#21

332 13 7
                                    

Počas cesty v Ethanovom aute som začala premýšlať o tom, ako je ten náš zlomiselný plán absurdný. Lepidlo a cvrčkovia okej ale to preháňadlo? Čo keď bude mať potom vážne zdravotné problémy? Ako to vlastne funguje? Hahaha, vôbec som sa nad tým nezamyslela či to bude fungovať hneď alebo až po niekoľkých hodinách. Každopádne si to zaslúži. Nesmiem od toho teraz vycúvať, pretože ďalšia príležitosť sa mi nenaskitne tak skoro.
Hlavou sa mi toho hnalo naozaj veľa, takže som si nevšimla, že sme už v ciely. Trápilo ma aj to, že Ethan nebude piť. Ako nie, že by to bola moja vec, nie som jeho matka ale bolo to predovšetkým totálne nečakané. Aj tak si myslím, že mu to dlho nevydrží a ochvíľu už bude ako na plech. Teraz si môžete myslieť ako rýchlo som ho vypustila z hlavy. Opakom je pravda. Pritom, rozišiel sa so mnou len preto že to chcela jeho matka. Keď sa nad tým zamyslím viem, že rodina je prvoradejšia ale vôbec ho to neospravedlňuje. A ak by ma skutočne miloval tak by sa so mňou chcel kludne stretávať aj tajne. Mladý sa pohral a je koniec. Kto by čakal opak. Večný sukničkár Ethan O'Sullivan. Je to tak a pravdu nezmením. Je dosť smutné, že som mu vôbec naletela na tie jeho kraviny čo trepal, že ma miluje. Voloviny. Ale to čo som cítila ja, skutočné bolo. Popravde. Vtedy som okúsila prvý krát v živote čo znamená milovať. A byť milovaná? To fakt neviem či to bola pravda. Ale ja svoje city nezaprem a to že som si to uvedomila až po takom čase čo cítim je smutné. Bodaj by som na to neprišla nikdy. Nemusela by som potom riešiť také sračky. A Ethan? Zdá sa mi to alebo sa správa ako by sa nič nestalo. Keď sním nemôžem byť, dotíkať sa ho a milovať ho, tak sním nemôžem byť v blízkosti. Trhá mi to srdce na malé kúsky. Byť s ním v jednej miestnosti a tváriť sa, že sa nič nestalo sa jednoducho nedá. A ignorovať ho je naozaj ťažké. On si asi neuvedomuje čo mi robí. Veď ma zlomil. Vie to celá škola! To na tom ihrisku ako som sa zrútila. Bolí to. Stále to bolí. Vo vnútry trpím. Ale navonok musím byť silná. Presvedčiť ho, o čo prichádza. A pre ostatných? Doteraz som bola tá krásna-sexy-sebavedomá-a-silná-žena. Ale videli ma v tom najhoršom. Keď som bola zlomená. Rozpadnutá na malé kúsočky. Zranitelná.
Pff.
Takú radosť karme robiť nebudem. Nech si trhne.
Musím to zmeniť. Každopádne, môj plán znie nejako takto: Zneškodniť Briannu poprípade aj Giovannu potom nastoliť diktatúru, zistiť či ma Ethan naozaj miloval, ak áno, dať nás znova dokopy, ak nie, pokúsiť sa zabudnúť, pravdaže to je tá náročnejšia alternatíva.
"Chceš v tom aute zostať tvrdnúť naveky?" ozvalo sa mi zrazu pri uchu.
Ethan sa na domnou skláňal s posmešným výrazom na tváry.
"Zamyslela som sa tak ticho."
Vystúpila som. Po chrbte mi prebehol studený vietor. Bundu som si pritisla ešte viac k telu.
"Tu je ale riadna kosa." ozval sa Ethan..
"A čo si čakal? Slnečné pláže, zmrzlinové nápoje a polonahé telá v bikinách?" smiala som sa.
"Ha.ha. Naozaj vtipné."
"Aby ti neomrzli gule brácho!" dodal ešte Aiden.
Ethan sa naňho sprisahanecky pozrel a potom sa vydal k chate.
"Mali by sme vyraziť ak chceme príjsť ešte za svetla."
"Toto už svetlo neni, je šero a za pár minút sa už zotmie úplne." pridala sa do reči Dara.
"Tak poďme." vyzvala som ich a vybrali sme sa cez lesnú cestičku k chate.
Keď sme dorazili tak už bola naozaj tma. Dara mala pravdu.
Z chaty sa ozývala hlučná hudba.
Vošli sme dnu. Cez krátku chodbičku plnú búnd a kabátov sme sa prebrodili do obývacej miestnosti. Nebola to všedná obývačka. Nábytok museli asi odložiť niekam pretože tu bol iba gauč pri stene a pár stolíkov. Napravo od gauča bol barový pult za ktorým stál Logan Young, ktorý  akonáhle nás uvidel tak nám začal nalievať.
"Hej," kívol na nás Ethan a vošiel do vedľajšej miestnosti.
"Tu si odložte veci, sem nikto nepríde, bude sa to tu zamykať." povedal.
"Okej." šibalsky som sa usmiala na Daru, ktorá si krabičku cvrčkov prepašovala pod mikinou do tanečnej miestnosti. Ja mám dve tabletky preháňadla s lepidlom už dávno vo vačku no chcela som počkať na Aidena kým odíde, mohla by som sa tak opýtať Ethana na to ako to cíti. Lenže môj milovaný braček je taký umník, že hneď so sebou Ethana ťahal. Takže príležitosť mi vyfučala.
Na parkete sa už podaktorí zvíjali až som sa musela uškrnúť na tých tanečných kreáciách.

