Máš šťastie že tu ešte nie je Sullivan, inak by som ťa asi musela zabiť!"
No je to tu. Poviem vám to. Ethan mi tak hovorí a má z toho poriadnu zábavku. A vlastne preto som mu aj ja vymyslela prezývku Salli. -odvodené od jeho priezviska.• • • •
Profesor Amstrong nám konečne na konci hodiny začal rozdávať písomky.
"Blacková Darina .... 2 " Dara bola úplne bez seba. Doučovala som ju a vidieť, že som dobrá učiteľka. A za to doučovanie ma pravdaže pochválil aj Amstrong. Bol spokojný, Dara bola spokojná. A ja? Jediné čo z toho vzišlo bolo to, že som bola dobrá kamoška a pomohla jej, inak som stratila kopu času. A ozaj, ešte to, že som mala menšie očko u ostatných učiteľov. Ale myslím, že mi to "očko" nijako nepomohlo.
Amstrong čítal známky podľa abecedy. Najhoršia to bola štvorka až pokým sa nedostal k Ethanovi. "Sullivan Ethan... 5!" na chvíľu sa odmlčal no potom dodal : "To sa dalo čakať."
Pozrela som sa na Sullivana. Tváril sa akoby sa nejednalo oňho. Úplny ignor."Aiden Vanderwall... Príjemne ste ma prekvapil. Dnes je to za tri." môj brat sa zatváril akože "king of boss" a ďalej to neriešil.
"Mickayla Vanderwallová... 100% ako vždy." dobre ľuďkovia, nebudem sa tu tváriť akoby som vyhrala maratón. Jednoducho mi algebra išla. Nejak som nepocitovala nadšenie. Navyše aj tak sú mi moje známky ukradnuté.
Amstrong sa zamyslel.
"Slečna Vanderwallová.. Ak by ste mali takéto dobré známky zo všetkých predmetov, myslím že by som úprimne začal ignorovať vaše drzé správanie."Wow!! Tlieskam! Takáto pochvala. To sa nepočuje každý deň. Normálne som poctená.
No to zostalo len v mojej hlave. Navonok pre publikum ktoré práve na mňa zízalo som len nadvihla obočie. "Face a'la really?"
"Normálne som uvažoval či by ste nemohli....." ďalej som to už nepočúvala. Otravné keci.
".... pána Sullivana." keď som započula to meno spozornela som. Počkať, stále rozprával adresovano ku mne či už kecal niekomu inému?!
"Čo prosím?! Prepáčte ale nejako som vás prestala počúvať v momente ako ste povedali 'či by ste nemohli'. "
Niektorí spolužiaci sa na mňa pozerali ako 'tá je ale drzá' a niektorí zas s údivom 'tá je ale rebel'.
No keď Sullivan započul svoje meno tiež spozornel. Pozeral sa raz na učiteľa a raz na mňa.
"Kto ma tu ohovára?!" s úškrnom sa spýtal."Práve som navrhol slečne Vanderwallovej aby vás doučovala Algebru." povedal Amstrong.
"Čože?? Na to zabudnite!" dvojhlasne sme ja a Salli zvrieskli.
Profesor nadvihol obočie. "Vy ste ale zohraní. Myslím že počas nasledujúcich dvoch týždňov ktoré ste obidvaja ako som sa dopočul, poškole , si môžete skrátiť čas doučovaním."
Zazvonilo.
"Sám na to dohliadnem keďže vás mám nastarosť." povedal profesor Amstrong.
Očarená som zostala sedieť. Veď toto nemôže!Krucifix!
Zaklínadlo bohužial nefungovalo.
Naštvaná som odpochodovala na obed. A čo potom? Potom budem tráviť príjemné chvíle spolu s osobou ktorú z celého môjho srdca neznášam, triedením kníh v knižnici.Sprostý Ethan O'Sullivan!!!
Ahojte, dúfam že sa vám tento príbeh bude páčiť. 😍😘 ❤ <3
-hviezdičky aj komentáriky naozaj potešia
- +1000Prajem príjemne strávený výkend <3
YOU ARE READING
Head up and stay strong...
Teen FictionMickayla, zlé dievča z bohatej rodiny sa kôli práci jej rodičov musela presťahovať do Durhanu. Obyčajného mestečka v Severnej Karolíne. Na Durhanskej Akadémii St. Vassillisi zapadla hneď po príchode. Väčšina dievčat sa sňou chcelo kamarátiť, no čo c...