#6

278 19 2
                                    

Preboha! Už to nemôžem dlhšie vydržať. Napäto sedím v triede. Je tu také ticho, že je počuť tikanie sekundovej ručičky na hodinách. Príde mi to ako neznesiteľný zvuk. Keď čas uteká a každičkú sekundu cítite ako vo vás napätie a nervozita stúpa. Prisahám, že ak by tu neboli tie zasrané hodiny, počula by som ako si mucha zívne.
Hodiny prestali tikať tak nahlas, alebo skôr povedané, prestala som im venovať takú pozornosť. Započula som totiž blížiacich sa ľudí. Stáli na chodbe za zavretými dverami.Ethan a Amstrong. Jasne som počula ich rozhovor.

"Bolo to porušenie školského poriadku a taktiež porušenie pravidiel Durhamskej Akadémie St. Vassillisi, čo znamená že na tejto škole sa takéto porušenia netolerujú. Pán Sullivan, ak by sme sčítali koľko krát ste už porušili školský poriadok, museli by sme vás vyhodiť zo školy. A vážne by som rád vedel čo stým plánujete robiť. Aj tak už ste mali nedostačujúcu známku zo správania, a teraz toto? Ste na štyri dni vylúčený zo školy. Počas týchto dní sa rozhodne čo svami bude ďalej. A môžte byť rád, že to dopadlo takto. Ak sa to ešte bude opakovať, môžete si začať hladať školu, kam by zobrali takéhoto žiaka ako ste vy. Slečne Vanderwallovej pristál presne taký istý trest. To jej prosím povedzte. Idem vyplniť vaše papiere o vylúčení. Počkajte na mňa ticho v triede. Dúfam že z tohoto budete mať dôkladné ponaučenie." dokončil svoj monológ Amstrong. Počula som jeho kroky ako odchádza.
A ticho.
Hodiny znovu začali tikať.
Zrazu sa otvorili dvere a ja som sa mykla od ľaku.
"Klud, to som len ja. Žiadna Smrť s kosou." zbadala som Ethana.
"Ty máš chuť ešte vtipkovať?" oborila som sa naňho.
"Prepáč."
"Už stým nič nespravíme, jedine tak si tie štyri dni počas vyhadzovky spitovať svedomie."
"Takže si počula..." nadvihol obočie.
"Hej, počula." prikívla som.
"Dúfam že to aspoň stálo za to." uškrnul sa.
Úškrn som mu opätovala.
"Vidieť že tvoj pohľad hovorí za všetko." povedal. Tentoraz si zahryzol do spodnej pery. Hneď toho oľutoval. Keďže mu ju niekto pred pár dňomi rozbil, teraz ho ešte musela bolieť. A to ako som mu do nej zahrizla ja.....

Vošla som do budovi školi. Keďže bola prestávka, chodba bola zaplnená žiakmi ktorí sa ponáhľali buď domou, alebo na obed. Tí ktorí mali ešte hodinu, rýchlo sa náhlili do svojich tried. Zrazu ma niekto schmatol za predlaktie a vtiahol ma do školského skladu učebníc. Pokým som sa spamätala, Ethan si ma už opieral o stenu a nakláňal sa nadomňou.
"Wécka boli obsadené, ale myslím že tu je to lepšie." vyškieral sa na mňa. Z blízka boli jeho zuby ešte belšie ako inokedy a v očiach mu žiarili malé iskričky. 'Iskrički na mori' napadlo mi.Už som pochopila tie kecy naivných dievčat ako sa mu utápali v očiach. Akoby sa utápali v mori. Pôsobilo to na mňa dosť hipnoticky. Pokým som sa zobudila zo svojho dumania a stihla niečo urobiť, Etahn ma začal bozkávať. Najprv som sa bránila ale potom som prestala. Jeho bozky boli drsné ale zároven jemné. Jeho pery boli sladké ako šťavnaté ovocie, nemohla som sa ich nabažiť. Ruky som si obmotala okolo jeho krku a primkla som sa k nemu ešte bližšie ako sme boli predtým, no stále som mala pocit akoby medzi nami boli ešte kilometre prázdneho miesta.
Rukami blúdil po mojom tele. Jedna ruka mu zablúdila k môjmu zadku, ktorý jemne stlačil. Z úst sa mi vydral slabý vzdych, na to sa Ethan usmial do bozku. Prsty som si zaplietla do jeho vlasov. Zrazu som si uvedomila čo vlastne robím. Odtiahla som ho odseba. No on to hneď využil a presunul sa na môj krk. Obdarúval ho jemnými bozkami. Bolo to veľmi príjemné.
"Ethan počkaj."
"Čo je? Nepáči sa ti to?" zašepkal mi pri uchu, pretože sa ešte stále venoval môjmu krku.
"Nie, nie, len ak sa o tomto našom hraní kariet dozvie Darina, si mŕtvy!"
"Čo stým ona má?" tentoraz sa už odtiahol.
"Som jej najlepšia kamoška a vieš že ťa zo srdca nenávidí..."
"Tak sa to nedozvie." povedal a vrátil sa k môjmu krku.
"Je to jednoduché, nechápem čo za všetkým hľadáš problém." znovu mi zašepkal do ucha.
Prudko som ho odseba odtiahla. Neviem čo to do mňa vošlo.. Naozaj netuším...
Zahľadela som sa mu do očí. "Toto sa už viac krát opakovať nebude, tak si to pamätaj." prudko som ho pritiahla späť a začala som ho drsne bozkávať. Bolo na ňom vidieť že si to užíva. Z rukami ma mierne nadvihol a tak som si omotala nohy okolo jeho pásu. Premiestnili sme sa k stolíku na ktorý ma posadil, no stále som bolo okolo neho obmotaná. Neviem ako sa mi to podarilo ale v sekunde som mu strhla tričko. Predomnou sa rysovali naozaj pekné svaly. Nemyslela som si že je Ethan až taký nabúchaný. Spravil to isté. Vyzliekol mi tričko, a tiež mu to nerobilo žiadne problémi, akoby v tom mal už dlhodobú prax. Ani nasekundu nestrhol pohľad z môjho hrudníku. Pritisli sme sa ksebe ešte viac a spojili naše pery. Jemne som mu zahryzla do spodnej pery. Zastonal. Nie od bolesti, ale od rozkoše. Dvere sa vtú ranu otvorili a v nich stál Amstrong. Keď som si konečne uvedomila čo sa stalo, zalial ma pocit hamby. V rýchlosti som sa odstrčile od Ethana, zdvihla tričko zo zeme, rýchlo som si ho obliekla a prebleskla som okolo Amstronga do triedy, kde sme nali mať doučovanie. Ethan si to zlízol aj za mňa, aj keď trestu som sa neuhla. A zvyšok poznáte... Amstrong nadával Ethanovi cestou k triede a potom odyšiel vyplňovať papiere ohľadom toho vylúčenia.

A teraz tu sedíme v triede. Každý má myšlienky úplne inde a čakáme.

A je tu po dlhej dobe ďaľšia časť 😁 .... Ako sa hovorí, trošku pikantnejšia 😃😂😂

Head up and stay strong...Where stories live. Discover now