Celý výkend som zostala zalezená v postely. Aiden ma chcel vytiahnúť do kina, ale ja som jednoducho nemohla. Navšívila ma aj Darina, tej som pravdaže všetko vyrozprávala, aj to čo sa stalo v Rue Cler. Nevynechala som ani to, ako mi Ethan povedal, že neviem o čo prichádzam. Darina len vyvalovala oči.
"Ten Sullivan sa nezdá! Navyše, kto vie čo sa stane počas týchto dvoch týždňov, čo ho budeš doučovať algebru keď budete poškole."
"Dokelu Darina! Ja som na to úplne zabudla!"
• • • •
Ekonomika.
Prvá hodina.
Na umretie!
Ešteže čoskoro zazvonilo.
Ponáhľala som sa do učebne biológie. Túto hodinu mám bez Dariny. Ja chcem totiž maturovať aj z biológie. Tak isto aj Ethan mimochodom. Aiden má fyziku.Vošla som do triedy. Zbadala Ethana. Kde sa podel ten monokel z piatku? Začudovala som sa.
Ja som svoju modrinu na líci zakryla kopou make-upu. Ale on? Žeby tiež použil make-up.
Prišlo mi to vtipné. Takže Ethan si dá aj make-up ako baba, len aby dobre vyzeral a ohuroval dievčatá. No toto..
Sadla som si do prázdnej lavice v zadu na druhú stranu triedy, čo najďalej od Ethana. Postupne sa trieda zaplňovala. Váčšinou nezostane ani jedno miesto prázdne, no tentoraz kopa žiakov chýbala. Ku mne si sadla Coralee. Vysoká blondína. Je fajn dá sa sňou pokecať, teda väčšinou rozpráva ona, a niekedy je to dosť otravné, ale prežiť sa to dá.
Ethanov spolusediaci neprišiel takže sa tam pokojne rozvalil cez celú lavicu. Idiot.Profesorka Sandersonová prišla do triedy a začala rozoberať nové učivo. Prešlo ale dvadsať minút z hodiny, keď niekto zaklopal na dvere. Bol to riaditeľ a sním aj nejaké dievča. Bola vysoká, mala dlhé kučeravé čierne vlasy a bola pekne opálená. Vyzerala ako by vyšla z obálky časopisu Vogue.
"Toto je vaša nová spolužiačka na Biológii. Slečna Giovanna Ramirézová. Dúfam že sa medzi vami bude cítiť dobre." presne takto isto predstavili aj mňa a Aidena, keď sme sa sem presťahovali.
Letmo som sa pozrela po triede. No keď som to zbadala. Ten Ethanov zbožný pohľad upierajúci na Giovannu.
Zatla som sánku. Prečo ma to tak strašne serie?
Riaditeľ odišiel, slova sa ujala profesorka : "Ako sa pozerám do vášho spisu známok, biológia vám problém robiť nebude keďže s nej máte samé jednotky."
To si robí srandu nie? Takže ešte k tomu múdra žiačka. Naozaj tú babu začínam nenávidieť."Takže si prosím sadnite k pánovi Sullivanovi, určite to bude preňho zaujímavé rozptílenie, a s vašou pomocou Giovanna, sa začne aspoň trochu venovať štúdiu tohto predmetu. A nie len spaním na hodine!" posledné slová zvíraznila a upriamila pohľad na mňa. Všetci sa otočili mojím smerom.
Keď som počula tieto jej dve posledné vety, skoro ma išlo roztrhnúť. Teraz som už zatínala päste.
Sakra! Prečo ma to tak vytáča?!
Ethan si to všimol. Skúmavo si ma prezeral. Povolila som a začala som netrpezlivo listovať v učebnice.
Profesorka pokračovala vo svojom výklade o nepohlavne sa rozmnožujúcich rastlinách a ja som nemohla spustiť oči z tej kravy. Koketovala tam s Ethanom. Ten sa zvodne usmieval. Nemohla som si nevšimnúť aj ten jeho nenápadný hod očkom do Giovanninho výstrihu. Bolo na ňom vidieť čo to sním spravilo.
'Malý Sullivan v pozore!' - spomenula som si na Darinine slová z môjho prvého dňa v tejto škole. Aiden sa hneď v ten deň skamarátil s Ethanom. Ja som sedela sama lebo už nikto nemal volné miesto. Mali sme voľnú hodinu, a ja som si pravdaže zabudla ceruzku, tak som išla za Aidenom vedľa ktorého bol Ethan. Pozdravila som ich.
Ethan povedal: "Ahoj, ty si Myckayla že? "
Ja som sa iba usmiala. A práve tento môj úsmev spôsobil rozruh v Ethanových nohaviciach a následne Darinine vyhlásenie pred celou triedou, že je 'Malý Sullivan v pozore!' . Darinu som vtedy neznášala. Ale počase keď som si uvedomila že je Ethan totálny idiot, sme stali najlepšími kamarátkami.
YOU ARE READING
Head up and stay strong...
Teen FictionMickayla, zlé dievča z bohatej rodiny sa kôli práci jej rodičov musela presťahovať do Durhanu. Obyčajného mestečka v Severnej Karolíne. Na Durhanskej Akadémii St. Vassillisi zapadla hneď po príchode. Väčšina dievčat sa sňou chcelo kamarátiť, no čo c...