*Yoongi szemszögéből*
Amikor, ott, azon a napon, megláttam a lehunyt pilláit, nem tudtam kiverni a fejemből, és nem abban az értelemben, hogy szerelembe estem volna a látványától.
Nem.
Valami megfogott benne. Talán a kisugárzása.
Hogy sokat mosolyog, és kedves az idegenekkel, jelentesetben velünk.
Nem tudom.
Mégis úgy érzem, hogy egy baráti lélekre találok benne, és majd ha jobban megismerjük egymást, mindent elmondunk a másiknak.
Megbízom benne.
Erős érzelmi kötődés fűződik hozzá, és fogalmam nincs hogy honnan.
Akkor neveztem ki magamat teljes szintű idiótának, amikor elhatároztam, hogy elárulom neki a titkomat.
Egyedül csak NamJoon tud róla, és nem is terveztem, hogy más megtudja, de nem így alakult.
Késztetést érzek rá, hogy beszámoljak neki JiHeeről.
Ja...és hogy ő ki!?
Minden egy fanmeetingen kezdődött.
Ő túl pajkos, kacér, és csinos volt, én pedig túl gyenge. Hamar elcsavarta a fejemet, és a kis aláírás alatt, amit tőlem kapott, átcsúsztatta a számát. Én felkerestem, elkezdtünk találkozgatni, és tá-dám, készen vagy egy kapcsolat, mely már három hónapja tart.
Se a menedzser, se PD-Nim nem tud róla, se a banda. Csak Nam. És ez így pont jó.
Viszont most megfogja tudni egy olyan személy, akit körülbelül negyvennyolc órája ismerek, mellesleg az alkalmazottunk.
Furcsa a gondolkodásmódom, de ez ilyen Suga-logika.
Alig vártam, hogy hazaérjünk a próbáról, és este felvihessem a tetőre, ahol mindig gondolkodni szoktam.
Megvártam, míg mindenki befészkelődik a vackába, Jin pedig elalszik, én meg kilopódzhassak.
Halk kopogásomat megkísérelve nyitotta ki az ajtót, és meglepetten méregetett.
-Remélem nem felejtetted el amit a stúdiónál mondtam. -mosolyogtam idétlenül, mert másra nem voltam képes
Ő csak rázta a fejét, de eléggé átláttam rajta. Baromira ki ment a fejéből...
Megfogtam a csuklóját, és elkezdtem húzni magam után.
Mikor felértünk, sok méteres magasságból csodálhatta a kivilágított Szöult, melynek képét én oly' nagyon szeretem.
-Látom tetszik!
-Nagyon. -nézett rám- Miről szeretnél velem beszélgetni Yoongi?
YOU ARE READING
The World turned with Me (Befejezett BTS fanfiction)
FanfictionSophie Smith, egy angol származású lány, aki családjával 3 éves korában Magyarországra költözik. A középiskolában jön össze cserediák barátjával Shawnnal. Vele nem minden úgy alakul, ahogy a lány szerette volna; szakításuk után Sophie menekül az eml...