#7

280 20 15
                                    

Celé doučovanie prebiehalo ako keby sa nič nestalo, vlastne nie. Prebiehalo úplne inak. Ja som vysvetľovala a Ethan s Giovannou počúvali. Ethan venoval pozornosť iba mne a na Giovannu sa ani nepozrel. Čo je dosť zvláštne keďže pred pár hodinami z nej nemohol spustiť zrak. Ju to dosť štvalo. Vážne sa snažila upútať Ethanovu pozornosť. Iba som vyvalovala očami nad tým čo robila. Chápete? Ako sa dá náhodou obtrieť rukou o niečí rozkrok? Vážne nechápem, či je taká zúfalá alebo čo... Ethan nad tým len pretočil očami. Tiež zvláštne.
Zazvonilo. Čiže koniec doučovania. Vybrala som sa z triedy. Po ceste na autobus sa vedľa mňa zastavilo čierne BMW a zatrúbilo. Strhla som sa od ľaku. Zanadávala som a medzi tým už z okna vykukoval Ethan. Za ním sa vytvárala kolóna áut, ale jemu to bolo očividne jedno.
"Nastúp, hodím ťa domou." zakričal na mňa cez trúbenie nespokojných vodičov.
"Nie, idem autobusom." odsekla som.
"Neštvi ma a nastúp. Chcem sa len porozprávať."
Chvíľu som váhala. Autá trúbili o stošesť.
"Mickayla!" Ethan nadvihol obočie a pohodil rukami.
Prešla som na cestu a na mieste spolujazda som otvorila dvere. Sadla som si. Do nosa mi vrazila sýta vanilková vôňa. Pokrčila som s nosom. Ethan si toho musel všimnúť a začal sa smiať. "Skús to prežiť, po poslednej párty mi to tu tvoj brat ogrcal, tak som ten zápach musel nejako prebiť. V čističke áut sa im to nepodarilo."
"Aha" vybuchla som do smiechu aj ja.
"Vravel som mu nech toho toľko do seba neleje, ale on pravdaže musel miešať wisky s rumom a s tekilou, tak sa ani nečudujem." rozprával Ethan.
Medzitým som si uvedomila že som v jeho aute prvý raz. Celé bolo také isté ako ich dom. Sterilné. Inak sa to ani len nedá nazvať.
Nastalo ticho.
"O čom si sa to chcel porozprávať?" nemienila som točiť okolo horúcej kaše.
"O tom čo sa dnes stalo." myslím si že on tiež.
"Nikto sa to nesmie dozvedieť!" povedala som. "Ani Darina ani.." nestihla som dopovedať lebo mi Ethan skočil do reči : " Ani Aiden."
Počkať! Prečo Ethan nechce aby to môj brat vedel? Veď mu bolo predsa jedno kto čo vedel a kto si čo myslel... 

"Lebo on neudrží žiadne tajomstvo." dodal.
Takže my teraz máme tajomstvo? No to ma radšej podržte!

Vytiahla som si notes a papier ktorý nam dal Amstrong o vyhodení zo školy. Vyplnila som ho a aj som sa podpísala na mieste zákonného zástupcu. Mamin podpis viem sfalšovať dokonale, ako by som si inak podpisovala ospravedlnenky a pokarhania.

"Čo to robíš? "

"Vyplňujem ten sprostý papier. Naši sa nesmú dozvedieť že som dokonca týždňa vylúčená." povedala som.

"Musíme si vymyslieť dôverihodnú lož pre Aidena, prečo sme vylúčený." navrhol.

"Nechaj to na mňa."

• • • • • •

Zavrela som dvere na izbe a ľahla som si na posteľ. A teraz môžem v klude rozmýšľať.
Nechápem čo to v poslednej dobe robím. Veď ja Ethana neznášam! Prečo som sa nechala odviesť v jeho aute domou? Prečo sa sním vôbec bavím? A hlavne, prečo som sa sním olizovala? Kto vie k čomu by došlo ak by tam neprišiel Amstrong...

Sakra Mickayla! Nie si až tak sprostá ako sa na prvý pohľad zdá! Dobre vieš k čomu by došlo! Tak sa tu nehraj na blbú! Jasne že by došlo k sexu s ním.

A teraz zase nechápem prečo som sa nad tou myšlienkou pousmiala.

Niekto zazvonil. Rozbehla som sa ako vietor a pribehla som tam ešte skorej ako služobná. Potrebovala som si prepnúť myšlienky.
Otvorila som dvere.

Prejsť na iné myšlienky? Vážne?

Vo dverách stál Ethan. Už už som išla vyhŕknuť či niečo nepochopil na tom, že máme byť nenápadný akože sa nič nestalo a držať sa odseba čo najďalej, vtom sa vedľa neho zjavil Aiden. V tej sekunde som ďakovala bohu že som držala hubu inak by sa to všetko posralo.

"Ahoj sestrička, ako bolo v škole?"

"Super, ako vždy. Prečo sa pýtaš?"

"Really? Viem že ste vyhodený obaja zo školy." zasmial sa. Vyvalila som oči na Ethana. No Aiden pokračoval : "Akože hrať ofenzívne karty v školskom sklade? Vážne?" a smial sa.
Aiden vbehol dovnútra a zmyzol v kuchyni.

"Mal si to nechať tak. Ja by som sa o to postarala, a hlavne vymyslela niečo pravdivejšie!" potichu som naňho sykla.

"Ukludni sa, zožral to aj s navijákom. Tak v čom je problém?" zasmial sa.

"V tom že môj brat nieje blbý, a vie že by som takú kravinu nikdy nehrala!"

"No ľudia! Kde toľko trčíte?" zakričal Aiden z kuchyne.

"Salli je práve na odchode, zabudol že má isť niečo vyzdvihnúť!" zakričala som smerom Aidenovi aby to počul.
Ešte som potichu dodala : " A modliť sa do kostola aby som ho neprizabila."
Zabuchla som mu dvere pred očami.

Head up and stay strong...Where stories live. Discover now