"Ešte neprišli dvadsiaty ludia, dúfam, že si to nerozmysleli."
"Prečo by si to mali rozmyslieť?"
"Veď kvôli Aidenovej šáhlej sestre. Si nepočul čo vyvádzala? Si myslím, že niečo brala." započula som tozhovor dvoch týpkov.
"Si myslíš zle." zapojila som sa.
"Ty si kto?" jeden z nich sa opýtal a prehrabol si vlasy. Ťa asi rafne keď zistíš, že tu flirtuješ s tou 'šáhlou' .
"Aidenova šáhla sestra." provokatívne som sa usmiala.
Ten výraz, hahaha, no na nezaplatenie.
"Pravdou totiž bolo, že ma Ethan, tamten idiot, odkopol ako vrece smetia." ukázala som na Ethana prstom.
"A mimochodom, na drogách niesom." dodala som a odkráčala som si to k baru. Sadla som si na barovú stoličku vedľa Aidena. Ethan sedel z druhej strany. Takže som bola vlastne uprostred.
"Čo nalejem našej oslávenkyni?" opýtal sa ma Logan.
"Nechám to na teba."
"Aby si toho neľutovala potom." ozval sa Ethan s priblblým úsmevom.
"Hej, ty si nehovoril náhodou, že nebudeš piť? Jaktože máš už v sebe polku fľaše tequily?" vyprskla som naňho.
"Ja som vedel, že mu to dlho nevydrží." rehotal sa tak isto opilý Aiden.
"Nech sa páči." povedal Logan a podal mi drink.
"A či teraz uhádnem čo si tam nalial." zasmiala som sa.
Odpila som si.
"No fuj!" musela som sa tváriť ako skisnutá oharka.
"Prečo? Prečo?" smiala som sa.
"Zmiešať Jacka Danielsa s Captainom Morganom?"
"To si neurobil..." Ethan dal Loganovi očapok.
"Ale to neni všetko čo tam je." povedal Logan a zatváril sa lišiacky.
"To fakt neviem."
"El Dorado!!" vykríkol Logan a zapišťala celá chata. Any som si nestihla zapchať uši.
"To sa mám ísť teraz von vygrcať?!!" nemohla som si opustiť poznámku na jeho pitie. Ale rum? No fuj.
Uchmatla som si radšej flašku Danielsa a odpila som si niekoľko dúškov.
"Wow, brzdi ségra." ozval sa hentamten mamľas.

Dovalila sa sem daľšia masa ludí, tentokrát bola medzi nimi aj Brianna a Giovanna. Obydve prišli v minišatičkách a vysokých štekliach. Pohľad mi padol na Ethana, ako zbožne vyceruje zúbky na tie dve sopľane. Veď ten ešte zažije Sodomu a Gomoru. Ale najprv je tu narade ona a jej záves.
Pohľad sa mi stretol s Dariným.
Ide sa na vec!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 31, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Head up and stay strong...Where stories live. Discover now